Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משלוח מחו"ל מעוכב במכס - 16.9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקיצור, היום התברר לי שהמכס אכן עיקב את החבילה ושאני צריך ללכת להחתים את משרד התחבורה ורק אז לבוא ולקבל את החבילה.... באתי לחסוך בכמה ג'ובות בסוף זה יצא לא משתלם בכלל! עד כדי כך שבא לי לוותר על החבילה, אני גר בנתניה וזה דורש ממני לבוא עד תל-אביב ולבזבז יום עבודה שלם!

בירוקרטיה חסרת היגיון!

 

לדעתי אתה נמהר וטועה.

היה לי סיפור כזה באוגוסט עם סט חוטי הצתה שהזמנתי מחו"ל.

בהתחלה הופיע בבדיקה באתר הדואר שהפריט מעוכב במכס, אחרי מספר ימים גם צוין שנשלחה הודעה לנמען (אלי כמובן)

ההודעה לא הגיעה אז התקשרתי לדואר והם שלחו לי את הטופס למשרד התחבורה (רשיון יבוא).

התקשרתי למשרד התחבורה ופקידה נחמדה ואדיבה מאוד עזרה לי ואפשרה לי לשלוח אליה את כל הניירת בדוא"ל.

לאחר כשבוע, קיבלתי את רשיון היבוא אלי הביתה בדואר ופיקססתי הכל למכס.

 

בנקודה הזו חל עיכוב בגלל החופשים באוגוסט ובדיעבד הסתבר שבמכס גם איבדו את העתק החשבונית ששלחתי אבל בסוף הכל הסתדר מבלי שבזבזתי ולו יום עבודה אחד.

 

תוכל למצוא את כל הפרטים בשרשור הזה

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין שום סיבה שלא יהיו נחמדים אם פונים אליהם בנימוס ומודים להם על השרות האדיב והנכונות לעזור.

הם רגילים ליחס עצבני מהמתקשרים המטורטרים מהבירוקרטיה. קצת יחס אישי ומילה טובה על כמה מעריכים את עזרתם ואדיבותם יכולה לחולל נפלאות.

 

עם המכס, נושא הטלפון יותר בעייתי ומזכיר את סגנון הבדיחות על צ'אק נוריס. "אתה לא משיג את צ'אק נוריס, הוא משיג אותך"

פורסם

מתעלק על השרשור, מה אומר הסטטוס הבא במעקב משלוחים של הדואר:

 

"הפריט התקבל מרוסיה ב 14/10/2010 ומועבר ליחידת הדואר בית המיון חיפה לשם מסירתו לנמען"

 

האם זה אומר שהפריט כבר עבר את שלב המכס?

איך אני אמור לדעת כמה מכס, אם כלל, צריך לשלם?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
אתה טועה ומטעה.

לא חשוב כמה עלה החלק, חשוב כמה סה"כ כולל משלוח. אם קנית פריט בדולר ושילמת 50 דולר על משלוח, תשלם מיסים על 51 דולר.

לגבי אישור משרד התחבורה, אתה מתעסק עם זה ועוד איך. אף אחד לא יטפל בזה בשבילך.

לגבי חשבונית פייפל: במכס השתכללו בעקבות רמאים ששינו בפוטושופ את הסכומים. כשיש חשד הם מזמינים אותך למשרד ודורשים שתיכנס לחשבון הפייפל שלך מהמחשב שלהם כדי לוודא שהסכום שאתה טוען ששילמת הוא נכון.

 

ומה מונע ממני לשלם למוכר בפעמיים?

 

אם הסכום הוא למשל 400 דולר, לשלם פעם אחת 30 דולר, ובפעם השניה 370 דולר, ולהראות ששילמתי 30 דולר על גבי המחשב (לא עניינם רכישות אחרות שביצעתי)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שום דבר לא מונע.

חוץ ממוכר שיגדי לך שהוא לא מוכן לשתף פעולה עם קומבינות כאלו או/ו לא רוצה שיבלבלו לו מוח על הדברים האלו.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
מדובר במראה, כן?

איזה תקן יש לזה? :evil:

מה כבר לא מתאים שם? :oops:

תתאר לך שאם בנאדם זר שומע את זה ומתעצבן, אז איך אני צריך להרגיש?

אין עם מי לדבר שם, מחר יום שלישי הפנו אותי אל ראש אגף מסחר וייצוא נראה מה הוא יספר.

פורסם

מה נסגר עם מדינת ישראל? מזה כל השטויות האלה? הבאתי מראות ספורטיביות לאופנוע, המון חלקים, ורק היום (!) קיבלתי חבילה מהמכס לסניף ליד הבית שלי עם שרשרת קלה וגלגלשים לאופנוע r750 בלי שהייתי צריך לשלוח שום אישור לשום מקום ופה על מראה מסכנה עושים בעיות.

זה דבר אחד לעכב במכס פריט כי רוצים לדעת שזה לשימוש עצמי ולרכב שלך אבל זה דבר אחר לגמרי שאחרי שאתה שולח להם את כל השטויות שהם מבקשים הם עוד מעיזים לא לאשר פריט שכזה. מי ישמע הבן אדם הזמין קיט סופרצארג'ר...

פורסם
חברים באמת, תלמדו קצת עברית...מושחתים ולא מושחטים, מעוכב ולא מעוקב...באמת ולא בהמת....

 

באמת קצת לדמנו.

תראה את חיצי כוס המלאה - יחסית המצב לא רע. היה יכול להיות הרבה יותר גרוע :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...