Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה יותר זול מלקנות כבל RCA לפי מטר במפעלים :lol:

 

אבל עדיף לדעתי להשקיע 150 שקל בכבל נורמלי של רוקפורד או לייטנינג אודיו לפחות.

פורסם
זה יותר זול מלקנות כבל RCA לפי מטר במפעלים :lol:

 

אבל עדיף לדעתי להשקיע 150 שקל בכבל נורמלי של רוקפורד או לייטנינג אודיו לפחות.

 

אני גם בטוח שאתה מדבר מנסיון, וכבל של לייטנינג אודיו הוא מאוד "טוב"...

גם בהתחשב והתאוריה שלך של יותר יקר או בעל שם = יותר איכותי, אני בהחלט

לא הייתי מכליל את לייטנינג אודיו בקטגוריה הזו, כי רק בארץ הם עוד שווים

משהו...

בכלל לא שווה להשקיע 150 שקל על כבל "איכותי", ואני מוכן להוכיח את זה

בשטח (לא בתאוריה)

פורסם

אז ההתקנה שלך לא טובה.

עסקתי בהרבה התקנות, ולעולם לא נתקלתי בבעיה שנובעת מה rca.

למרות שאני כן משקיע מעט יותר מהכבל השחור והזול מאוד בעיקר בגלל

האסטתיות של ההתקנה.

אבל בסופו של דבר כל אחד עושה מה שנוח לו, פשוט נראה לי שלהגיד למישהו

שיוציא כסף על משהו שלא מוסיף, אז שם אני מביע גם את דעתי.

בחירה של אותו אדם בלבד...

פורסם
זה יותר זול מלקנות כבל RCA לפי מטר במפעלים :lol:

 

אבל עדיף לדעתי להשקיע 150 שקל בכבל נורמלי של רוקפורד או לייטנינג אודיו לפחות.

 

למה?

פורסם

אז בסופו של דבר על השאלות שלי לא עניתם -

האם אמור להספיק גם כבר כזה?

ועל מה אני צריך להסתכל שיש בכבל כזה בשביל שיהיה טוב (בלי שום קשר למחיר עכשיו).

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

blackmazdaF צודק במאה אחוזים :!:

 

לידיעת כולם - או מי שמכיר את המערכת באוטו שלי מהמפגשים..היה לי כבל RCA גם מיוחד של StreetWires - רצה הגורל ואבא שלי סגר עליו בורג פעם אחת וקרע אתו..

 

היה זרוק לי כבל של קלופורניה בום בבית - כזה:

http://www.autoam.com/info.asp?id=349

 

אמנם קיבלתי אותו במתנה שקנית באוטואם את הסאב שלי - אבל מאז שנקרע לי הכבל "האיכותי" אני משתמש בו ואני לא שומע הבדל בכלל :!:

 

כבל "איכותי" יכול לכפר על התקנה שהיא בחלקיה לא איכותית - אך אם ההתקנה איכותית - אתה יכול להעביר את הכבל RCA בצמוד לכבל מתח ולא תשמע כלום.

×
×
  • תוכן חדש...