Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלא אם כן אתה הולך לים עם בגד ים מתקופת הפלמ"ח

 

אתה טוען שמשהוא לא בסדר בבגד הים שלי?

 

 

borat-neon-green-swimsuit03.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תרפד את הרכב בעור. הרבה יותר יפה ומונע חדירה של מים. (רק בשמש המושב לוהט מוות).

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
תגידו,אתם שפויים ?

 

ניילונים של מוסך ? להחזיק רכב ב' עבור המקומות המועדים לפורענות ?

 

מי ישמע איזו תורה מסיני, סה"כ לצאת מהמים 10-15 דקות לפני שמתכננים להתקפל, להרביץ מקלחת ולהתייבש.

 

אלא אם כן אתה הולך לים עם בגד ים מתקופת הפלמ"ח כל בגדי הים ה"מודרנים" עשויים מבדי ניילון כאלה ואחרים שלוקח להם 5 דקות בלחץ להשיל מעליהם את עודפי המים ועוד 10 דקות להתייבש כמעט לגמרי.

 

שוטפים את הרגליים מהחול לפני שעולים מהחול למדרכה וליד הרכב שוטפים שוב את הרגליים עם בקבוק מים וזה הכל.

 

במקרה הכי גרוע שמים מגבת על המושב וזה מספיק בהחלט.

 

אגב, גם אני הייתי מאוד מאוד פדנט לגבי הרכב שלי, תמיד הרכב שלי היה מבריק, אבל בואו לא נסחף, אם הייתי מגיע למצב של "איך אפשר גם וגם" מזמן הייתי מוכר את הרכב וקונה אופניים.

 

אגב, הריג'קט היחיד שהיה לי בהקשר של ים\רכב זה שהייתי מתבאס להחנות על משטחי אפר (כמו בחוף פלמחים למשל) מהסיבה שהחול היה נדבק לחומר המבריק של הצמיגים ונשאר שם עד השטיפה האחרונה אז פשוט בשבתות שהייתי יודע שיש תכנון לים לא הייתי שם את החומר ושלום על ישראל.

 

החומר האיכותי שבאמת מגן על הצמיג לא נדבק אליו כלום....

כנראה ששמת ספריי סקאי של אמריקן איגל על הצמיג :D

 

נראה אותך מדבר כשיהיה לך רכב חדש שהוצאת מהחברה ששווה מחיר תלת ספרתי .

 

דברים שהרשיתי לעצמי לפני 3 שנים ברכב מודל 97 ששווה 20 אלף שקל ושאפשר למצוא כסאות שלו כמו זבל בפירוקיות , אני לא מרשה לעצמי כיום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חחח הפך להיות חתיכת דיון הומוריסטי.. :roflmao:

 

מה תעשה שהזאטוט מקיא לך ברכב?? אז תתכונן מבעוד מועד ,או עם הילדים תסע ברכב ד'

אני מניח שאשלח אותו לאימוץ, אצלנו במשפחה אסור להקיא.

 

וחזרה לנושא, האמת שלא השתכנעתי שזה אפשרי, כנראה שניסיון העבר הוכיח לי שלא משנה כמה יבש אתה תכנס לאוטו, תמיד ישארו אחריך כתמים על המושבים.

פורסם

תגיד לחברים שלך שיביאו בגדים להחלפה וזהו נפתרה הבעיה.

וגם שישטפו טוב טוב את הכפכפים וינערו אותם כדי שלא יהיה חול באוטו.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אוי לשניכם עם עצות שכאלה.

 

מיד עם הקניה יש להוריד את הניילונים ולעולם לא לנסוע עם הניילונים של המוסך.

 

ברקס חרום אחד(או חו"ח תאונה) ואתם מחליקים על הניילון וצוללים מתחת לחגורת בטיחות.

 

הניילונים של המוסך הם רק למטרה אחת: למנוע רטיבות. וגם אם דופקים ברקס (משתדלים להימנע) אז חגורת הבטיחות

עוצרת אותך ואתה לא מחליק לשום מקום.

פורסם

ב HomeCenter יש לך ניילון ברוחב 2מ' על 50מ', משמש לכיסוי רצפות הבית באת שיפוץ, לא יקר (משהו כמו 30\50 ש"ח), ודק מאוד. גליל אחד יספיק להמון נסיעות לים.

פורסם

בגירה

 

הבגד ים בסדר גמור מה שלא בסדר אלו הנעליים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הפתרון של סבא שלי ז"ל היה הכי טוב,

הוא תמיד החזיק בבגאז' בתוך שקית ניילון מברשת קטנה [כמו של צבעים אבל בגודל של 15 ס"מ].

לפני שהיינו נכנסים לרכב הופעל נוהל ניקוי כדלהלן:

 

1. פורסים מגבות יבשות שהתייבשו בשמש על הריפודים.

2. יושבים עם הגוף על סף הרכב ובתנועות אקרובטיות של נערת גומי סינית מרימים את הרגלים באוויר כדי שנעבור ציחצוח עם המברשת המדוברת.

3. לאחר שרוב החול הגס הורד הותזו על רגלינו מים מבקבוק חד פעמי בזהירות, והרגליים נוגבו

4. כניסה לאוטו ונסיעה הביתה.

 

לבאגירה הבעיה היא לא בנעליים ולא בבגד הים אלא שיעור היתר :shock:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הניילונים של המוסך הם רק למטרה אחת: למנוע רטיבות. וגם אם דופקים ברקס (משתדלים להימנע) אז חגורת הבטיחות עוצרת אותך ואתה לא מחליק לשום מקום.

 

אתה טועה ואין לך אפילו שמץ של מושג עד כמה אתה טועה!

אם אתה רוצה קצת ללמוד על הנושא בצע חיפוש בגוגל של שילוב המילים SEAT BELT ו SUBMARINE AFFECT.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אף פעם לא הבנתי מה הבעיה בלנסוע לים עם הרכב [ואני שומר על הרכב בקנאות על אנושית].

נוסעים בכיף נהנים,בסוף יושבים 10-15 דקות בשמש עד שמתייבשים או פשוט מתנגבים.

את הבגדים הרטובים מורידים במלתחות ולובשים אחרים יבשים. זהו נגמר הסיפור. למה להיות חורניים ולהכנס רטובים ומלוכלכים לרכב?

אם יש טיפה חול בנעליים אז הכל נשאר על השטיחונים,בבית מנערים [בשביל זה הם נועדו].

אני אישית נוסע רק עם נעליים ברכב ובים מחליף לכפכפים,בחזור שוב מנגב ושם נעליים [לא נוח לי לנהוג עם כפכפים].

לא צריך לעשות סיפור גדול מ-ים,פשוט להתייבש ולהחליף בגדים לפני הנסיעה כמו כל בן אדם נורמלי.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש לי אותה בעיה ואפילו אני במצב יותר גרוע ממך(בקטע של הניקיון ושמירה על הרכב...) יש לי מברשת גדולה(מאלה ששוטפים איתם את הרכב, אבל אני לא שוטף איתה את הרכב) שאיך שמגיעים לרכב אחרי הים כבר יבשים אז החול יורד בקלות מהרגליים ומכל המקומות עם המברשת. בנוגע לרטיבות מהבגדים, לקחת עוד מגבת/שתיים נוספות שיהיה לשים על המושבים, וכל פעם שאני שם מגבת יבשה אפילו אם אני רטוב המים לא עוברים למושב(לקפל את המגבת ולשים אותה בדיוק על הכיסא). ולגבי חול בתא מטען מהתיק או מה שזה לא יהיה גם לנער את מה שמכניסים לתא מטען או כשמגיעים לבית פשוט לשאוב את את המקום. ברכבים החדשים של היום הרצפות של תא מטען עשויים מחומרים טובים ולא מהשטיחים המעצבנים של פעם שאם נתפס על זה חול אז אי אפשר להוציא את זה.

ואם כבר תא מטען, אני שם שמיכה ישנה על כל הרצפה של תא מטען ככה שלא משנה מה יקרה השמיכה תלך ולא משהו אחר


×
×
  • תוכן חדש...