Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באישור של צמיגים Golf Vr6 1998


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי טסט לפני כמה ימים בירושלים במכון מ.מ.מ .

האוטו עבר טסט אבל !!!! הבוחן של הצמיגים אמר : המידה הזאות לא מופיעה אצלי בספר.

מה שיש על הרכב עכשוי זה 205.50.15 כניתי אותם אחרי שבדקתי מה רשום על המכסה של הדלך.

אצלי ברשיון כרגע כתוב 225.45.17... פשות אני רוצה לחליף את זה לאורגינל של הרכב.

למרות שיש לחברירי אותו רכב ואותם מספרים של הצמיגים שהם 205.50.15... הבוחן פשוט לא רוצה לאשר לי את זה .. ואמר שלא מעניין אותו מה כתוב על המכסה של הדלק.... אני לא האמנתי בכלל . חשבתי שהוא צוחק !!!!!!!!

 

אני אשמח מאוד אם תעזרו לי . תודה רבה

 

Golf Vr6

1998

2800 cc

פורסם

מניסיון עם הגולף, צמיגים במידה 225/45-17 גם ניראים יפה וגם אחיזת כביש טובה.

 

המידה המקורית של V5 זה 195/65-15. אולי ל-V6 זה שונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המידה שצינת 205*50*15 היא המידה המקורית לVR6 בכל מכון טסטים הרב בוחן ניגש לאוטו דאטה ומוציא את המידות המקוריות או המורשות ע"י היצרן(ככה לפחות בדינמומטר)לא צריכה להיות בעיה לאשר מידות אלה כי ככה האוטו הגיע במקור!!

ישנה אופציה נוספת לפי ספר הרכב,ואופציה אחרונה מכתב מהמחלקה הטכנית של צמפיון(זמן+כסף)

tzvipper הוא מדבר על גולף MK3,VR6 שיוצרה 1992-1998,אתה על גולף V5 MK4שיוצרה 1999-2004,גולפים שונים דורות שונים,מכוניות שונות לגמרי

לפני שאתה שולף תקרא ותבין,לא חיבים לפרסם תגובה אם לא יודעים זו לא בושה,לגבי הנסיון שלך הוא לא קיים,3000KM זה בדיחה,לא הרווחת את הזכות לתת רשמים וביקורת

פורסם
המידה שצינת 205*50*15 היא המידה המקורית לVR6 בכל מכון טסטים הרב בוחן ניגש לאוטו דאטה ומוציא את המידות המקוריות או המורשות ע"י היצרן(ככה לפחות בדינמומטר)לא צריכה להיות בעיה לאשר מידות אלה כי ככה האוטו הגיע במקור!!

ישנה אופציה נוספת לפי ספר הרכב,ואופציה אחרונה מכתב מהמחלקה הטכנית של צמפיון(זמן+כסף)

tzvipper הוא מדבר על גולף MK3,VR6 שיוצרה 1992-1998,אתה על גולף V5 MK4שיוצרה 1999-2004,גולפים שונים דורות שונים,מכוניות שונות לגמרי

לפני שאתה שולף תקרא ותבין,לא חיבים לפרסם תגובה אם לא יודעים זו לא בושה,לגבי הנסיון שלך הוא לא קיים,3000KM זה בדיחה,לא הרווחת את הזכות לתת רשמים וביקורת

 

 

 

יפה מאוד ... אבל הבוחן לא רוצה להבין .

עכשוי האים אני יכול ללכת לדינמומטר . ולהמשיך את התהליכים של הטסט?

עבר טסט אבל נשאר המידה של הצמיגים .

פורסם

לא,אבל יש לך כמה אופציות

1.ספר רכב מקורי ששם מופיעות המידות

2.מכתב מהמחלקה הטכנית של צמפיון האופציה הטובה ביותר אם ימשיכו לעשות לך בעיות

3.תוכל לקפוץ לדינמומטר אולי הם יוכלו לאשר או לההסתכל באוטו דאטה עבורך

אני לא מבין את הבוחן שלך מבט קליל באוטו דאטה מראה את המידה שלך

תצליח החלפת המידה במכון עולה 23ש"ח

פורסם

1. 205/50R15 אכן תקני ל-MK3.

2. אישור מצ'מפיון עלותו 75 ש"ח.

3. עלות רישום צמיגים במכון - 30 ש"ח.

4. ניתן להוציא אישור מידת צמיגים בכל מכון רישוי.

5. את הליך הטסט אתה חייב להמשיך במכון שהתחלת בו.

6. הבוחן במכון חייב לקבל את האישור, גם אם ניתן במכון אחר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...