Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשוןף ססעעעמממקקקקק !!!

 

אפילו פיוז מז%%@# אי אפשר להשיג בעיר הזו. החנות היחידה שמכילה את המילה אלקטרוניקה" בשם שלה מאכלסת מבוגר בן 80 שקורא על קופסה 10 PCS ואומר לי "כן הנה זה 10 אמפר" :shock:

 

 

לעניין: כמובן ששורף פיוזים סדרתי שכמוני שרף את הפיוזים של הפלוק החדש השווה והיפה שלו שנקנה לא מזמן.

 

במקום מגוריי אני לא מוצא כאלה - אני בטוח שבמרכז יש, אבל אני לא שם :? (וגם לא אסע במיוחד בשביל פיוז של 2 שקל).

 

אלו פיוזים קראמיים (DMI fuse) של חברת siba 10A ו- 500mA , עד 1000V (ראו תמונות).

 

מישהו מכיר אולי חנות שעושה משלוחים בדואר? :oops:

1.jpg

2.jpg

3.JPG

4.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ידידי היקר,

 

לפני הכול איך הצלחת לשרוף את הפיוז ? הרי המכשיר שלך (אני מקווה) מתריעה כאשר הפרובים נמצאים בשקעים של בדיקת זרם ומצב הבורר על בדיקת מתח.

או שהתעלמת מהצפצוף או בדקת מתח כאשר הפרובים בשקעים של בדיקת זרם :-D

 

1. מומלץ מאוד לרכוש פיוז מקורי או תחליפי שווה ערך למקורי בכדי לשמור על הפלוק.

החברות המובילות בייצור פיוזים למכשירי פלוק הם:

 

BUSSMANN

LITTELFUSE

 

2. פיוזים קירמיים תוכל לרכוש אצל סימן טוב בת"א. שים לב לנתונים המדוייקים של הפיוז לפני הרכישה.

חברת אריהב בנתניה מבצעת משלוחים החל מסכום מסוים ויש להם במלאי מגוון פיוזים קירמיים לכן אני ממליץ לך לבדוק באתר שלהם.

 

בצע חיפוש תחת הערך FUSE בשפה האנגלית !

 

http://www.arihav.com/indexheb.asp

 

3. לבנתיים תוכל להשתמש בפיוז מזכוכית בעל אותו ערך ללא שום בעיה מיוחדת.

איזה כייף לי :)

פורסם

תזמין ברשת.

 

אני נתקעתי בלי פיוזים מיוחדים (פיוזים מהירים) שלאף אחד לא היה בארץ והמחירים נעו בים 50 ל 90 ש"ח לילידה עם זמן אספקה של 3 שבועות או תוספת של 200 ש"ח למשלוח מהיר. בסוף הזמנתי מאתר באנגליה וקיבלתי אותם תוך 3 ימים ב 2 ארו ליחידה כולל משלוח מהיר עם DHL.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמובן שבדקתי מתח (מצבר ברכב) כאשר הפרובים במצב של בדיקת זרם :lol:.......:-(

 

בינתיים השגתי פיוזים קראמיים בערך של 10A אך עד 500V עבור הפיוז הגדול , עבור הקטן יותר אני "אאלתר" משהו תוך ידיעת המגבלות החדשות. ברור לי שאני לא ממש מגיע ל-1000V אבל אני אוהב שהכל מסודר כמו שהיצרן תכנן.

 

בכל מקרה אני רוצה לקנות כמות שתספיק לי ללא מעט זמן , אני אבדוק את האתרים שציינת.

 

בנוגע להתרעה מצד המכשיר- לא שמתי לב לכזו, אני מניח שאין התרעה למצב זה. מצד שני, כל עוד הפרובים לא מחוברים ביניהם/לרכיב מסויים המכשיר לא יכול לדעת היכן ממוקמים הפרובים, מבחינתו כל השקעים במצב "פתוח", ייתכן כי במכשירים מסויימים יש איזה כפתור שנלחץ כאשר מחברים פרוב לשקע כלשהו במכשיר?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
כמובן שבדקתי מתח (מצבר ברכב) כאשר הפרובים במצב של בדיקת זרם

:lol:.......:-(- אתה מוכשר :roll:

 

כאשר הפרוב נמצא בשקע של בדיקת זרם והבורר במצב בדיקת מתח לפי דעתי חייבת להיות התראה (ככה זה אצלי בפלוק 87).

 

בפלוק 87 המכשיר יודע לזהות לאיזה שקע חיברת את הפרוב בגלל המבנה המיוחד של השקע.

תבדוק את הנושא ללא חיבור פיזי של קצוות הפרובים למקור מתח.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק - בדקתי, לא קיימת שום התראה. תכל'ס , פלוק ב-100$ , תקטין ציפיות. אתה לא יכול לצפות ממנו מה שנותן פלוק 87.

 

שי- מצאתי אתר אחד, ביצערתי רישום והכל אבל טרם חזרו אלי. כרגע אין להם במלאי והם צריכים לגבש מחיר ולדווח- יקח קצת זמן.

אתה לא זוכר אתר ספציפי שיכול לזרז את העניינים?

 

פניתי גם לאתרים בארץ (תודה מרק) וגם מהם אני מחכה לתשובה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
מרק - בדקתי, לא קיימת שום התראה. תכל'ס , פלוק ב-100$ , תקטין ציפיות. אתה לא יכול לצפות ממנו מה שנותן פלוק 87.

 

שי- מצאתי אתר אחד, ביצערתי רישום והכל אבל טרם חזרו אלי. כרגע אין להם במלאי והם צריכים לגבש מחיר ולדווח- יקח קצת זמן.

אתה לא זוכר אתר ספציפי שיכול לזרז את העניינים?

 

פניתי גם לאתרים בארץ (תודה מרק) וגם מהם אני מחכה לתשובה.

 

במידה והזמנת 100 פיוזים מהספקים בארץ אז יחזרו אלייך.

אני ממליץ לך להתקשר ולברר איתם שוב פעם.

 

בדוק באתר בקישור (אני הזמנתי מהם פיוזים). נסה למצוא את המק"ט התחליפי של הפיוז שלך באתר הזה בקישור או פשוט לחפש לפי התיאור או המק"ט שברשותך.

 

http://www.fuseone.com/reference.asp

 

http://stores.ebay.com/DELSOLJ1_FUSES_W0QQ_fsubZ9656553QQ_sidZ24689142QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322

איזה כייף לי :)

פורסם

יבואני פלוק לישראל:

 

אבדור חלת

אנה 074-7155005

http://www.hlt.co.il/store/ecomer_dynamicIndex.asp

 

רק אל תגיד לה שברווז שלח אותך , כי היא תשלח אותך להסתכלות...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמו שכבר נאמר, יכול להיות שבבלנקט או בדויטש בבאר שבע יש פיוזים כאלה.

 

איזה פלוק יש לך?

שמתי עין על ה-115 באתר שלהם, שמחירו 840... :(

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שמתי קישור לפוסט שמראה מה קניתי.

 

אני כבר לא בב"ש, כמובן שאם יצא לי להיות שם אקפוץ לבלנקט או דוייטש, שם בטוח אמצא את הפיוזים.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

טוב, כנראה שמחו"ל לא תבוא הישועה :roll:

ללא שם.JPG

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני בשוק! :shock:

 

חרשתי היום את הר-ציון בת"א , תוך תמרוני התחמקות אלגנטיים מהזונות, העובדים הזרים ושאר אשפה אנושית שמסתובבת שם , ולאף אחד לא היו הפיוזים הדרושים.

 

נואשתי :cry:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...