Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות רכב משפחתי חדש

לא מצאתי מילה רעה אחת על הרכב ברשת

רכב מודרני , יפה (עניין סובייקטיבי) וחזק (מנוע 1600 עם 126 כ"ס )

ולא יקר כלל (עם מבצע לאנשי "חבר" של צבא קבע )

ואפילו סוג של חסכוני בדלק (7.1 ל 100 ק"מ ע"פ נתוני יצרן)

 

מה דעתכם ?

פורסם
מעוניין לקנות רכב משפחתי חדש

לא מצאתי מילה רעה אחת על הרכב ברשת

רכב מודרני , יפה (עניין סובייקטיבי) וחזק (מנוע 1600 עם 126 כ"ס )

ולא יקר כלל (עם מבצע לאנשי "חבר" של צבא קבע )

ואפילו סוג של חסכוני בדלק (7.1 ל 100 ק"מ ע"פ נתוני יצרן)

 

מה דעתכם ?

 

למען האמת אין מילה רעה להגיד עליו והוא לא נחות מרוב המתחרות. עם מבצע חבר הוא הופך להיות אטרקטיבי מאד. הבעיה הצפויה היא בעיה של ירידת ערך,לא משהו קטסטרופלי אבל עדיין בציבור שמחוץ לאלו שמבקרים קבוע בפורומי רכב יש לקיה תדמית בעייתית (שאני מאמין שלאט לאט תשתפר-עיין ערך סקודה שהפכה לשם נרדף לאיכות ועמידות),יחד עם זאת במחיר המוצע ל"חבר" "סופג" היבואן חלק מירידת הערך ולטווח ארוך הרכב כדאי. יש גם לזכור שמזמן רכב איננו "השקעה" בישראל...

 

אין ספק שהקיה סיד ואחריה הפורטה חוללו מהפך (בדומה לאחיות התאומות מבית יונדאי),הקריצה לשוק האירופאי עשתה רק טוב ומדובר בעסקה טובה,באחריות ארוכה וברכב מוצלח לכל הדעות.

 

חבל שהיבואן לא מוכר גם לציבור הרחב את המכוניות במחירי חבר...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הפורטה באמת עומדת ראש בראש עם שאר המתחרות ואין לה חסרונות מהותיים.

ובכל זאת -

המנוע של הפורטה אולי חזק על הנייר אבל ממש לא מרגיש חזק על הכביש. הביצועים די סטנדרטיים.

המחירים של קיה אכן אטרקטיביים. אני מקווה שמציעים לך את הגרסא המאובזרת של הפורטה, שעולה רק עוד 2000 ש"ח אבל כוללת כמה תופינים נחמדים.

אין סיכוי שתגיע לצריכת דלק כזאת ביום-יום. אולי אם אתה נוסע כל יום מת"א לחיפה, בלילה, משייט במהירות של 90.00000 קמ"ש, בלי מזגן, חלונות סגורים ותא מטען ריק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צריכת הדלק היא 10 ק"מ לליטר, בדיוק כמו כל רכב משפחתי אוטומטי 1600. לא יותר טוב ולא יותר גרוע.

 

תסע בתנאים גרועים כמו פקקים ועליות וזה יהיה רע יותר - שוב - כמו כל רכב משפחתי.

 

לגבי אמינות - היא מופתית. אתה יכול לצפות לשקט מוחלט במשך 100 אלף ק"מ וגם אח"כ טיפולי בלאי בלבד.

 

הרכבים האלה שורדים יופי - בזמנו הייתה לרכבי קיה בעיית פלסטיקה קשה עקב חומרים זולים שהרכיבו את תא הנוסעים - אך כיום החומרים איכותיים וישרדו את מבחן הזמן (כך מוכיחות הגירסאות של קיה ריו מתחילת העשור, למשל).

פורסם

 

אין ספק שהקיה סיד ואחריה הפורטה חוללו מהפך (בדומה לאחיות התאומות מבית יונדאי),הקריצה לשוק האירופאי עשתה רק טוב ומדובר בעסקה טובה,באחריות ארוכה וברכב מוצלח לכל הדעות.

 

 

אם תוכלו להרחיב לגבי ההבדלים בין הפורטה לסיד.

קראתי שלסיד שלדה מסוג אחר - "מתלה אחורי נפרד" אם אינני טועה. במה זה בא לידי ביטוי ביומיום והאם ישנם הבדלים מהותיים שונים (מבחינת התנהגות, אני מכיר את הבדלי האבזור והצורה...).

פורסם
למען האמת אין מילה רעה להגיד עליו והוא לא נחות מרוב המתחרות. עם מבצע חבר הוא הופך להיות אטרקטיבי מאד. הבעיה הצפויה היא בעיה של ירידת ערך,לא משהו קטסטרופלי אבל עדיין בציבור שמחוץ לאלו שמבקרים קבוע בפורומי רכב יש לקיה תדמית בעייתית (שאני מאמין שלאט לאט תשתפר-עיין ערך סקודה שהפכה לשם נרדף לאיכות ועמידות),

 

 

אני לא יודע מאיפה אתה רכשת או רוכש סקודה, אבל איפה היא בדיוק הפכה לשם נרדף לאיכות ואמינות??? :shock:

Confidence In Motion

פורסם

אוטו בהחלט נחמד , עבר התעללות לא קלה במפעל ונשאר בחיים כמו גיבור !

מה שהיה אצלי הוא הדגם S)Sרמוטה) :lol:

 

סתאאאאם , אני צוחק - אבל באמת הרכב החזיק מעמד יפה מאוד והוא דיי מפנק , אישית אהבתי יותר את הI30CW אבל הפורטה בגדול לא נופל ממנה .

 

עוד פרט חשוב : פורטה בקבוצת מס ירוק = קבוצה 5 , I30CW= קבוצה 6

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

אני לא יודע מאיפה אתה רכשת או רוכש סקודה, אבל איפה היא בדיוק הפכה לשם נרדף לאיכות ואמינות??? :shock:

 

 

אצל קהל שנוסע כל יום כל היום וצריך רכב כזה להסיע אנשים בנסיעות ארוכות וקצרות בערים , כל תחנת מוניות בכל הארץ ... :-o

 

גילוי נאות, הייתי בעל סקודה לשלוש שנים והייתי מרוצה (הוחלפה בעקבות מעבר לרכב גדול יותר בזמנו)

פורסם
אני לא יודע מאיפה אתה רכשת או רוכש סקודה, אבל איפה היא בדיוק הפכה לשם נרדף לאיכות ואמינות??? :shock:

 

 

בישראל ובעולם.

 

מקום שלישי באוקטובר למשל במכירות מקרב יצרנים אירופאים כשלפניה (בעצם) רק אחותה הגדולה-פולסוואגן,היצרן האירופאי האחר הוא פורד אבל לא לשכוח שדלק מוטורס דוחפת את הפוקוס לכל חברת ליסינג אפשרית ואסור לשכוח שדלק מוטורס היא דלק מוטורס... הפורד ממש לא יותר אמינה מסקודה ואין מוניטין טוב יותר בתחום האמינות והאיכות (ואינני טוען שפורד איננה אמינה או איכותית).

 

אגב,באוקטובר מכרה מיצובישי הענקית,הותיקה והאמינה רק 40 מכוניות יותר מסקודה.

 

עוד דבר קטן,סקודה יקרה יותר מרוב מתחרותיה ובכל זאת נמכרת יפה מאד.

 

מה שמוכר את סקודה זה בעיקר מוניטין האמינות והתמורה למחיר מבחינת האיכות.

 

גילוי נאות,אחרי 10 שנים עם הרכב האמין בעולם-ניסאן אלמרה החלטתי שאני מחפש יותר וקניתי אוקטביה,שואלים אותי לא פעם אם אני מוכר,אני לא...!

 

נכון שעוד יש כמה ישראלים שחושבים שסקודה עדיין מייצרת את הפייבוריט..זה בד"כ אלו שחושבים שקיה עדיין מייצרת את הפרייד...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
צריכת הדלק היא 10 ק"מ לליטר, בדיוק כמו כל רכב משפחתי אוטומטי 1600. לא יותר טוב ולא יותר גרוע.

 

תסע בתנאים גרועים כמו פקקים ועליות וזה יהיה רע יותר - שוב - כמו כל רכב משפחתי.

 

לגבי אמינות - היא מופתית. אתה יכול לצפות לשקט מוחלט במשך 100 אלף ק"מ וגם אח"כ טיפולי בלאי בלבד.

 

הרכבים האלה שורדים יופי - בזמנו הייתה לרכבי קיה בעיית פלסטיקה קשה עקב חומרים זולים שהרכיבו את תא הנוסעים - אך כיום החומרים איכותיים וישרדו את מבחן הזמן (כך מוכיחות הגירסאות של קיה ריו מתחילת העשור, למשל).

 

וזה כי יש כ"כ הרבה פורטה על הכביש שעברו 100 אלף ק"מ ? או כי הרכב מסתובב כבר כמה וכמה שנים על כבישי ישראל שיש לגביו נתונים סטטיסטיים כה חד משמעיים כמו "אמינות מופתית"?

 

פשוט לא ברורה לי הקבעה החד משמעית הזאת.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

לא, זה כי יש לי ניסיון עם הרכבים של קיה באופן כללי.

 

לא מכיר את הפורטה באופן אישי - אבל אני לא רואה סיבה שהרכב יהיה בעל בעיות ייחודיות לעומת הקיה קלארוס 97 שהייתה אצלנו במשפחה פעמיים.

 

אם כבר - ההיפך הוא הנכון. הרכב רק משתבח עם השנים.

פורסם

המנוע של הפורטה אולי חזק על הנייר אבל ממש לא מרגיש חזק על הכביש. הביצועים די סטנדרטיים.

 

אני רואה איך הפורטה האלה מליסינג מתמודדות עם עליות חזקות. הן טסות כמו טיל. נראות חזקות כמו הונדה 1600 סמ''ק VTEC.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...