Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתחלה זה היה מעצבן ומרתיח סיפור הדוושה, אחר כך זה כבר הצחיק כמות הריקולים, עכשיו זה פשוט עצוב, ריקול ועוד ריקול ועוד ריקול.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1725295

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לא מפתיע הריקול החדש (אם וכאשר), לא בגלל שזו טויוטה, פשוט מהסיבה שטויוטה סיבכה את עצמה עם עניין הדוושה ומאז היא תחת זכוכית מגדלת (שלא לומר מיקרוסקופ).

 

הדבר היחיד שנותר למנכ"ל טויוטה לעשות זה לשים שכפץ וקסדה, לשתות קצת סאקי ולהוריד ראש עד יחלוף זעם (האמריקאים שפשוט התלבשו על טויוטה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הדבר היחיד שנותר למנכ"ל טויוטה לעשות זה לשים שכפץ וקסדה, לשתות קצת סאקי ולהוריד ראש.

 

להוריד ראש לא מקובל בתרבות היפנית אבל לפתוח את הבטן באופן עצמוני זאת בהחלט אופציה שעומדת על הפרק...

 

 

Seppuku-2.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חראקירי יכולה להיות אופציה מעניינת, מה שכן בטויוטה למדו לפתור תקלה בתקלה כמו שקודמי טען. נהג טויוטה יקר, כאשר מכוניתך מאיצה ללא שליטתך על מאיץ הדוושה, אל דאגה, המנוע מכיר את הבעיה וידאג לכבות את עצמו ללא כל התראה מוקדמת וימנע ממך להתרסק לתוך קיר, מה שכן כרגע אנחנו עובדים על תקלה אחרת שתפתור את תקלת כיבוי המנוע. :-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הם שוקלים ריקול, הם לא ביצעו ריקול. אם כבר אתה פותח שרשור ליאור23, לפחות תדייק בפרטים. עד שיהיה (אם וכאשר) ריקול, אפשר רק לכתוב ספקולציות על גבי אלף דפי פורום.

פורסם

כן. גם מזדה "שוקלים ריקול" על ההגה שלא עובד.

כי "זה רק לפעמים וזה לא בטיחותי."

 

ברור ברור.

פורסם
הם שוקלים ריקול, הם לא ביצעו ריקול. אם כבר אתה פותח שרשור ליאור23, לפחות תדייק בפרטים. עד שיהיה (אם וכאשר) ריקול, אפשר רק לכתוב ספקולציות על גבי אלף דפי פורום.

 

 

קראת את הכתבה? :shock:

 

טויוטה לא שוקלים כלום, מבחינתם הרכב מעולה שבמעולים.

 

זה אירגון הבטיחות האמריקאי שבעקבות תחקיר עצמי הולך לכפות את הריקול על טויוטה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכל שם פוליטי, הם יעשו הכל כדי להציל את יצרני הרכב שלהם מקריסה והדרך היחידה לעשות זאת היא להתנגח ביצרנים זרים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
בהתחלה זה היה מעצבן ומרתיח סיפור הדוושה, אחר כך זה כבר הצחיק כמות הריקולים, עכשיו זה פשוט עצוב, ריקול ועוד ריקול ועוד ריקול.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1725295

אבל בריקול הדוושה, רשות הבטיחות לא מצאה דוושה אחת תקולה, וכבר הודתה שרוב המקרים הנהגים סתם טעו.

טוב, זה לא מסתדר עם העליהום של חובבי אירופיות (שברחו מארה"ב לפני 20 שנה) על יפניות.

לא זכור לי שכשפורסם בעיניין הנ"ל בוולה או YNET רצת לכתוב תגובה, נכון ?

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1720690 - "דוושת ההאצה בטויוטה תקינה"

פורסם

חח, אתה יוצא עליי כאילו אני פרסמתי את הכתבה, רק הבאתי קישור, ואם אתה הסניגור של טויוטה או משהו כזה לפחות תודיע לפני, שנבין את הכוונות.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...