Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק כדי לאזן את הדברים, אני מעולם לא המלצתי לרכוש פאביה או כל רכב אחר.

 

ברשות המשפחה פאביה (מאותו מקבץ של אוראל - זאת עם כל הבעיות), ולשמחתי - אין לה כלל בעיות, לא קורות עפות, לא שעונים מקולקלים ולא אדים בפנסים כמו שיש לבחור עם ה-A3 בפורום תחזוקה וטיפולים.

 

נראה שהרכב הספציפי הוא לימון, לצערנו בארץ אין חוק לימון ויצא לי לראות מכוניות רבות כולל גולף חדשה, טויוטה,

אימפרזה טורבו, c5 ואפילו לקסוס (מספר אחת בסקרי אמינות בארה"ב) שהתגלו כלימון ונכנסו למוסך באופן קבוע.

 

סקודה נותנת תמורה טובה למחיר (בארץ), ובסה"כ הפאביה היא רכב נחמד.

 

קצת מצחיק לראות את כל צועקי ה"יפני יפני" "סקרי אמינות" וכו..., כשטויוטה עשתה כרגע את אחד הריקולים הגדולים מאז ומעולם לאחר שגרמה למוות של אנשים בעודה טוענת כי "יש בעיה בשטיח", ובדיוק אתמול הודיעה על עוד ריקול היסטרי, פעם ליפנים עוד היה כבוד, והם היו מבצעים חיריקירי - היום למנכ"ל אפילו לא אכפת.

סוזוקי סוויפט שמשילה את הצבע בשמש, או ויטרה שנוסעת רוורס במקום קדימה - ואלה רק דיווחים מפורום אחד.

ולפני שיקפוץ כאן עוד אחד ויצעק "סובארו!!!" - לא, מלבד האימפרזה טורבו - כל הייצור שלה מיושן, משעמם ולא איכותי, כן כולל הטריבקה שנשחטת בתור יד שניה, יוקרה אלק.

 

 

לסיכום - הבעיה היא לא עם טיב הרכב, אלא טיב היבואנים - ובמדינה שלנו, אין אחד שמתבלט מהשאר לטובה.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת מצחיק לראות את כל צועקי ה"יפני יפני" "סקרי אמינות" וכו..., כשטויוטה עשתה כרגע את אחד הריקולים הגדולים מאז ומעולם לאחר שגרמה למוות של אנשים בעודה טוענת כי "יש בעיה בשטיח", ובדיוק אתמול הודיעה על עוד ריקול היסטרי, פעם ליפנים עוד היה כבוד, והם היו מבצעים חיריקירי - היום למנכ"ל אפילו לא אכפת.

סוזוקי סוויפט שמשילה את הצבע בשמש, או ויטרה שנוסעת רוורס במקום קדימה - ואלה רק דיווחים מפורום אחד.

ולפני שיקפוץ כאן עוד אחד ויצעק "סובארו!!!" - לא, מלבד האימפרזה טורבו - כל הייצור שלה מיושן, משעמם ולא איכותי, כן כולל הטריבקה שנשחטת בתור יד שניה, יוקרה אלק.

 

 

 

נדמה לי שברגעים אלו ממש שגריר יפן בישראל מבצע חיריקירי, כלשונך(הביטוי הנכון הוא בכלל ספוקו ולא חרקירי) - לאחר שסיים לקרוא את תגובתך. לא נסחפת קצת עם הזעם? או שאולי ניסית להסביר לנו עד כמה אתה שונא סובארו(ועם ההסבר על הטריבקה שכנעת אותי לגמרי. מלים בסלע.)...

 

עוד מעט הבחור עם הדייהטסו שרמנט יעלה לשרשור ויתחיל לקלל אותך :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
רק כדי לאזן את הדברים, אני מעולם לא המלצתי לרכוש פאביה או כל רכב אחר.

 

ברשות המשפחה פאביה (מאותו מקבץ של אוראל - זאת עם כל הבעיות), ולשמחתי - אין לה כלל בעיות, לא קורות עפות, לא שעונים מקולקלים ולא אדים בפנסים כמו שיש לבחור עם ה-A3 בפורום תחזוקה וטיפולים.

 

נראה שהרכב הספציפי הוא לימון, לצערנו בארץ אין חוק לימון ויצא לי לראות מכוניות רבות כולל גולף חדשה, טויוטה,

אימפרזה טורבו, c5 ואפילו לקסוס (מספר אחת בסקרי אמינות בארה"ב) שהתגלו כלימון ונכנסו למוסך באופן קבוע.

 

סקודה נותנת תמורה טובה למחיר (בארץ), ובסה"כ הפאביה היא רכב נחמד.

 

קצת מצחיק לראות את כל צועקי ה"יפני יפני" "סקרי אמינות" וכו..., כשטויוטה עשתה כרגע את אחד הריקולים הגדולים מאז ומעולם לאחר שגרמה למוות של אנשים בעודה טוענת כי "יש בעיה בשטיח", ובדיוק אתמול הודיעה על עוד ריקול היסטרי, פעם ליפנים עוד היה כבוד, והם היו מבצעים חיריקירי - היום למנכ"ל אפילו לא אכפת.

סוזוקי סוויפט שמשילה את הצבע בשמש, או ויטרה שנוסעת רוורס במקום קדימה - ואלה רק דיווחים מפורום אחד.

ולפני שיקפוץ כאן עוד אחד ויצעק "סובארו!!!" - לא, מלבד האימפרזה טורבו - כל הייצור שלה מיושן, משעמם ולא איכותי, כן כולל הטריבקה שנשחטת בתור יד שניה, יוקרה אלק.

 

 

לסיכום - הבעיה היא לא עם טיב הרכב, אלא טיב היבואנים - ובמדינה שלנו, אין אחד שמתבלט מהשאר לטובה.

 

מזל טוב, נפלתם על תפוז!

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

 

קצת מצחיק לראות את כל צועקי ה"יפני יפני" "סקרי אמינות" וכו..., כשטויוטה עשתה כרגע את אחד הריקולים הגדולים מאז ומעולם לאחר שגרמה למוות של אנשים בעודה טוענת כי "יש בעיה בשטיח", ובדיוק אתמול הודיעה על עוד ריקול היסטרי, פעם ליפנים עוד היה כבוד, והם היו מבצעים חיריקירי - היום למנכ"ל אפילו לא אכפת.

סוזוקי סוויפט שמשילה את הצבע בשמש, או ויטרה שנוסעת רוורס במקום קדימה - ואלה רק דיווחים מפורום אחד.

ולפני שיקפוץ כאן עוד אחד ויצעק "סובארו!!!" - לא, מלבד האימפרזה טורבו - כל הייצור שלה מיושן, משעמם ולא איכותי, כן כולל הטריבקה שנשחטת בתור יד שניה, יוקרה אלק.

.

 

מה אתה משווה בכלל מקרה פרטני של רכב אחד שכנראה בעקבות תקלה (חמורה מאוד!) בגיר\מחשב הגיר לא מתפקד כראוי לסידרה של תקלות זהות ביותר מאקזמפלר אחד של אותו דגם ?

מסכים לגבי עניין הסוויפט והתלונות שהיו על הצבע המתקלף, גם בקשר אליה הייתי ממתין עד שימצא פתרון הולם לבעיה.

לגבי טויוטה בטח הבנת כבר כמה אני פוסל את המותג כיום.

לגבי סובארו אתה צודק, היא לא תמיד בפרונט של הקידמה, מצד שני גם פולקסוואגן משתמשת באותו מנוע 1.6 כבר 7500 שנה (נשבע לך, זה אותו מנוע שהניע את הדינוזאורים...).

 

אבל למה להתחמק מהמאזדה 3 שעושה חיל או מההונדה סיוויק המצויינת ?

שתי המכוניות האלה כבר הוכיחו וממשיכות להוכיח את עצמן שנים על גבי שנים.

 

ה-3 מציעה רכב משפחתי עם התנהגות לא רעה בכלל יחסית למשפחתית ומנוע נחמד מאוד (גם אם לא הכי חסכוני בעולם) ושוק חזק כמו שרק יפנית איכותית יכולה ליצר.

הסיוויק מציעה רכב עם מרחב פנימי מצויין, סביבת נהג אולטרא מודרנית שנותנת תחושת מרחב שלא קיימת בשום רכב אחר בסגמנט, מנוע 1.8 לא רע בכלל ומאוד חסכוני ושוק יד שניה חזק.

 

למה אליהן אתה לא מתייחס ?

 

הרי אתה יודע היטב שאלה היפניות המובילות כיום, שתיהן מציגות היום איכות חומרים והרכבה לא רעים ב-כ-ל-ל, מציגים אמינות מצויינת ושוק יד שנייה חזק.

 

בוא נאמר את זה אחרת:

 

אם לשתי המכוניות האלה היה בחזית סמל VW או תרנגול ירוק, הן היו עלולות להיות להיט הפורום, אבל כמובן מוצאן מעורר כל כך הרבה אנטיגוניזם בפורום וקריאות "עדר!!!", כאילו לקנות גולף היום זה לא עדר.

 

למען הסר ספק, אני מאוד אוהב מכוניות אירופאיות, אין לי בעייה עקרונית עם פולקסוואגן וכו' ויכול מאוד להיות שביום מן הימים אחליט לרכוש מכונית אירופאית (לטעמי לפז'ו ורנו יד דגמים לא רעים בכלל היום), אבל לא צריך להגזים עם קריאות החמס נגד היצרניות היפניות, אחרי הכל עד לא מזמן הן עשו בית ספר למכוניות האירופאיות, נכון שכיום חלקן נמצאות בתקופה לא טובה (בעיקר טויוטה שהיום זכוכית המגדלת עליה וסובארו שלא ממש מתקדמת לאיזשהו מקום ברור ועד העיצוב שלה כבר נאמר רבות), אבל יש את מאזדה והונדה שבהחלט ממשיכות את המסורת היפנית של להוציא מכוניות טובות ואמינות לשוק ועם הזמן שיפרו מאוד את איכות המכוניות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין לי בעיה עם יפניות (מסויימות).

 

ההונדה סיויק היא מכונית חביבה מאוד, והאקורד משתפרת כל הזמן.

 

לגבי המאזדה 3 - הייתה לי תקופה איתה, והדבר המצחיק הוא שהיא ראתה מוסך ודי הרבה - אחת מהתקלות - צילינדר לא עובד.

 

מצד שני, לאחר התקלות שהיו לי איתה, אני לא יצאתי בפורומים ובמסע פירסום "אל תיקנו מאזדה - חרא אוטו".

 

הפאביה היא רכב נחמד, לא פחות לא יותר. אני מאמין שמכל הסטוק שצ'מפיון מכרו - מעטות סובלות מהבעיות

של NTL ושל אימא של אוראל, שאני מבין את שתיהן - וגם את ההחלטה לא לקנות יותר סקודה לאחר כל מה שעברו.

 

אבל הדבר המצחיק הוא, שאותם אנשים שממהרים לקפוץ להגן על טויוטה (שממשיכה לפשל בצרורות) ישר קופצים לפסול רכבים אחרים.

 

ההודעה הראשונה באה כדי להראות שלא כל הפס ייצור דפוק, ויש גם צד שני למטבע.

למה אצלנו לא עפו הקורות? כי מי שנוהג לא עובר את ה-40 קמ"ש?

 

לגבי השוק חזק אני מעט אמביוולנטי, גם לטויוטה יש שוק חזק וימשיך להיות, כי לאנשים כבר התקבע בראש.

 

על המאזדה הייתי אישית מעדיף פיג'ו, וההונדה 1.8 אמנם מאוד מרווחת ובעלת מנוע מוצלח - אבל בנושא נוחות הנסיעה והרעש במהירות שיוט היא לא מבריקה.

לא

פורסם
מזל טוב, נפלתם על תפוז!

 

אני מבין את התיסכול שלך לאור כל מה שעברת, אבל השאלה היא בכמה מהמכניות שנמכרו

יש את כמות הבעיות שהיו לך?

 

בקשר ליבואן אני מסכים במאה אחוז, בקשר לרכב - הוא לא עיסקת המאה, ולא רכב החלומות אבל

הוא גם לא "מתפרק" תו"כ נסיעה כמו שמנסים להציג כאן (ברוב המקרים).

 

אולי חלק מהבעיות (לפחות האלקטרוניות) לא הופיעו אצלנו, כי המערכת הותקנה ע"י קלאסa

פורסם

מבחנתי, לאופיר ישנם הרבה נקודות נכונות בטענותיו.

הבעיה היא לא עם היצרן או עם דגם ספציפי שלו.

הבעיה היא גם לא עם המוסכים, או לפחות לא עם כולם.

מנסיוני, מוסך "משארקה" בעפולה או המוסך המרכזי בבני ברק נותנים שירות מצויין.

בטיפול שגרתי הוחלפו המוטות המייצבים הקדמיים כצעד מניעתי וללא שום בקשה שלי.

היחס היה מצויין והטיפול מהיר.

אני גם מאמין שהמקרים הנ"ל הם תוצאה של רכב "לימון" והבעיה היא בגישה של היבואן במקרים שכאלה.

לחבר עם לנד קרוזר ואחר עם ראנקס, הוחלפו מנועים לאחר פחות מ10K ק"מ.

אף אחד בטויטה לא עשה מהומה והמנועים הוחלפו במהירות.

אז זה לא אומר שטויטה יותר אמינה מסקודה, אלה שהיבואן של טויטה מחזיק בגישה שירותית טובה יותר.

גם אני לא הייתי רוכש רכב מיבואן אם במידה ונקלעתי לבעיה משמעותית הוא לא היה נותן לי את השירות הראוי.

עד עכשיו אני לקוח סיאט/סקודה מרוצה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נתחיל בזה שיש לי סקודה (רומסטר סקאוט) עם בעיות.

הרכב ביקר כמה וכמה פעמים במוסך עם בעיות שונות, חלקן נפתרו ומחלקן התייאשתי.

השירות לא טוב.

ההתמודדות שלהם עם תקלות לא טובה.

יחסית למכוניות אחרות במשפחה המורחבת (פוקוס 2 ליטר 2008, 2 אלפא 159 08-09 אלפא 147 02) היא מתקלקלת הכי הרבה. האמת היא שהיא גם מתקלקלת יותר מהפסאט 94 יד ראשונה שאבא שלי מסרב להפרד ממנה כאילו היתה אישתו.

היחס האישי, לפחות במוסך הזה (בתלפיות ירושלים לא זוכר את שמו), דווקא די נעים אם כי מאוד לא מקצועי.

אבל מכאן ועד לפסול מותג המרחק גדול מאוד לטעמי.

אם המצב אצל מי שמתלונן כאן בפורום היה אצל אחוז גבוה מהלקוחות בארץ ובעולם משהו שם כבר היה נותן דעתו לעניין. מאחר וזה לא המצב כנראה שיש כאן הגברה מלאכותית של העוצמה.

אני עדיין חושב שהרומסטר, כחבילה הכוללת גם את בעיות האמינות, היא רכב מצוין ובהחלט אשקול לקנות אותה שוב או את הייטי החמודה בפעם הבאה.

פורסם

 

סקודה/סיאט אכן נחותים מבחינת נוחות מושבים, אבזור, מה שאתה קורא לו פינישים - ובטיחות. אף אחד לא טען שיש הבדל במנועים, זו הרי שטות, אבל אתה מתכנס לשם כי באמת שם אין הבדל... ועדיין שקלתי את ה- VRS, עד שלמדתי על הבידול שיוצר היבואן (כנראה) בשירות.

 

מצטער לא להסכים איתך, (טפו,טפו,טפו), לא היה לי שום דבר מיוחד עם הרכב (לאון 2007) וקיבלתי אחלה יחס ממוסך משארקה.

 

הדברים היחידים שהיו לי ברכב זה 2 כפתורים שהתקלפו והוחלפו בחדשים (במסגרת אחריות) ושטיח בלאי (דיי באשמתי) וחוץ מזה מבסוט עד הגג וגם אבא שלי (לאון 2009) שזו כבר הסיאט השנייה שלו מבסוט עד הגג.

 

בן.

 

עריכה: צטערת, לא ראיתי שכבר דנתם בעניין הזה, בכל מקרה אני בסה"כ מבסוט .

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מאחר והסקודה (מי שמתקן אותי לשקודה נחסם לאלתר ולצמיתות מהפורום :twisted: ) חולקת את רוב (אם לא כל) חלקיה עם רכבים אחרים בקונצרן שבהם אין את התקלות האופיניות, נראה שאין מנוס חוץ מאשר להאשים את פועל הייצור הצכי.

 

מסכן הפועל הצ'כי. בסוף תמיד מאשימים את הש"ג.

 

יתכן שחלק ניכר מהבעיות הם של ספקי משנה. היצרן מזמין חלקים זהים מספקים שונים ויתכן שחלק מהם לא מקפיד על האיכות. במקרים מסוימים מזמינים חלקים לסקודה אצל ספק זול, ואילו פולקסוגן קונה מספק יקר.

 

יהודה

פורסם
אפרופו שירות, קבל דוגמא לשירות במוסך מורשה הונדה, אבא שלי הכניס את רכבו לפחחות במורשה לאחר שמישהי פגעה לו בפגוש האחורי ועיקמה אותו מעט.

יום לאחר מכן התקשרו אליו ושאלו אותו אם הוא מעוניין שעל הדרך הם יתקנו לו כבר כמה שריטות קטנות בפגוש הקדמי כי כבר נשאר להם מעט צבע.

הם עשו לו צביעה חלקית לפגוש הקדמי ותקנו את כל השריטות הקטנות ברכב ללא חיוב.

 

לכל מטבע יש שני צדדים:

 

לחבר שלי סיוויק.

מישהו פגע לו ברכב מאחור.

 

הוא החליט ללכת לסדר את הרכב במרכזי (מ'כפת לו, ביטוח משלם).

 

מקום מרשים, הזמינו לו פגוש חדש וכו' וכו'.

 

בקיצור, גלים בפח, פגוש לא יושב טוב וצבע לא מתאים לשאר הרכב.

פורסם
מסכן הפועל הצ'כי. בסוף תמיד מאשימים את הש"ג.

 

יתכן שחלק ניכר מהבעיות הם של ספקי משנה. היצרן מזמין חלקים זהים מספקים שונים ויתכן שחלק מהם לא מקפיד על האיכות. במקרים מסוימים מזמינים חלקים לסקודה אצל ספק זול, ואילו פולקסוגן קונה מספק יקר.

 

יהודה

לא רק זה והכיוון הוא נכון.

בכל דגם חדש(בכל הקונצרן),יש את החלקים חדשים מהספקים החדשים. ואין את השימוש בחלקים מהדגמים הקודמים כמו שעושים יפנים.

לכן,תמיג יהיו מחלות ילדות שונות וחוזרות.

Omnia mea mecum porto

פורסם
לכל מטבע יש שני צדדים:

 

לחבר שלי סיוויק.

מישהו פגע לו ברכב מאחור.

 

הוא החליט ללכת לסדר את הרכב במרכזי (מ'כפת לו, ביטוח משלם).

 

מקום מרשים, הזמינו לו פגוש חדש וכו' וכו'.

 

בקיצור, גלים בפח, פגוש לא יושב טוב וצבע לא מתאים לשאר הרכב.

 

אף אחד לא אמר שיש משהו מושלם, ולכן גם פה אומר שחבר שלך צריך לדרוש "תיקון של התיקון".

 

פעם אבא שלי היה הולך לכל מיני פחחים, אמנם טובים אבל קומבינטורים, מהסוג שתתלונן אצלהם שהצבע לא יצא משהו הם יענו "בשביל המחיר ששילמת אי אפשר לקבל טוב יותר".

 

לימדתי את אבא שלי שכשרוצים שירות טוב לפעמים עדיף לשלם FULL PRICE רק כדי שכשתצטרך להתלונן על ליקויים לא יבואו ויגידו לך "בשביל המחיר....", כשאתה משלם מחיר מלא אתה מרגיש הכי בנוח לבוא בדרישות ולדרוש הכי קרוב לשלמות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, יש משפט ישן נושן:

 

You get what you p(l)ay for.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...