Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החזרת אוטוביאנקי A112 לחיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא תבע את דודה שלו על המקרה. במקרה והוא זוכה בתביעה - הרכב יוחזר לכביש שכן הוא ירד בכוונת זדון ולא בגלל אי שימוש?

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

לא יודע, יכול להיות- תבדוק! לדעתי זה בדיוק המיקרה ל"החלטה חריגה"- כי מה יכולה להיות סיבה יותר טובה מזו? ועוד מגובה בהחלטת בית המשפט- אם אכן יזכה?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
הנה תמונה של היפהפיה!

מישהו פה נמצא במשרד הרישוי ורוצה לעזור?

34033_411140716551_664736551_4288650_4977158_n.jpg

וואו הרכב נראה ממש יפה אני מאוד מקווה שתצליח להחזור אותו לכביש

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לא יודע, יכול להיות- תבדוק! לדעתי זה בדיוק המיקרה ל"החלטה חריגה"- כי מה יכולה להיות סיבה יותר טובה מזו? ועוד מגובה בהחלטת בית המשפט- אם אכן יזכה?

אני מקווה שיזכה, התאהבתי בבינקי החמודה הזו.

היית לה תקופה רעה שבה היית בעיה במנוע והיא לא עברה את ה70. עכשיו, כשהיא מושבתת, היא מגיעה גם ל110 מפחידים במיוחד.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם
אהלן! יש לחבר אוטוביאנקי A112 85'.

הרכב היה שייך לדודה שלו שרבה עם אמו והגישה הורדה מהכביש. ).

 

הוא תבע את דודה שלו על המקרה. במקרה והוא זוכה בתביעה - הרכב יוחזר לכביש שכן הוא ירד בכוונת זדון ולא בגלל אי שימוש?

 

אם הרכב של דודה שלו היא יכולה לעשות בו מה שהיא רוצה, ובין השאר להורידו מהכביש. פעולה זו היא בלתי הפיכה.

 

אם הרכב היה שייך לאימו של החבר ורק היה רשום על שם הדודה, ואפשר יהיה להוכיח כי כך הם פני הדברים אולי יהיה מקום עם פסק הדין לפנות למשרד הרישוי ולהעלותו חזרה לכביש.

 

אני מסופק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם הרכב היה שייך לאימו של החבר ורק היה רשום על שם הדודה, ואפשר יהיה להוכיח כי כך הם פני הדברים אולי יהיה מקום עם פסק הדין לפנות למשרד הרישוי ולהעלותו חזרה לכביש.

 

אני מסופק

זה המקרה.

 

בקשר לסיפוק - אני מבין אותך 8)

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

לא יודע מה רמת ההיכרות שלך עם הרכב בכלל ועם האקזמפלר הספציפי בפרט, אבל לפני שאתה יוצא למלחמת יום הדין ברשויות ובדודה במטרה להחזיר את הרכב לכביש, אני מציע לך לבדוק היטב את מצב החלודה בשלדה.

אם החלודה הגיעה לרצפה או נגסה בקיר האש, עשה לו כבר עכשיו כמה תמונות יפות, פרק ממנו כל חלק שניתן לפרק ומכור אותו לסוחרי ברזל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא יודע מה רמת ההיכרות שלך עם הרכב בכלל ועם האקזמפלר הספציפי בפרט, אבל לפני שאתה יוצא למלחמת יום הדין ברשויות ובדודה במטרה להחזיר את הרכב לכביש, אני מציע לך לבדוק היטב את מצב החלודה בשלדה.

אם החלודה הגיעה לרצפה או נגסה בקיר האש, עשה לו כבר עכשיו כמה תמונות יפות, פרק ממנו כל חלק שניתן לפרק ומכור אותו לסוחרי ברזל.

זו הביאנקי היחידה ללא חלודה כמעט, סמוך עליי, הרכב עבר שיפוץ מקיף לא מזמן

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם
אפשר להחזיר לכביש גם את הרכב, שהורד ע"י הבעלים! לפחות זה מה ששמעתי יותר מפעם אחת, כולל מהפקידה במשרד הרישוי! התהליך הוא מסובך- זה כן: צריך ללכת לע"ד להוציא הצהרה, שהאוטו הורד בטעות, או משהו, ללכת עם זה למשרד הרישוי, או לשלוח להם מכתב, לעשות בדיקת התקנים- בקיצור סיפור של זמן, עצבים וכסף- אבל עדיין אפשרי...

 

תוסיף לכל מה שרשמת להגיע עם הרכב לעמדה מס' 1 עם בעל הרכב המקורי.

לסיכום, זה בהחלט אפשרי אבל מצריך הרבה טרטור מבעל הרכב המקורי ולכן לרוב לא רלוונטי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה בדיוק מה שכתכוונתי כשכתבתי: "נדרש שיתוף פעולה מלא של בעל הרכב"- מה שלא ממש נראה לי שתצליחו לקבל, אם בעלת הרכב הרשומה ברוגז עם אחותה- בעלת הרכב בפועל...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...