Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיישנתי במרצדס 300SE W126 מודל '86 !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אספתי מגרמניה את המכונית שבכותרת, לאחר שנסעתי לראות אותה בבון לפני כמה ימים, והבאתי אותה הביתה להולנד. :ok:

בהתחלה חיפשתי W124 סטיישן, אבל פזלתי גם לכיוונים אחרים (הנה השרשור הקודם):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=331513

 

הרכב יד שלישית, כשהיד הראשונה שמר על הסטוריית טיפולים מלאה במוסכים מורשים עד 160K ק"מ.

בעל הרכב השני לא שמר על הסטוריה, אבל ניכר שהרכב נשמר כמו שצריך.

בעל הרכב השלישי לא נהג בו, החזיק אותו שנה ועכשיו החליט למכור.

בתא הכפפות יש עדיין את כל הדוקומנטציה המקורית.

 

יש לו 290000 ק"מ, זה מנוע M103 בנזין בנפח 3.0 ליטר, גיר ידני 5 הילוכים.

לאוטו יש גג שמש חשמלי, בקרת אקלים ומראה ימנית מתכווננת חשמלית, אבל חוץ מזה אין צעצועים אלקטרוניים, כלומר אין מה שיתקלקל.

המנוע גמגם קצת כשבאתי לראות את האוטו, המוכר סידר את זה ע"י ניקוי וייבוש של מכסה הדיסטריבוטור. הוא המליץ לי לקנות חדשה, ונראה שאני אעשה את זה - עסק של 50 יורו פחות או יותר.

מאחר והאוטו עמד כשנה, דבר ראשון אני צריך להחליף את הפלאגים ואת כל הנוזלים והמסננים.

האוטו הגיע עם ג'נטים 15 אינץ' מפלדה עם טאסות של מונית C קלאס גרמנית משנות ה 90. כבר מצאתי מישהו שמוכר רביעיית גלגלים מהסוג הקלאסי 14" (בהולנד קוראים להם Kroonkurkvelgen שזה גלגלי כתר-שעם) עם צמיגים כמעט חדשים ב 400 יורו. לדעתי הג'נטים האלה נראים על ה W126 יותר טוב מכל ג'נט מודרני. לא אכפת לי לרדת מידה ולעלות לצמיג גבוה יותר. זה לא מכונית ספורט.

יש נקודת חלודה אחת בפאנל קדמי שמאלי, אבל חוץ מזה הכל נקי. נבדוק כמה יעלה לפחח לתקן את זה.

המראה הימנית שבורה בבסיס הפנימי שלה. לא ניתן לתיקון. מצאתי ב 75 יורו משומש בהולנד. ננסה להוריד קצת במחיר.

המזגן לא מקרר (הקומפרסור עובד). אני מקווה שרק צריך מילוי גז.

גג השמש לא נפתח. אני מקווה שזה רק פיוז או מגע או משהו פשוט כזה.

יש קצת קילוף של העץ ליד ידית ההילוכים, וגם שק ההילוכים קרוע. קוסמטי בלבד, נטפל בהזדמנות.

האטם של דלת הנהג קרוע ועושה רעש בנסיעה. יש להשיג בסביבות 45 יורו. אני צריך לחשוב אם להחליף אולי את כל הארבעה למרות שלא צריך.

 

בקיצור, קניתי S קלאס! :-D

יש עבודה, אבל הכל בקטנה. לא צריך רסטורציה מקיפה או שיפוצים כבדים. רק יישור קו ותיקונים קטנים.

וכמובן שאני אשמח לשמוע טיפים ועצות מאנשים שמכירים את הדגם.

 

מחר אני אקח מרשות הרישוי כאן רישוי חד יומי כדי להביא את האוטו אליהם, נעשה את תהליך הייבוא (אין מיסים לשלם על רכב מעל גיל 19.5), נקבל לוחית הולנדית, נעבור טסט (או אולי נכשל), ואז אפשר לעלות על הכביש! :-P

אני חושש שיכשילו אותי על המראה הימנית - לא יודע אם יתעסקו עם זה, ואני גם חושש להכשל על בלמים. צריך ללחוץ די הרבה דרך ספוג עד שהבלמים עובדים. דבר ראשון אני מתכוון להחליף נוזל בלמים ולבדוק את כל הרפידות, אבל אני לא יודע אם זה עובר ככה טסט או לא.

 

בהולנד רכב נחשב בססטוס אספנות החל מגיל 25, מה שאומר שהחל מעוד 6 חודשים (תאריך ייצור 05/86) אני פטור מאגרת רישוי, וכבר מהיום ביטוח חובה (שזה צד ג' כאן) עולה פחות מ 70 יורו לשנה, בתנאי שיש לי רכב עיקרי אחר, ושהרכב הזה לא נוסע יותר מ 5000 ק"מ בשנה.

דרך אגב, משנה הבאה משנים כאן את החוקים, כך שרכב מודל 87 כבר לא ייחשב אספנות ב 2012, אז צריך לרוץ עכשיו וללקט רכבים מודל 86 כדי להנות מהאפשרות להחזיק אוסף בזול.

 

ואיך אפשר בלי תמונות?

IMG_6166s.JPG

IMG_6167s.JPG

IMG_6168s.JPG

IMG_6169s.JPG

IMG_6170s.JPG

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתיישן ידידי וסע בדרכים טובות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קודם כל תתחדש!

 

אבל שאלת תם, עם כל ההיצע שיש באירופה ובעיקר בגרמניה, לא מצאת אחת במצב יותר טוב או עם קילומטרז' נורמלי?

זה לא שחסר מרצדסים שם ואפילו במחירים מאוד נוחים, אני מתאר לעצמי שגם את זאת קנית בגרושים אחרת אני לא ממש מבין מה טוב בעיסקה הזאת.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

ירחם השם.

 

למה זה ? יום יום ? רזרבה אמינה לפורשה ?

 

 

אהה, כן. ת'חדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מגניב, תתחדש. 8)

 

לפעמים אני מברך על כך שאין לי חניה פרטית בבית, אחרת גם לי כבר היו 3-4 מכוניות ככה סתם, לסופ"שים.

המחירים הנמוכים והקלות הבלתי נסבלת של הפרוצדורה זה פשוט מגוחך. אפילו בספרד, שלא חולקת גבול עם גרמניה.

פורסם

היתה לי דומה לזו, מודל 83 , SEL , ידנית. 3 שנים חרשתי עליה והיא היתה מדהימה. אם הרכב שמור מאוד, ותיישר קו, אתה תגלה (ככל שתוכל לנסוע כך) שב 210 אפשר להוריד מ 5 ל 4 , ולהאיץ טוב!

 

אמנם עבר זמן רב, ואת שלי מכרתי לפני כמעט 15 שנים, אבל נראה שמצאת אקזמפלר שמור. כדאי לעשות יישור קו איכותי. זה ישתלם.

 

קח בחשבון שגלגל ההגה גדול מידי, ובמקרה של היגוי יתר, קשה לעשות תיקון מדוייק. איך למרצדס יצא כך, אלוהים יודע, את ההגה המקורי, אני החלפתי לאחד שמעט קטן ממנו בהקפו. אם אתה נהג רגוע, אז ההגה מצויין.

חוץ מזה, אוטו פ33ה.

 

 

תהנה.

 

דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תתחדש ותהנה מהרכב! ניראה מאוד יפה ושמור. מאוד מחבב את הדגם הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה על הברכות :-)

 

המחשבה מאחורי הרכישה היא כזאת:

היום יש לנו רנו סניק דיזל כרכב משפחתי, בעיקר כי אנחנו צריכים רכב בגודל הזה בשביל טיולים וחופשות.

אבל 90% מהזמן הרכב משמש לסיבובים בעיר.

בהולנד אגרת הרישוי והביטוח מושפעים בעיקר ממשקל הרכב, ומכיוון שהסניק שוקלת 1400 ק"ג, העלויות הקבועות די יקרות, והדיזל חסכוני מאוד בנסיעות ארוכות, אבל בעיר עושה רק 14 ק"מ לליטר (המשקל... המשקל...).

אז חשבתי לקנות רנו קליאו 1.2 16V כרכב יומיומי עירוני, שיענה על כל הצרכים שלנו, ישעה 16 ק"מ לליטר, יעלה שליש באגרת הרישוי, ואולי גם לא אעשה עליו ביטוח מקיף, ולקנות מכונית אספנות בשביל החופשות.

אבל זו חייבת להיות מכונית אספנות מהמודרניות ביותר האפשריות, והמרצדס W124 ו W126 עונות על הדרישה.

 

אנחנו נעשה כמה טיולים עם הרכב, ואז נדע להחליט אם הוא ראוי להחליף את הסניק לטיולים, כי אין מה לעשות - הסניק היא פשוט רכב משפחתי אידיאלי עבורנו.

דרך אגב, מאחר ואני לא מתכוון לנסוע עם הרכב על כבישים מושלגים ומומלחים, וההחלטה אם למכור את הסניק לא תבוא בחודשים הקרובים, אני שוקל להוריד את האוטו מהכביש זמנית (אחרי היישור קו) במשך החורף, ולהעלות אותו חזרה לכביש באביב, וכך גם לחסוך כמה מאות יורו של אגרת רישוי בזמן שנשאר עד שהוא זוכה לסטטוס אספנות.

 

ואם אני אחליט בסוף למכור את המרצדס, בהולנד הוא שווה הרבה יותר מאשר בגרמניה (כי בגרמניה אספנות זה רק מ 30 שנה).

בגלל זה גם היה קשה לי למצוא מודל 86 בגרמניה - סוחרים הולנדים קונים את כולם ומוכרים אותם ברווח של 2000-3000 יורו - אפילו בלי לעשות להם כלום. במודעות ההולנדיות אפשר לראות מלא מודעות של מכוניות מייבוא טרי (מזהים לפי מספר הרישוי).

ראיתי מודעות של מכוניות מלאות חלודה, ריפודים קרועים וכו' שמבקשים עליהם 4000 יורו... וממה שאני רואה בגרמניה, מכוניות כאלה נמכרות שם בפחות מ 1000...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תתחדש, זהו אחד הרכבים היותר טובים שמרצדס ייצרו.

 

אני מכיר בחור אחד מעיירה אוסטרית שבמשפחה שלו עדיין מחזיקים אחד כזה משנת 1981. הרכב מעולם לא עבר שיפוץ ובכל זאת משייט בשלווה, בנוחות ובשקט ב-140 כמו כלום. אני יודע כי הייתי בו כשזה קרה.

 

והנה, מצאתי תמונה- לא Highway אבל בכל זאת...

P1010025.jpg

פורסם

תתיישן חביבי,

 

חלומות נועדו כדי שיגשימו אותם!

 

נראת טוב

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...