Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסלח לי על הבורות אבל מה ההבדל בין סיבובי סל"ד לטורים? ואיך בעצם יודעים מה הטורים שנמצאים עליהם?

יכול להיות שלתוסף לוקח 200-300 ק"מ להשפיע? מה אפילו ברכב חדש מהירות 120 היא על סל"ד 3?

כן לפני התוסף ב100 קמ"ש היית עומד על 2 יציב הרבה פחות מ2 וחצי אולי 2 ורבע גג.

ובמהירות 110 זה על 2 וחצי אולי 2 ושלוש רבעים וב120 זה כבר על 3 יציב. בכל מקרה מרגישים שהרכב סוחב יותר טוב, אני רק מקווה שהסל"ד יחזור למה שהוא היה שבמהירות 110 זה היה על 2 וחצי קצת טיפה יותר. ומה זה אומר מכובד זה אומר שהמצב של המנוע שלי טוב?

 

אני רק רוצה להבהיר שככל שה"טורים"=סל"ד יותר נמוכים, ככה המנוע אופן יותר טוב לרוב. כמובן שאני מתייחס למקרה שלך ספציפית. אבל אז בעצם אני מבין שהחומר שהוספת גורם לטורים להיות יותר גבוהים? זה בעצם אפקט הפוך למה שרצית.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
אני רק רוצה להבהיר שככל שה"טורים"=סל"ד יותר נמוכים, ככה המנוע אופן יותר טוב לרוב. כמובן שאני מתייחס למקרה שלך ספציפית. אבל אז בעצם אני מבין שהחומר שהוספת גורם לטורים להיות יותר גבוהים? זה בעצם אפקט הפוך למה שרצית.

 

לא יודע אולי אני מדמיין יש מצב שבכמה אחוזים ממש בודדים נגיד 5 אחוז הטורים קצת עלו. אבל מה שאני בעצם שואל, ברכב נורמלי שהמנוע שלו במצב טוב. זה אמור להיות ככה :

מהירות 90-95 - סל"ד 2.

מהירות 100-105 - סל"ד 2 ורבע בערך.

מהירות 110 - סל"ד 2 וחצי קצת לקראת 3.

מהירות 120 - סל"ד 3.

ככה זה ברכב במצב טוב??

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם
לא יודע אולי אני מדמיין יש מצב שבכמה אחוזים ממש בודדים נגיד 5 אחוז הטורים קצת עלו. אבל מה שאני בעצם שואל, ברכב נורמלי שהמנוע שלו במצב טוב. זה אמור להיות ככה :

מהירות 90-95 - סל"ד 2.

מהירות 100-105 - סל"ד 2 ורבע בערך.

מהירות 110 - סל"ד 2 וחצי קצת לקראת 3.

מהירות 120 - סל"ד 3.

ככה זה ברכב במצב טוב??

כן !

בניגוד להמלצת קודמי, הייתי מחליף מסנן דלק לאחר הכנסת תוסף דלק, ומחליף שמן מנוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...