Jump to content

zionr

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zionr

  1. לגבי השיחרור - לידיעתכם גם אם אתם לא משתמשים בשירותי עמילות המכס של הדואר (180 ש"ח) הדואר גובה 82 ש"ח בכל מקרה!!!! וכמו כן עמילות המכס גבתה ממני עוד 23 שקלים מהסיבה שהם משלמים עבורי את המע"מ (המע"מ היה בערך 300 ש"ח על מגלה רדאר ) מעל 7% עבור כמה שעות
×
×
  • תוכן חדש...