Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משלוח מחו"ל מעוכב במכס - 16.9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור, היום התברר לי שהמכס אכן עיקב את החבילה ושאני צריך ללכת להחתים את משרד התחבורה ורק אז לבוא ולקבל את החבילה.

מה שיש לי להגיד על המכס שהוא עובד בצורה כל-כך מטופשת וחסרת כל היגיון.

הזמנתי סך-הכל מראה מקורית אחד על אחד של האוטו והוא עיקב לי אותה.

באתי לחסוך בכמה ג'ובות בסוף זה יצא לא משתלם בכלל! עד כדי כך שבא לי לוותר על החבילה, אני גר בנתניה וזה דורש ממני לבוא עד תל-אביב ולבזבז יום עבודה שלם!

בירוקרטיה חסרת היגיון!

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל דאגה אתה בחברה טובה...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343473

 

ואם בעתיד אתה לא יודע מה עלה בגורל החבילה שלך, יש טופס של הדואר שהם בודקים לך:

http://www.israelpost.co.il/traceparcel.nsf/request3?openform

פשוט עניין מטריף!

אני צריך לסבול על זה שהמכס לא עובד בצורה יסודית על מראה מקורית לאוטו!!,אני לא הולך לבזבז על זה יום שלם מלא בכאבי ראש,

שיהנו עם החבילה.

פורסם

לגבי השיחרור - לידיעתכם

גם אם אתם לא משתמשים בשירותי עמילות המכס של הדואר (180 ש"ח) הדואר גובה 82 ש"ח בכל מקרה!!!!

וכמו כן עמילות המכס גבתה ממני עוד 23 שקלים מהסיבה שהם משלמים עבורי את המע"מ (המע"מ היה בערך 300 ש"ח על מגלה רדאר ) מעל 7% עבור כמה שעות :-)

פורסם
פשוט עניין מטריף!

אני צריך לסבול על זה שהמכס לא עובד בצורה יסודית על מראה מקורית לאוטו!!,אני לא הולך לבזבז על זה יום שלם מלא בכאבי ראש,

שיהנו עם החבילה.

 

בשום פנים ואופן אל תוותר!

פורסם

איזה סרט. אני עוד מחכה לגג חדש שהזמנתי מארה"ב בסכום של 620 דולר.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
קודם כל תירגע המצב שלך לא כזה גרוע כמו שזה ניראה לך למזלך.

 

היתי במצב שלך בידיוק לפני שבועיים,הזמנתי קסדה מאיביי וגם עצרו אותה במכס והיתי בטוח אני הולך לשלם עכשיו מלא כסף ,דיברתי עם הפקידה שם במכס הבאתי לה קבלה מהפייפל (חשבונית) הסברתי מה יש בחבילה ,הקסדה עלתה לי 23 דולר ועוד 40 דולר משלוח לארץ ,שאלתי כמה אני אמור לשלם ? אמרה שכלום בגלל שהמוצר עצמו עלה פחות מ50 דולר לא משנה שיצא לי ביחד 63 דולר אבל אם המוצר היה עולה לי 60 דולר ועוד 20 משלוח היתי משלם על הכל כולל כל המיסים והעמלות .

 

לגבי אישור משרד התחבורה זה לא אתה מתעסק עם זה ,איך שזה מגיע למכס זה עובר דרכם וזה עובר אישור ומקבל מדבקה "מאושר"

 

בכל מקרה אתה אמור לקבל מכתב מהדואר להגיע ושלחרר את זה ,להביא תעודת זהות ,חשבונית מהפייפל,ואת הדף שתקבל מהדואר לי לקח בידיוק 5 דק מאז שניכנסתי ומאז שיצאתי מהדואר .

 

בהצלחה מקווה שעזרתי.

אתה טועה ומטעה.

לא חשוב כמה עלה החלק, חשוב כמה סה"כ כולל משלוח. אם קנית פריט בדולר ושילמת 50 דולר על משלוח, תשלם מיסים על 51 דולר.

לגבי אישור משרד התחבורה, אתה מתעסק עם זה ועוד איך. אף אחד לא יטפל בזה בשבילך.

לגבי חשבונית פייפל: במכס השתכללו בעקבות רמאים ששינו בפוטושופ את הסכומים. כשיש חשד הם מזמינים אותך למשרד ודורשים שתיכנס לחשבון הפייפל שלך מהמחשב שלהם כדי לוודא שהסכום שאתה טוען ששילמת הוא נכון.

פורסם
בשום פנים ואופן אל תוותר!

אין לי פה מה ללכת על העיקרון זה לא שזה ישנה את הבירוקרטיה, זה סתם יבזבז לי יום שלם מלא בעצבים והפסד של יום עבודה שלם.

פורסם

אני החלטתי שאני יחכה שיגיע לי עוד משלוח ואז אני יעשה חצי יום את שניהם

לגבי המראה של הבחור , כניראה חבל על הזמן שלו ויהיה יותר זול להחזיר את החלק למוכר בהפסד של מחיר משלוח ופשוט לקנות מפירוקייה

פורסם

כל הנושא של חבילות ומכס זה LOTTERY לחלוטין.

לא פעם גם במקרה שלי התעלמו ממחיר משלוח כי לא הצגתי להם אותו.

פעמים רבים כלום לא עוקב.

ומה שעוקב זה היו דברים שבאמת היה מיותר לגמרי לעקב.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

טוב עקב חופש מהעבודה מחר החלטתי לנצל את היום וללכת לשחרר את המראה, כאשר אני הולך למשרד התחבורה במה אני צריך להצטייד? הדפסתי את החשבונית מאיביי,תעודת זהות,רישיון רכב של הרכב אשר אני צריך לשים את המראה.

חוץ מזה עוד משהו?

פורסם
במידה ובסופו של דבר היית שם , אפשר לשאול איך הייתה החוויה שלך?

את האמת עוד לא הייתי שם, מחר אני הולך לסדר את זה.

אשמח אם מישהו יענה לי אם מה אני צריך לבוא, ואם אפשר עוד שאלה היכן נמצא משרד התחבורה לנושאים כאלו.

 

תודה רבה

פורסם

מתוך הטופס "בקשה לרישוי יבוא אישי לצריכה עצמית – חלקי חילוף ומכללים לרכב" (שגם אותו צריך )

 

לאישור הבקשה יש לצרף:

חשבונית רכישה מקור+צילום; רשיון רכב מקור+צילום;

תעודת הזהות מקור+צילום; יפוי כח מקור+צילום – במידה ומגיש הבקשה אינו בעל הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...