Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצינורית המקורית מפלסטיק עוברת ליד הצמה של החשמל העברתי צינורית נוספת בצמוד לצינורית הקיימת ברכב.

הצינורית השהוספתי היא שקופה כמו צינורית של ניקוז מים למזגן רק יותר קטנה.

פורסם

מיותר להתקין שני צינוריות.

צד אחד מחובר לצינורית וצד שני יש להתקין פקק שמסופק בדרך כלל עם מצבר חדש.

במצברים תוצרת בוש/וורטא ניתן למצוא את הפקק בשקית ניילון או מחוברת לכיסוי הפלסטיק של אחד הקטבים.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

ההנחיה המקובלת היא אכן מה שכתב מרק

מאחר וכתבת שכבר התקנת שתי צינוריות, חבל לטרוח לנתק אחת, כי רק שיפרת את יכולת ניקוז הגזים ובוודאי לא הרעת דבר.

 

הדילמה לא מהותית כלל - אם אתה משקיע בכך כלכך הרבה מחשבה, היית כבר צריך לקנות מראש מצבר סגור עם מכסה כפול ללא צורך בצינורית (בהתקנה בתא המנוע) ובכך גם היית מרוויח באורך חיים.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

המצבר הוחלף באחריות המצבר שקדם לו היה קטרפילר סגור ,בקשר לאורח חיים הכי קצר שהיה לי עד כה שנה וחצי.

קיבלתי במסגרת האחריות מצבר חדש של שנפ.

ככה שזה לא היה מתוך בחירה.

פורסם
רן, שלום. מה שלומך?

במצבר אטום בהתקנה בתא המטען, מהי ההנחייה?

 

לגבי הנחיות של התקנת מצבר בתא המטען יש להתייחס להוראות ייצרן הרכב בהקשר זה.

אנא ספק פרטים על איזה רכב מדובר ואיזה מצבר מותקן אצלך בתא המטען והאם קיימת הכנה לצינורית ניקוז.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם
במצבר אטום בהתקנה בתא המטען, מהי ההנחייה?

 

הנחיות היצרן הן הקובעות

מצבר סגור (מכסה כפול) פולט גז מימן וחמצן בכמות נמוכה שעלולה להצטבר ואני מניח שההנחיה תהיה לחבר צינורית שלא יצטברו גזים בתא המטען.

מצבר אטום (AGM) לא פולט כלל גזים אלא אם הטעינה היא גבוהה מדי, איני יודע מה דרישות היצרנים השונים

 

ברכב שלי הייתי מתקין בתא המטען ללא צינורית - לא מצבר סגור ובוודאי לא אטום.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • ספונסר פורום
פורסם

היקף פליטת המימן הוא נמוך מאד במצבר סגור, הסיכוי שיווצר ניצוץ בתא המטען לאחר שבועות בהם היה סגור הוא נמוך.

מצבר אטום לא פולט כלל מימן (בהנחה שאין טעינת יתר) והסכנה נמוכה עוד יותר

 

בשני המצברים לא תצא טיפת חומצה

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

×
×
  • תוכן חדש...