Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התקציב בין 30 ל 60 אלף ש"ח- על איזו FRV אפשר לדבר בכלל?

וחוץ מזה, ב FRV יש את אותו סידור המושבים כמו במולטיפלה (פותח השרשור ציין שהוא מעדיף שלא יהיו 3 נוסעים מקדימה).

בקשר ל נוחות של ג'מפי - המושבים נוחים, הרכב נוסע מצויין - כאילו שט על הכביש, מזגן מפוצל מדהים.

החיסרון בכך שהמושבים לא זזים קדימה-אחורה והמשענות לא ניתנות לכיוון (להוציא את מושב הנהג).

צריכת סולר קרוב ל 1:13 משולב (900 ק"מ על 70 ליטר).

המנוע מרגיש חזק, בידוד רעשים ממוצע לרכב דיזל.

אני חושב שגיר ידני של ג'מפי זה יתרון מבחינת התחזוקה וצריכת דלק (למי שלא פוסל גיר ידני).

 

בתקציב שלך יש מבחר של קיה קרניבל , זאת גם אופציה סבירה. יונדאי טרג'ט דיזל גם טובה.

מזדה MPV רכב מצויין, רק שיהיה יחסית ישן לתקציב והוצאות הדלק גדולות יותר.

איזה נוחות? אולי לנהג כי לו יש מושב הידרואלי,זה שלידו בטוח יסיים בפריצת דיסק מהמשענת של 90 מעלות ללא אפשרות אחרת,ואני לא מבין איך אפשר לשבת 2 אנשים ליד הנהג,אולי 2 צרפתיות כוסיות זה כן.

פורסם
כשיילך לך הצינור התחתון או העליון של הטורבו,תשלם על חתיכת צינור גומי 1000 ש"ח,או משאבת סולר סכום אסטרונומי,הייתה לי גמפי מהעבודה,נכון אחלה אוטו אבל כשהיה חדש,אח"כ כמו כל סיטרואן מתרושש לך הכיס:cry:

 

אתה באמת חושב שהטורבו בקיה קרניבל לא מתקלקל? גם בטרג'ט לא? בנוסף לטורבו יש להם גיר אוטומטי (גם הוא לא מתקתלק? או מתקנים אותו ללא התשלום?), משאבת סולר יש גם לשני הרכבים האלה. אין מה לעשות, לרכב משומש יש בלאי, לכל רכב. גם אם תקנה מאזדה MPV בת 9-10, לא תהיה מבוטח משיפוץ יקר של הגיר.

וביניינו, תיקון של 1000 ש"ח ברכב לא חדש, מעבודה, זה משהו שמהווה עילה לא להמליץ על המודל כולו?

 

איזה נוחות? אולי לנהג כי לו יש מושב הידרואלי,זה שלידו בטוח יסיים בפריצת דיסק מהמשענת של 90 מעלות ללא אפשרות אחרת,ואני לא מבין איך אפשר לשבת 2 אנשים ליד הנהג,אולי 2 צרפתיות כוסיות זה כן.

 

שתי צרפתיות כוסיות יושבות לידך בצפיפות - אני רואה בצפיפות כזאת יתרונות מסויימים..

 

וברצינות, דבר ראשון, כן אפשרי לשבת מקדימה לשולשה אנשים (לא גדולים) - להצטופף זה עדיף מללכת ברגל.

דבר שני - כאשר יש לך 9 מקומות ברכב ו6 נוסעים, מותר שלא יישבו שני אנשים ליד הנהג. לכן אין לזה חשיבות מבחינת השואל.

 

כאשר יש מצב נתון של תקציב (לא גדול) וגילאי הילדים (יחסית גדולים), צריך לראות את האופציות האפשריות (לא FRV וכדומה).

מולטיפלה נפסלה. כל הרכבים שהשורה השלישית שלהם מתאימה לילדים בני 4 לא נחשבים.

מה נשאר?

לדעתי בלבד, קרניבל או טרג'ט לא עדיפות מבחינת האמינות, קריזלר וויאג'ר גם לא (וצמא לדלק).

MPV רכב טוב מאוד, רק שיהיה משמעותית יותר ישן לתקציב הנתון ( יד2 ) ולא חיסכוני בדלק.

טויוטה פרביה ישנה מדי, טויוטה אוונסיס וורסו יקרה יותר ואין הרבה למכירה.

לכן, מה שכדאי לעשות, זה בסבלנות לחפש אחד שמור במיוחד מתוך הארבע דגמים (ג'מפי, קרניבל, טרג'ט, MPV), אחרי שמכירים את כל היתרונות והחיסרונות של כל אחד, למשל הבטיחות של קרניבל או טרג'ט .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למה לא להתמקד במשהוא "כאילו" בעל קבולת של 7 מושבים כמו 307 SW וכדומה?

לשכנים שלי שיש להם 4 ילדים יש אופל זאפירה וסניק 7 מקומות. אבל נראה לי שרנו לא תכנס בתקציב.

אופציה נוספת - קרייזלר וויאג'ר/דודג' קארוואן. בנות 10 +-

פורסם

תודה לכל המשיבים.

בהסתכלות כוללת על הרכבים האפשריים, ומבלי לפסול אף אחת (כולל המולטיפלה), נראה לי ששתי מכוניות תהיה הבחירה הנכונה.

מכונית גדולה זה עלויות גבןהןת בטיפולים ועלויות דלק. אני גם שומע וקורא על הבעיות שיש בכל רכב ברמה שנוכל להרשות לעצמנו.

נכון, זה יהיה פחות נוח ואולי נצטרך פה ושם להתנייד בשתי מכוניות, אבל כלכלית (ואולי גם לוגיסטית) זה כנראה נכון יותר.

הרעיון: לקנות מכונית אחת קטנה וחסכונית ואחת יותר משפחתית.

הביטוח למכונית הקטנה יהיה זול יחסית (חובה+ג'), ולמכונית הגדולה יותר הביטוח יהיה קצת יותר יקר.

רוב הנסיעות יעלו הרבה פחות (צריכת דלק), וכך גם עלויות האחזקה.

השאלה היא איזו מכוניות?

קטנות: רנו קליאו/פיאט פונטו/ סוזוקי סוויפט/ דיייהטסו? יש למישהו המלצות?

באותה מידה השאלה גם לגבי המכונית הגדולה יותר. מה ההמלצות?

נצטרך גם לפצל בהתאם את עלויות הרכישה (ההנחה היא תקציב כולל של כ- 40,000 ש"ח).

 

המלצות ורעיונות נוספים?

פורסם

הי

אומנם קצת באיחור, אבל אני רוצה להוסיף קצת בעניין.

אנחנו גם משפחה עם 4 ילדים ובעלי פיאט הזהה (לפחות חיצונית) לג'מפי.

לנו לקח חצי שנה של הלוך ושוב למוסך. ה"יישור קו" הסתיים לאחר שהלך לי טורבו עבר את האינטר קולר והגיעו חתיכות למנוע. אני לא אדווח ישירות אבל עשיתי שיפוץ מאסיבי.

בקיצור, כיום אני עם רכב 9 מקומות, סוחב מעולה, מרווח יחסית, אבל לא ממש נוח לנוסעים. אלא אם כן אתה מתפשר מאוד.

אני עם 4 ילדים קטנים שדי מתקשים לסגור את החגורות,הכסאות לא ממש נוחים ולא מתכווננים, וכדי לעבור לספסל האחורי צריך להסיט כסא (שבטעות יכול לפול על אחד הילדים).

מצד שני, אפשר לקחת את המשפחה בכיף עם 3-4 זוגות אופניים עגלת תינוק וכמויות אוכל.

תבחר לפי סיגנון החיים שלך.

אנחנו כל שבת יוצאים מהעיר ודי חשוב לי שטח האיחסון האחורי.

פורסם

אז ממה שקראתי בתגובות ובתגובות של שרשורים אחרים בתחום הרכבים למשפחה עם 6 נפשות או יותר,

נראה לי ששתי מכוניות יהיה פיתרון נכון יותר עבורנו.

 

אשמח ואודה לכם על דעתכם לגבי האופציות השונות לשני רכבים (קטן + משפחתי) בעלות כוללת של בין 30 ל- 60 אלף ש"ח.

אין לנו בעיה עם ידני או אוטומט, אבל עלויות האחזקה והתפעול השוטף (צריכת דלק) מאוד חשובים לנו- עת לצמצומים...

 

תודה

פורסם

ואז מה?

כל שבת כשנוסעים לדודה בלומה תיקחו 2 רכבים? לא חבל?

עדיף לאחד את עלויות אחזקת שני הרכבים (שלא לדבר על דלק) לרכב אחד. בטוח שייצא פחות כסף...

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...