Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי להחזיר את המערכת לאוטו סוף סוף אחרי הרבה זמן.

המערכת עברה שדרוג קטן.

hu: היה לפני פיוניר 6000 עכשיו הוחלף לפיוניר 7800mp.

קומפוננט קידמי:infiniti refrance

קומפוננט אחורי:sound stream rubicon

מגבר 4 ערוצים:hifonics 6408

מונובלוק: hifonics 2008d

קרוס אובר:lanzer

כבל מתח:2gauge soundquest

בית פיוז:150amp rockford

קבל: impdance 1fard.

btl2.JPG

SAM_0053.JPG

SAM_0045.JPG

hu:pioneer 7800mp:comp front-infiniti refrance comp rear:sound strem rubicon. amp1:hifonics bxi6408 amp mono:hifonics 2008d class

sub:FI BTL 15

פורסם

תהנה גבר,היה את זה לחבר הפורום פה ג'ינו זה נישמע חלומי שמעתי אצלו ומאז השמיע לא אותו דבר!:?:?

משו מפלצת הוא עוד חושב להביא את ה18 אדיר!:twisted: צור איתו קשר אני חושב שהוא מוכר.

פורסם

מה זה לא נישאר אפילו חצי אתה חייב לי בג'אז חדש :twisted::-P,בטח יש לך סאונד ובאסים חלומיים מת מת להגיע ללמפגש מרכז אחד לשמוע קצת מפלצות

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

בכיף.עכשיו שחררו קצת לחץ מהצבא אז אני יוכל להתחיל לחזור למפגשים.

hu:pioneer 7800mp:comp front-infiniti refrance comp rear:sound strem rubicon. amp1:hifonics bxi6408 amp mono:hifonics 2008d class

sub:FI BTL 15

פורסם
תהנה גבר,היה את זה לחבר הפורום פה ג'ינו זה נישמע חלומי שמעתי אצלו ומאז השמיע לא אותו דבר!:?:?

משו מפלצת הוא עוד חושב להביא את ה18 אדיר!:twisted: צור איתו קשר אני חושב שהוא מוכר.

אתה ג'ינו לא ? הזווי

פורסם

לא,טעות:-D. בכיף היתי מתחלף איתו אבל:-).הוא עזר לי להתקי את המערכת שלי שגעתי אותו ולא וויתר!,למה חשבת שאני ג'ינו פור גוד סייף?!.

פורסם

תתחדש על המערכת חדשה ישנה!

אני חייב להגיד לך גם מזל טוב על העבודת פחחות שאם אנ רואה טוב עשו לך ברכב.. :wink:

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תודה.

אחרי שעשיתי גם פחחות מקדימה,איזה מישהי החליטה לדפוק לי את הטמבון עכשיו הוא מפוצף ואין לי זמן לסדר באסה.

hu:pioneer 7800mp:comp front-infiniti refrance comp rear:sound strem rubicon. amp1:hifonics bxi6408 amp mono:hifonics 2008d class

sub:FI BTL 15

פורסם

כן הטמבונים בסיוויק מהשנים האלה זה מכה. מנסיון עם הרכב של אמא, החלפנו אחרי שאיזה בן...... ריסק אותו בחניה, אחרי שבועיים שוב בעיה עם מכה רק הפעם קליפסים יצאו. (לאחר חניה של חצי שעה)

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...