Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,

עד היום רכבתי על קטנוע 250, דיי נמאס לי מהקור \ חוסר נוחות

ומוכן להתפשר על הוצאות גבוהות יותר ולחכות ברמזורים :-P כדי להיות בתוך רכב סגור.

 

בכל מקרה, הפחד הכי גדול שלי מרכב זה ההוצאות, אני סטודנט שעובד בחצי משרה וצריך לממן לימודים.

יש לי כל יום בשבוע נסיעה של 20 דקות לכל כיוון בכביש מהיר (לא יודע כמה זה בקילומטרים)

ועוד מידי פעם נסיעות עירוניות.

בתור נהג קטנוע, נהנתי עד עכשיו מיחס צריכה של 25-27 קילומטר לליטר.

רציתי לדעת, האם קיים רכב בתקציב הנ"ל, שיתן לי משהו דומה לזה? זאת אומרת 22+ קילומטר לליטר?

וכמובן שגם טיפולים שלו יחסית זולים?

 

אין לי בעיה שיהיה מנוע קטן.... שיהיה גיר ידני.. שיאיץ לאט...

כמו שאמרתי, אני צריך רכב עם מינימום הוצאות... דלק בראשם מן הסתם אבל גם הוצאות על טיפולים.

ואם היתם יכולים להגיד לי מה ממוצע העלות של הטיפולים התקופתיים... אני יודע שזה לא מדוייק, אבל סתם שיהיה לי אומדן כלשהו

על מנת שאוכל להשוות עם קטנוע..

תודה ויום נהדר.

פורסם

שלום

רכב שיעשה 22+ לק"מ ועוד בתקציב כזה אין בנמצא, היחידים שמתקרבים בצריכת דלק (1/18+/-) הם

C3 דיזל או קליאו\פולו וכו' דיזלים שבתקציב שלך תמצא רק שחוטים אז חפש לך איזה רכב קטן ידני (סיריון, C3 ושות') בנזין

תצפה לצריכה של 1/14-15 +/- ותשאיר קצת כסף לתחזוקה שוטפת.

בהצלחה

פורסם

אם יש לך עוד כמה אלפים, אני ממליץ על פיאט פנדה 2005: עולה כ- 30,000 ש"ח, צריכת הדלק בנסיעות בינעירוניות בערך 1:16-17 (לגיר הרובוטי), בתוך העיר 1:13 בערך. אני מצאתי לא מזמן אחת שמורה עם נהג יחיד -עד כה אני מרוצה מאוד.

פורסם

סמארט תעשה 22 קמ לליטר. והיא קלה בחניות.

אפשר למצוא אחת שמורה בערך ב30 אלף שקל. (אני נוסע על אחת, ומוכר אותה).

לא נכנסה למוסך למעט טיפול רגיל.

 

מעבר לה, פנדה תעשה כ16-17 קמ לליטר.

 

אלו היחידות החסכוניות בתקציב שלך, משנתון נורמלי (2003 לסמארט, 2005 לפנדה).

 

אגב, הטיפולים של הפנדה יקרים יותר (יש לי גם פנדה).

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היא נראית לי קטנה מידי הסמארט הזאת... :\

מה גם שיש לי נסיעות מחוץ לעיר.. והפנדה נראית לי עדיפה בתחום הזה.

 

ומה קלה יותר בחניה, מה אני אישה? :twisted:

 

הציעו לי פיאט פנדה, חבר של המשפחה.. שנת 2005, ידנית, 130K, יד שניה ב 18-20K ...

האוטו שמור מאוד.. נשמעת לכם הצעה טובה?

פורסם
היא נראית לי קטנה מידי הסמארט הזאת... :\

מה גם שיש לי נסיעות מחוץ לעיר.. והפנדה נראית לי עדיפה בתחום הזה.

 

ומה קלה יותר בחניה, מה אני אישה? :twisted:

 

הציעו לי פיאט פנדה, חבר של המשפחה.. שנת 2005, ידנית, 130K, יד שניה ב 18-20K ...

האוטו שמור מאוד.. נשמעת לכם הצעה טובה?

 

לדעתי ק"מ קצת גבוה יחסית לשנתון אבל זה לא מה שצריך לפסול רק להתריע שיכול להיות שיש בלאי מוקדם יחסית של רכיבים.

 

קח את האוטו לבדיקה ועם תוצאות הבדיקה תבדוק במוסך מורשה או מוסך שאתה סומך עליו שיגידו לך בידיוק מה לתקן ומה היה כסת"ח בבדיקה.

 

בכסף שנשאר לך מה25K תעשה יישור קו.

 

אפרופו יישור קו לא משנה איזה רכב תקח כל עוד הוא יד שניה כמעט תמיד עדיף להשקיע ביישור קו.

 

בהצלחה בהמשך..

404

פורסם

בהחלט. בבינעירוני בלי פקקים תוכל לסחוט ממנה גם 1:20 בנהיגת סבתא.

עוד אפשרות- פיאט פונטו ספייס 2004-2005, אפשר בלי בעיה להוציא ממנה 1:16 משולב. אבל אם יש לך פנדה בהזדמנות, לך על זה.

פורסם

סיאט קורדובה 2004\2005, האחות הגדולה של האיביזה שגם זולה ממנה ללא שום סיבה הגיונית.

 

לי יש אחת ידנית, צריכת דלק של 1:13 בנסיעה משולבת, אבל אני גר באיזור הררי. רכב טוב, חסכוני בדלק ודיי גדול, אבל חלקים יכולים להיות קצת יקרים.

פורסם

כן בסה"כ פנדה אמינה בגירסה הידנית. בתנאי שהמים הם פראפלו מקוריים של פיאט. אם המי קירור הם משהו אחר תצפה לבצע עבודת ראש מנוע מלאה בסביבות ה150K עלות כ3500 שח.

רצועת טיימינג כל 90K עלות בחברה כ3000 שח טיפול כל 20K כ350 שח.

טרמוסטט שנדפק בסביבות ה130K כ250 שח עם עבודה וקלאץ כ1000 שח שזה תלוי באופי הנהיגה נהג טוב יחזיק יותר מ200K על אותו קלאץ. אגב טיימינג במוסך לא מורשה יעלה חצי מהמחיר. וזה כולל משאבת מים שתמיד מומלצת להחלפה עם הטיימינג.

×
×
  • תוכן חדש...