Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש המלצה לחרט/סדנא לשיפוץ מנועים.

ראש אלומיניום: ניקוי, השחזת שטח, החלקת מעברים ותא שריפה - אני מניח שיש אנשים שעושים פורטינג בנפרד,השחזת 3 זויות לתושבות שסתום.

בלוק ברזל: ניקוי ,חריטת צילנדרים והונינג לאוברסייז.

אני צריך גם חרט לייצור מתאמים לקליפרים.

 

תודה

חן

פורסם

היי,

אשמח לעוד המלצות (אין הרבה סדנאות עם ציוד ועבודה טובים?)

מה עם החלקת מעברים ותאי שריפה?

אגב,המנוע מיועד לגדישה

 

תודה

חן

פורסם

הדייקן בפ"ת שמעתי עליו הרבה דברים טובים.

עבדתי גם במוסך מאוד גדול בפ"ת ואת כול המנועים היו לוקחים אליו

אם אני לא טועה לבעל הבית קורים פואד.

פורסם

תודה על ההמלצות,

מה עם חרט לעבודות שונות? אני צריך מתאמים לקליפרים ,תותבים, ספייסרים ועוד כמה פיצ'פקעס.

 

תודה

חן

פורסם

מתעלק,

יש למישהו הערכת מחיר כמה יעלה שיפוץ מנוע כולל חלקים ועבודה ל 206 1.4 ?

והאם הדייקן מבצע או שהוא רק חורט?

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

(נכון ללפני שנתיים) הדייקן מקבל מנועים מפורקים ומבצע להם חריטה/השחזה. אני הגעתי אליו עם בלוק מנוע וראש מופרדים והוא קצת נזף עליי שלא פרקתי הכל עד הסוף, אני כנראה תפסתי אותו במצב רוח טוב כי הוא ביצע את הפירוקים לבד (במקום לסלק אותי כמו שהוא היה עושה לאנשים אחרים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...