Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיישנתי במרצדס 300SE W126 מודל '86 !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ג'רמי אם תרצה מבחן התרשמות לא מהקליאו 1.2 אלא מהטווינגו GT שלי אתה מוזמן, המרחק לא כל כך גדול (שוויץ).

ובכל מקרה תתחדש.

תודה,

טווינגו GT יכול להיות אחלה בשבילי, אבל הקליאו מיועדת לאשתי שמסיעה ילדים, אז 5 דלתות זו דרישה הכרחית.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל שאלת תם, עם כל ההיצע שיש באירופה ובעיקר בגרמניה, לא מצאת אחת במצב יותר טוב או עם קילומטרז' נורמלי?

נ.ב. בשביל המרצדס W126 קילומטראז' כזה הוא נורמלי לגמרי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
מגניב, תתחדש. 8)

לפעמים אני מברך על כך שאין לי חניה פרטית בבית, אחרת גם לי כבר היו 3-4 מכוניות ככה סתם, לסופ"שים.

המחירים הנמוכים והקלות הבלתי נסבלת של הפרוצדורה זה פשוט מגוחך. אפילו בספרד, שלא חולקת גבול עם גרמניה.

גם לי אין חניה פרטית.

אף אחת מהמכוניות שלי לא כל כך יקרה או מושלמת או נדירה שאני לא אהיה מוכן להעמיד אותה ברחוב.

 

קח בחשבון שגלגל ההגה גדול מידי, ובמקרה של היגוי יתר, קשה לעשות תיקון מדוייק. איך למרצדס יצא כך, אלוהים יודע, את ההגה המקורי, אני החלפתי לאחד שמעט קטן ממנו בהקפו. אם אתה נהג רגוע, אז ההגה מצויין.

דני.

אני ממש, אבל ממש לא מתכוון להגיע איתו להיגוי יתר...

טוב בעצם... אולי זה יכול להיות נחמד לנסות על איזה מגרש גדול... ככה סתם בשביל לגמור את הצמיגים הישנים שאני ממילא צריך להחליף :twisted:

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני דווקא הגעתי להיגוי יתר עם מרצדסים עם גלגל הגה בגודל כזה...והיה כיף אדיר!!!! תתחדש, נראית מקורית כמו שמרצדס צריכה להיות.

 

אני הייתי משאיר את הג'אנטים השחורים בלי טאסות...אבל זאת סטיה מוזרה שלי. אגב, 126 לא היתה לי, אבל בדרך כלל סט קוני חדש בתוספת מישלנים (חובה!) עושה מרצדס למה שהיא צריכה להיות.

פורסם

אלה הג'נטים שאני מתכוון לשים

לטעמי הרבה יותר יפים.

דרך אגב, יש טאסות שטוחות מקוריות שהורדתי בזמן ההובלה. האוטו נראה איתם כמו מונית גרמנית משנות ה 90...

 

 

 

2007117134051_Alloy6x14.jpg

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תתחדש, האוטו נראה סבבה לגמרי, פעם זה היה החלום שלי (היום עברתי לחלומות יותר מודרניים של אותו היצרן, שאותם אני מתכוון גם להגשים)! אבל תגיד לי משהו: איך לכל הרוחות מאשרים אצלכם לגרור עם הפרייבט עגלה עם המשקל יותר גדול ממנו, והאם הרגשת בטוח לנסוע ככה?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תהנה! רכב מצויין, אחד הטובים ביותר שיש בשנות השמונים לטעמי. גם הג'אנט שאתה מתכנן עליו יפה מאד.

ובכלל בא לבכות מהמחירים ומקלות הפרוצדורה :roll:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
תתחדש, האוטו נראה סבבה לגמרי, פעם זה היה החלום שלי (היום עברתי לחלומות יותר מודרניים של אותו היצרן, שאותם אני מתכוון גם להגשים)! אבל תגיד לי משהו: איך לכל הרוחות מאשרים אצלכם לגרור עם הפרייבט עגלה עם המשקל יותר גדול ממנו, והאם הרגשת בטוח לנסוע ככה?:roll:

 

האמת היא שחרגתי מהחוק בגרירה הזאת.

מותר לי לגרור 1400 ק"ג עם האוטו שלי, וכאן היה לי יותר.

בהתחלה נסעתי 90 קמ"ש אבל מדי פעם הנגרר נכנס לנדנודים הרמוניים די חריפים, אז הורדתי מהירות ל 82 קמ"ש ואז הכל הלך חלק.

האוטו שלי דיזל, אז עם 31 קג"מ לא היתה לו בעיה עם הסחיבה. (דרך אגב, זה משהו כמו 50% יותר מומנט ממה שיש למרצדס הזאת...)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

זה בסדר, אצל ההולנדים אחד התרגילים ב"טסט" זה גרירה של אוטובוס בעזרת פיאט 500 ענתיקה, תו"כ פיזור פרורי שוקולד על גבינת גאודה ביד אחת ועישון ג'וינט ביד השניה. :-D

פורסם

למרצדס 300 SE יש 185 סוסים ו26.5 קג"מ מומנט. המשקל הוא 1520 ק"ג, 0 ל-100 ב-9.1 שניות ומהירות מירבית 210. מנוע דומה במבנה ונתונים ל-M30B30 של BMW.

 

זה מזכיר לי שכאשר הייתי בתהליכי מכירת BMW שלי, מישהו רצה להתחלף איתי על 560 קופה מהממת (הנתונים של רכב הזה יוצאים מן הכלל, פחות מ-7 שניות 0 ל-100 ומהירות מירבית 250).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אחחחח... הקופה באמת מהממת, וגם לא הרבה יותר יקרה כאן.

אבל דרישה בסיסית אצלי היה ל 4 דלתות...

 

ואגב, שלי עבר הסבה לפני זמן לא רב כדי לעמוד בתקני יורו 2 (במקור הוא עומד ביורו 1), כנראה כי בגרמניה זה גורר מיסוי נמוך יותר, וזה אומר שהותקן לו ממיר קטליטי, ושכנראה יש לו עכשיו (תאורטית) 177 כ"ס כמו בדגמים האמריקאיים.

וכנראה שטעיתי ב 50%... היה צריך להיות 20% יותר...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
זה בסדר, אצל ההולנדים אחד התרגילים ב"טסט" זה גרירה של אוטובוס בעזרת פיאט 500 ענתיקה, תו"כ פיזור פרורי שוקולד על גבינת גאודה ביד אחת ועישון ג'וינט ביד השניה. :-D

 

 

אמרת הכל! :-D:twisted::-P:-o

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...