מתח מצבר נמוך למשך זמן של כחצי שעה מאפס את הטבלאות במחשב. זה כנראה מה שקרה אצלך. יש לנתק שוב את המצבר לחצי שעה כשהמנוע קר. לחבר ולהניע את המנוע. לא ללחוץ גז בכלל ולא להזיז את הרכב עד שהמנוע יגיע לטמפרטורת עבודה ואז לצאת לנסיעה של כ20 דקות שכוללת נסיעה התונה עם סלד מגוון עד 4000 סלד..