Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משלוח מחו"ל מעוכב במכס - 16.9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עידכון:

הפריט לא מאושר על ידיי משרד התחבורה בגלל שהוא לא עומד בתקן:?

פשוט נמאס לי מכל העניין המטומטם הזה!

 

ניראה לי שהאלמנט החשמלי משחק כאן תפקיד, בדרך כלל על ציוד חשמלי שמרכיבים ברכב כמו אזעקות למשל הם דורשים בדיקה של מכון התקנים שלא יעשה קצרים ושריפות ברכב וכדומה.

בכל מקרה, ניראה שהפעם הם הגזימו, המראה הבודדת המסכנה הזו לא ניראית כמו משהו שהם צריכים להתעקש עליו.

גש למשהו בכיר שם ותסביר לו את זה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא יודע איך זה בתחום הרכב - אבל בתחומים אחרים לא מחייבים בדיקת מכון התקנים על יבוא אישי לצרכים פרטיים (כל עוד מדובר ביחידות בודדות כמובן).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי שאלה בעניין: הזמנתי מארה"ב משענת יד (שהיא גם משענת למושב-אמצעי\ספסל קדמי באימפלה שלי, 6 מקומות) וקופסת פיקוד צד נהג של החלונות והמראות וכו'. הסיפור עלה לי 80$ + משלוח 58.5$, עכשיו קיבלתי מכתב שהחבילה תקועה במכס ואני צריך לבוא לשחרר. מצורף גם טופס למשרד התחבורה לאישורם, השאלה שלי היא אם מישהו כבר עשה את הפרוצדורה הזאת של משרד תחבורה + מכס? האם הפלא קורה באותו היום? ז"א האם אני מגיע למשרד התחבורה, הפקיד שאחראי על אישור של דברים כאלה (בטח איזה קצין בטיחות רכב או סוג של) בודק ובהנחה שהוא יאשר, אני מקבל את הטפסים חזרה ופונה מיד למכס או שמדובר בעיכוב של ימים עד שיבדקו, יאשרו וכו'? האם מישהו יודע בוודאות?? אין לי בעיה עם המיסים (לקחתי בחשבון כשהזמנתי שזה לא יעבור מכס) וגם אין לי בעיה לנסוע מב"ש לתל-אביב כדי לשחרר, אני רק לא רוצה גם לנסוע וגם לגלות שבמשרד התחבורה שם הסיפור הזה של האישור אינו מיידי ואז אצטרך לנסוע שוב ביום אחר כדי לשחרר את החבילה מהמכס בהנחה שמשרד התחבורה יאשר.

 

כמובן שמתוך שלושת הטלפונים שרשומים במכתב של משרד התחבורה, שניים לא קיימים (מספר לא חוקי) ובשלישי לא עונים... וכמובן שאפשר להתקשר רק בין 13-15 הרי הפקידות שם כל-כך עסוקות שאין להן זמן לענות לטלפונים בכל שעות העבודה...

 

פשוט בדיחה מה שהולך במדינה הזאת, כל פעם שאני נתקל בסוג כזה של התעסקות עם משרד ממשלתי אני מרגיש שאני יוצא למלחמה... במדינה נורמלית שמחזיקים אנשים על חוזה אישי דברים כאלה לא קורים וכל פאקינג פקיד שמקבל את המשכורת ממני(!) עושה את העבודה שלו ודואג לת*ת שלו כדי שלא יקבל תלונות... רק פה כל פקידה שקצת לא נראה לה יכולה לנפנף אותך טלפונית כי בדיוק אתה מפריע לה באמצע איזו שיחה פרטית או הרכבת פאזל (כמו ב"ישראלים" עם הפקידה של הלשכת תעסוקה, "כוס-אוחתו פאזל 1000 חלקים הכל שמיים" חחח :lol:)

 

כל עזרה תתקבל בברכה, זאת פעם ראשונה שלי...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...