Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי רנו מגאן 2 התקנתי מצבר של קטרפילר ושמתי לב שלא חיברו לי את הצינורית גזים.

האם יש צורך לחבר אותה בכלל במצבר מהסוג הזה אם כן לאן?,

  • ספונסר פורום
פורסם

צינורית הניקוז משמשת בעיקר לניקוז אדי החומצה

במצבר שאין בו מכסה כפול ביחד עם הגזים נפלטת גם חומצה שגורמת לקורוזיה בסביבת המצבר.

אם למצבר שקנית יש מכסה כפול, הצינורית בעצם מיותרת (בהנחה שהמצבר מותקן בתא המנוע)

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

הסתכלתי על המצבר אין שום פתחים בצדדים יש ארבע חורים קטנים למעלה זה אילו אולי?

זה משהו שרואים כאילו ממש פיה שצריך להתחבר אליה צינורית?

או פקק?

פורסם

חיפשתי בצדדים של המצבר ואין שום פתח חור קטן שנכנס למצבר מישהו מכיר את המצבר ויכול להגיד לי בכלל אם יש לו פתח כזה?

הא מצבר ללא טיפול רשום למעלה ושיש פליטה של גזים.

אבל אין פתח יציאה.

  • ספונסר פורום
פורסם

במצברים מסוימים כל תא במצבר מנקז את הגזים עצמאית ולכן אין פתח לצינורית.

פתח לצינורית יש רק כשיש חלל מאוחד לששת התאים.

הפתרון המתקדם יותר הוא מכסה כפול בו החומצה מתעבה וחוזרת לתא ממנו באה.

צרפתי לך תמונה של פתח ניקוז במצבר ורטה. כך זה ניראה במצבר בעל מכסה כפול.

 

לקינוח :evil: אוסיף שחברת קטרפילר לא מייצרת מצברים - מדובר במדבקה על מצבר מתוצרת אחרת

למיטב ידיעתי ההדבקה הזאת מבוצעת בחול ולא בארץ

חור ניקוז.JPG

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

איזה מצבר זה (מק"ט, סוג) והיכן הוא מותקן?

 

אם למצבר שקנית יש מכסה כפול, הצינורית בעצם מיותרת (בהנחה שהמצבר מותקן בתא המנוע)
בדוק.

 

בקצה צינורית הפלסטיק שלך ישנו מתאם? (צינור פלסטיק קצר, קצת דומה למחבר של טפטפת) אם כן, ראה אם הוא מתחבר לאחד מארבע החורים הקטנים.

 

אצלי, עם מצבר יבש של וורטא הממוקם בתא המטען, יש שני פתחים בצדי המצבר האמורים להתחבר לצינורית הפלסטיק. שים לב כי אתה אמור לסגור עם פקק את הפתחים הנוספים כדי שאדי תחמוצת הגופרית יפלטו דרך הצינורית בלבד.

פורסם

מצבר של קטרפילר 72 אמפר אין פתח קטן בצדדים יש צינורית עם מתאם אבל היא גדולה מידי לחורים הקטנים

יש ארבע חורים קטנים למעלה

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בעניין הצינורית

במצבר שנפ 72 אמפר יש שני פתחים לניקוז.

 

האם יש לנקז רק מצד אחד את הגזים ? או מומלץ משני הצדדים?

כל כמה זמן צריך למלא מים מזוקקים?

פורסם

אכן כן יש לחבר את הצינורית לצד אחד בלבד של המצבר ואת צידו השני לסגור בעזרת פקק שמסופק בדרך כלל עם המצבר.

 

אנא צלם כיצד מותקן המצבר ברכב ואני אנסה להמליץ לך איזה צד לסגור עם פקק.

 

בדרך כלל במצברים איכותיים הנחשבים מצברים ללא טיפול אין צורך להוסיף מים מזוקקים במהלך חיי המצבר.

האם קיימים פקקים במצבר המאפשרים הוספת מים מזוקקים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אין פקק זה רנו מגאן 2 מצד ימין יש לי את הפלוס ומצד שמאל את המינוס.

על הפלוס מתחבר תושבת של כמה כבלים.

בינתיים העברתי שני צינורות ניקוז

כלומר יש ניקוז משני הצדדים.

  • ספונסר פורום
פורסם

בינתיים העברתי שני צינורות ניקוז

כלומר יש ניקוז משני הצדדים.

 

הכי טוב - כך יש מקסימום ניקוז ופליטת גזים.

שים רק לב שאף אחת מהצינוריות לא נמצאת מעל צמת חוטים, צינור גומי או משהו רגיש אחר.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

×
×
  • תוכן חדש...