Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיישנתי במרצדס 300SE W126 מודל '86 !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להתחיל בהחלפת צמיגים.

הצמיגים שעליו מ 2002. נסעתי לטסט בגשם, והוא פרפר יותר מדי בקלות.

הג'טים שאני קונה מגיעים עם צמיגים כמעט חדשים. אני בטוח שזה יעשה הבדל.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מבחינת אחיזת כביש, ה S מהשנים האלה כבר לא מציאה. נראה לי שלהרבה מהקומפקטיות העממיות היום יש אחיזת כביש יותר טובה מה S קלאס הזאת.

ואני לא נהנה מקיקדאון. אני נהנה להכניס קלאץ', להוריד הילוך ולתת בגז.

נכון - הגיר הידני הזה הוא לא גיר שמרגיש מהיר או חלק או "חמאתי" או כל סופרלטיב אחר, אבל האוטו מיועד לנסיעות ארוכות ורגועות שבהם לא מחליפים הרבה הילוכים. ולטעמי כל גיר ידני עדיף מגיר אוטומטי (אבל זה כבר עניין אישי).

 

אלעד - את הפורשה אני אוכל להביא לארץ בשנת 2014 ואת המרצדס הזאת רק ב 2016. כרגע אין לי מושג מתי אני אחזור לארץ ואין לי מושג כמה זמן אני אחזיק את המכוניות האלה. יש סיכוי די טוב שאני אחזיר את הפורשה איתי כי זה הצעצוע הראשי שלי.

 

 

ג'רמי אני מקווה לראות את שני הרכבים בקומה השניה של החניה בעבודה בארץ :lol:

 

עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם
תתחדש, זהו אחד הרכבים היותר טובים שמרצדס ייצרו.

 

אני מכיר בחור אחד מעיירה אוסטרית שבמשפחה שלו עדיין מחזיקים אחד כזה משנת 1981. הרכב מעולם לא עבר שיפוץ ובכל זאת משייט בשלווה, בנוחות ובשקט ב-140 כמו כלום. אני יודע כי הייתי בו כשזה קרה.

 

והנה, מצאתי תמונה- לא Highway אבל בכל זאת...

 

גם אני יודע, וגם אני מצאתי:-o

 

מזל טוב...

 

T

IMGP0543.JPG

IMGP0547.JPG

IMGP0544.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
הגיר האוטומטי של מרצדס בעל 4 הילוכים הוא פשוט גיר מעולה; חלק ומהיר תגובה, מה גם שהמכונית מתחילה את הנסיעה בהילוך שני בתנאים רגילים.

ובשביל מה זה טוב?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כנראה כדי לא להחליק בשלג, או כדי לא לקבל "מכת כח" בתחילת נסיעה. סוג של "בקרת משיכה" פרימיטיבית. :roll:

 

הגיר מתחיל בהילוך שני, בברירת המחדל שלו.

לאחר מספר שברירי שניות הוא שוב יורד לראשון, נוסע עד המהירות המתאימה ומעביר שוב לשני.

 

בהאצה מהירה מהמקום "קיק" הוא יודע להתחיל מראשון. "בקרת המשיכה" מתבטלת. :-D

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תיבת ההילוכים האוטומטית במרצדס מבוקרת באמצעות וואקום, מה שאומר שבהאצה חזקה הגיר מתחיל בראשון.

הראשון הינו הילוך קצר במיוחד, והוא נועד בעיקר לסייע לנהגים שגררו קרוואנים כבדים, סוג בילוי וקיט נפוץ במיוחד בגרמניה.

ההילוך הרביעי, לעומת זאת, הינו הילוך ישיר, 1-1' ובשל ההילוכים הראשונים הקצרים, התאוצה בדגמים האוטומטיים קרובה למדי לזו של הדגמים הידניים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ג'רמי ,יש סיכוי לראות אותך יושב מול ההגה עם קסדה ?

 

לא באוטו הזה... :lol:

 

קיבלתי היום הודעה פרטית ממוכר הג'נטים שהג'נטים החדשים שלו הגיעו ואני יכול לבוא לאסוף את הישנים שלו, שיהיו לחדשים שלי.

והזמנתי את כל הפילטרים, פלוס פלאגים ואטם לדלת ומכסה מפלג מספק אחד בהולנד שהומלץ בפורום W126 ההולנדי (יש להם מועדון כאן לכל דגם ודגם), אז אני חוסך הרבה על הובלה לעומת להזמין אותם אחד-אחד באיביי גרמניה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ההילוך הרביעי, לעומת זאת, הינו הילוך ישיר, 1-1' ובשל ההילוכים הראשונים הקצרים, התאוצה בדגמים האוטומטיים קרובה למדי לזו של הדגמים הידניים.

כלומר דגם אוטומטי למעשה נוסע על סל"ד יחסית גבוה במהירויות שיוט?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עדכון חיובי:

אתמול קיבלתי בדואר את מסמכי הרכב החדשים מרשות הרישוי ההולנדי. מספר הרישוי שקיבלתי הוא 07NPV6, והבוקר הלכתי לחנות חלקי חילוף שמורשים לייצר לוחיות, לקחתי 2 לוחיות צהובות ועוד אחת לבנה שצריך לחבר לנגרר (אם יש).

אז מעכשיו אני קורא לאוטו "ערך נוכחי" :wink:

והבוקר יצאתי מהבית ב 5:30 בבוקר כדי להגיע למוכר של הג'נטים ב 7:00. 400 יורו העבירו ידיים ועכשיו יש לי בחצר רביעייה של ג'נטים מרצדס 14" קלאסיים מסגסוגת, עליהם מולבשים רביעיית טויו כמעט חדשים במידה 205/70/14

 

כאמור, הכנסתי את האוטו למוסך להחלפת נוזל קרור ונוזל בלמים. את נוזל הקרור קניתי במרצדס.

בזמן החלפת נוזל הבלמים התקשרו מהמוסך להגיד לי שמשאבת הבלמים הראשית מקולקלת ולא מעבירה לחץ לציר האחורי.

זה הסביר את התחוש הגרועה שלי מהברקס, אבל עדיין יש לי סימן שאלה גדול איך העבירו את האוטו טסט ככה... :?

החליפו את החלק (80 יורו לחלק ועוד 130 יורו לשעתיים עבודה, ועוד קצת לנוזל בלמים), ועכשיו האוטו בולם כמו שצריך!

 

ועכשיו אני תוקף את נושא המראה הימנית.

מקורי חדש ממרצדס עולה כמעט 500 יורו. ביד2 ההולנדי יש רק אחת למכירה במצב לא טוב ב 75 יורו. באיביי גרמניה יש מלא מראות שמאליות אבל אפילו לא ימנית אחת. באיביי ארה"ב מצאתי כמה משומשות (טווח של 25-100 דולר) אבל אף אחד מהמוכרים לא שולח לחו"ל. אני בודק אופציות עם מכרים בארה"ב. אבל אחד המוכרים מוכר מראה חדשה תחליפית של יצרן גמרני במחיר "מבצע" של 86 דולר.

אז חיפשתי את האתר של החברה הגרמנית שאת שמה רואים על החבילה בתמונה באיביי, ושלחתי להם שאילתא אם הם מוכרים לפרטיים. המחיר באירופה לחלק כזה לא יכול להיות הרבה יותר יקר. ניסיתי לאתר את היבואן/מפיץ של המותג הזה בהולנד ולא הצלחתי למצוא. מצאתי את המפיץ בבלגיה, אבל לפרטיים אין בכלל אפשרות לפנות אליהם (טופס הפניה חייב לכלול מספר חברה...)

ויש בהולנד גם אתר שמאפשר לשלוח שאילתת חיפוש לקבוצת פירוקיות, וקיבלתי תשובה מאחד שיש לו את המראה ב 55 יורו. אני מחכה לתשובה מה מצבו.

 

בקיצור - תהיה מראה בסוף.

 

תמונות - בהמשך.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ג'רמי,

תתחדש- כיף לקרוא את השרשורים שלך.

הדגם הזה הוא לא מהאהובים עליי (של MB בכלל ושושלת S בפרט) אבל אני מקווה שתוכל לשחזרו בחזרה למצבו המקורי.

 

אולי, בכל זאת, כמה הקפות ברינג..?

 

 

 

 

בהצלחה,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

עדכונים נוספים:

הבוקר החלפתי ביחד עם אבא שלי (שמבקר עכשיו בהולנד) את האטם של דלת הנהג, אז עכשיו אין יותר רעש רוח מעל 80 קמ"ש.

אח"כ החלפנו גם את מכסה הדיסטריבוטור ואת הרוטור. זה עדיין לא פתר לגמרי רעידה קלה בסרק.

אתמול לקחנו את האוטו לטיול של 230 ק"מ והוא נסע סבבה. רק בדרך חזרה נורית שמן כתומה נדלקה לסירוגין.

מפלס השמן מעל המינימום ולפי מד לחץ שמן אין בעיית לחץ שמן. צריך לבדוק בספר הרכב (בצירוף תרגומון מגרמנית) לראות מה הפרשנויות האפשריות של הנורה הזאת.

הנה תמונות עדכניות מאתמול - הפעם עם הטאסות המקוריות, וגם של נקודת החלודה העיקרית.

IMG_6325s.JPG

IMG_6327s.JPG

IMG_6329s.JPG

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
עדכון חיובי:

אתמול קיבלתי בדואר את מסמכי הרכב החדשים מרשות הרישוי ההולנדי. מספר הרישוי שקיבלתי הוא 07NPV6, והבוקר הלכתי לחנות חלקי חילוף שמורשים לייצר לוחיות, לקחתי 2 לוחיות צהובות ועוד אחת לבנה שצריך לחבר לנגרר (אם יש).

אז מעכשיו אני קורא לאוטו "ערך נוכחי" :wink:

.

NPV זה אין ערך נוכחי י:-oN בשביל NO . בעוד 10 שנים בטח.

סע ותיהנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...