Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית נוסע רק עם נעליים ברכב ובים מחליף לכפכפים,בחזור שוב מנגב ושם נעליים [לא נוח לי לנהוג עם כפכפים].

 

מבין אותך, גם אני נוסע רק עם נעליים ברכב בשביל הדוושה השלישית, כפכפים פשוט מחליקים ובכללי הם לא נוחים לנהיגה ברכב ידני.

 

בקשר לים, אני מכיר אחלה פסיכולוג ד"ר וויינשטפן יסדר לך את הראש מהר מאוד. :lol:

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מבין אותך, גם אני נוסע רק עם נעליים ברכב בשביל הדוושה השלישית, כפכפים פשוט מחליקים ובכללי הם לא נוחים לנהיגה ברכב ידני.

 

בקשר לים, אני מכיר אחלה פסיכולוג ד"ר וויינשטפן יסדר לך את הראש מהר מאוד. :lol:

 

ד"ר גינס עדיף :-P

 

לגבי כפכפים/קרוקס - לעיתים זה סכנת נפשות, אני זוכר פעמיים שבהם מישהו "פספס את הברקס" בגלל שהיה עם כפכפי אצבע.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

תיקח מגבת אחת נקייה ולא רטובה שתשמש אותך כשתסיים את הבילוי בים.

בשביל הכפכפים מלאות החול תיקח בקבוק מים, ולפניי הכניסה לרכב תשטוף את הרגליים.

 

ככה לפחות תוכל לנקות ולמנוע חלק מהחול, אבל לא את כולו.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

לא הבנתי, אתם לא מחליפים את הבגד ים הרטוב בבגדים רגילים אחרי השחיה בים, יושבים עם הרטוב ברכב? למה? :roll:

פורסם

מה זאת אומרת למה?

 

בשביל שיהיה על מה לחפור אח"כ בפורום! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא נוסעים לים עם רכב שאתה שומר עליו בקנאות. בנוסף לחול ומלח של הים שמזיקים גם לפנים וגם לחוץ, חניות ליד הים הן תמיד צפופות והנהגים לפעמים יחפים ולא ממש שולטים על הדוושות ברברס ובכלל.

 

אתה צריך לוותר או על הים או על הקנאות. הכי טוב לנסוע עם מישהו אחר או להחזיק אוטו ב' רק בשביל כל המקומות המועדים לפורענות: קניונים, חוף הים, איקיאה וכו'.

 

לרגע כנראה שחכת.

הרכב נועד גם להגיע ממקום א למקום ב' בסופו של דבר,גם למרות שחלק נכבד מהפורום קנה רכב כדי להנות ממנו,מה גם שהוא צריך להגיע לנקודה מסוימת.

אולי פשוט להשאיר את הרכב בחניה המקורה בבית,לעשות כל יום פוליש ווקס,לצחצח את פנים הרכב כל יום?

יש דברים שלא מוותרים אליהם,לא לנסוע לים אם חברים רק בגלל הרכב,זה כבר הרבה מעבר לשמור על הרכב בקנאות.

פורסם

פתרון הים,

שכבת גומי או כל בד אחר עמיד במים ועליו מגבת.

בנוסף תיחזוק פנים הרכב בעזרת תכשירים המיועדים לכך, לריפודי עור מומלץ עקב השמש הישראלית למרוח נוזלים המעשירים את עור הרכב,מחזקים אותו ומונעים ספיגת לכלוך וכתמים. לשאר חלקי הרכב יש גם תכשירים שמגינים מהשמש, לחות ומשאר דברים אחרים הגורמים להשחתה (במידת ההיגיון).

חוץ הרכב, ווקסים למינהם, פלסטלינה לסריטות קלות וכו'.

את שאר הנזקים שלא תלויים בך אין ביכולתך למנוע ,תשתדל להיות חכם ותחנה במקומות טובים אפילו הם מצריכים כמה דקות הליכה נוספות או כמה שקלים לחניון מסודר.

עיקר ההנאה מהרכב הוא לשמור עליו במידת ההגיון ולהינות ממנו במידת ההגיון. יש רכבים שיש להם מחלות מרגע הייצור כמו פיצוצים בדשבורד עקב איכות ייצור נמוכה, קילופים בריפודים ושאר דפקטים אחרים, אין מה לעשות זו עדין מכונית.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

כמה חפירה על נושא פשוט.

מחליפים בגדים במלתחות ושמים את הבגדים הרטובים בשקית וקושרים אותה.

את הכפכפים לפני הכניסה לאוטו שמים בעוד שקית ואם חס וחלילה נופל גרגיר חול אז פשוט מנערים את השטיחון כשחוזרים לבית.

 

מטומטם לנהוג עם קרוקס או כפכפים, עדיף לנהוג יחף.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

מה שאני לא מבין זה למה כולם מניחים שבכל חוף ים שהולכים אליו יש מלתחות מסודרות.

בחופים שאני הולך אליהם אין אפילו ברזיה... אז זה לא פתרון. וגם אם היו מלתחות לא הייתי טורח, ומכריח את כל הנוסעים

להביא איתם בגדים להחלפה ולהתקלח רק בגלל שאני שרוט.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בקרוב ימצאו בקארס-פורום סימני נפט, גז ועמבה הודית.

 

רק שלא תפגעו בסלע טקטוני עם הקידוחים האלה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בקרוב ימצאו בקארס-פורום סימני נפט, גז ועמבה הודית.

 

 

 

דיר באלאק רק לא בתוך הרכב אה?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מסתבר שמישהו (שני ישראלים) כבר זיהה את הצורך ויצר פתרון.

כיסוי מיוחד למושב - דומה לניילונים של המוסך, אבל יותר נעים לשבת עליו, אפשר לכבס אותו, והוא יותר אסתטי.

עולה רק 35 ש"ח, אני כבר קניתי שניים וזה עושה את העבודה מעולה.

(למען הסר ספק - אין לי שום קשר לעניין, עליתי על זה במקרה בפורום אחר)

 

https://www.seat-saver.co.il/

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני פשוט דואג שאנחנו נימצאים בים, אז גם אם אנשים שוחים ויוצאים מהמים אני מחכה לפחות שעה עד שכולם מתייבשים.

במידה ואין ברזים בחוף תמיד יש לי מברשת שאני בדרך כלל מנקה איתה את השטיחים, אני מוציא את המברשת ונותן לכולם לנקות את הרגליים שלהם מהחול (כן גם בין האצבעות) עד שלא כולם נקיים אף אחד לא נכנס .

בנוסף כל אחד יושב על המגבת שלו לכל מקרה

 

אבל אין כמו בריכה

 

 

ובקשר לכיסוי המיוחד למושב מסופק גם למושבים האחוריים?

פורסם

אם אתה לא רוצה ללכלך את האוטו, אז



 

הנה רכב שמתאים לנסיעה לים:

 

MAN_2009_X530.jpg

 

או זה:

 

349585-5.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...