Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי פונטו ספייס 2002 (ELX) לבנה.

חשבתי להחליף את הטסות השבורות שלי בג'נטים מגנזיום.

אני לא ממש מבין בעניין לכן אני רוצה לשאול האם יש משהו

שעלי לדעת לפני החלפת הג'נט ?

מה המחיר המומלץ ?

יש דגמים מומלצים או חברות ?

יכולות להיות לי בעיות בטסט ?

ברשיון רכב כתוב לי ג'נט 14 הלכתי למקום מסודר היום וראיתי

ג'נטים יפים של חברת OZ והמחיר היה 1300 ש"ח זה כדי ?

 

תודה מראש

טל.

פורסם

הם לא של OZ אלא חברה אחרת שהחליטה שהיא oz...

בכל מקרה אני מניח שאין לך איזה שהן דרישות מיוחדות חוץ מזה שהם יהיו בטעם שלך אז לך על הכי זול שתמצא במקום מסודר.

פורסם
הם לא של OZ אלא חברה אחרת שהחליטה שהיא oz...

בכל מקרה אני מניח שאין לך איזה שהן דרישות מיוחדות חוץ מזה שהם יהיו בטעם שלך אז לך על הכי זול שתמצא במקום מסודר.

 

יש לי טסט בעוד חודש והבנתי שיכולות להיות לי בעיות במידה והג'נט לא תקין ומתאים בדיוק לרכב.

איך אני יודע שהרכיבו לי משהו שמתאים לי מלבד הגודל שהוא 14 לפי הרישיון רכב ?

 

סליחה על הבורות אבל אילו דרישות יכולות להיות לי מהג'נט מלבד יופי :roll: ?

 

תודה

טל.

פורסם

סליחה על הבורות אבל אילו דרישות יכולות להיות לי מהג'נט מלבד יופי :roll: ?

 

משקל, רוחב וכו' - תלוי מה אתה מחפש ולאיזה צרכים, שיפור האחיזה או שיפור חיי המין בגלל ג'אנט יפה יותר :roll:

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

אוקיי את חיי המין תמיד אפשר לשפר למרות שכרגע אין תלונות :wink:

את האחיזה אין לי עניין לשפר כיוון שלא הרגשתי אף פעם (חודשיים)

שיש לי איזו בעיה איתה.

 

במידה ואני רוצה צ'נט טוב עד 2000 שקל בגודל 14 שישפר לי את

האחיזה מה היית לוקח ? האם זה כולל גם החלפת צמיגים ?

במידה וכן אני לא רוצה להכנס להוצאה הזאת ג'נט יפה יספיק.

 

בלי קשר יש איזה מקום מומלץ באיזור חיפה והקריות ?

 

תודה

טל.

פורסם

שיפור האחיזה יכניס אותך להוצאות כמובן משום שתצטרך להעלות מידה של צמיגים וכו', כל העסק נהיה יקר יותר.

אז ככה, אני מציע לך לרכוש ג'אנטים במידה הרשומה ברישיון, המקום שלפי דעתי יוכל לעזור לך זה או אוטודיפו שליד הצ'ק פוסט

או מרכז אמריקה שיושבים גם כן ליד הצ'קפוסט (אני לא זוכר אם יש להם ג'אנטים פשוט :?)

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

במקומך, הייתי רוכש מפירוקיה ג'אנטים שהגיעו מקוריים עם הרכב החל משנת 2003

בדגם ELX שקיבל כינוי club.

 

אני בטוח שלא יקשה עלייך למצוא 4 במצב טוב.

פורסם
במקומך, הייתי רוכש מפירוקיה ג'אנטים שהגיעו מקוריים עם הרכב החל משנת 2003

בדגם ELX שקיבל כינוי club.

 

אני בטוח שלא יקשה עלייך למצוא 4 במצב טוב.

 

נשמע כמו רעיון טוב רק שאין לי ממש כוח לעבור בכל פירוקיה באיזור לחפש את כל הארבעה במצב טוב.

 

תודה

טל.

פורסם
שיפור האחיזה יכניס אותך להוצאות כמובן משום שתצטרך להעלות מידה של צמיגים וכו', כל העסק נהיה יקר יותר.

אז ככה, אני מציע לך לרכוש ג'אנטים במידה הרשומה ברישיון, המקום שלפי דעתי יוכל לעזור לך זה או אוטודיפו שליד הצ'ק פוסט

או מרכז אמריקה שיושבים גם כן ליד הצ'קפוסט (אני לא זוכר אם יש להם ג'אנטים פשוט :?)

 

על אוטו דיפו לא חשבתי הם בדר"כ יקרים ביחס לכל מקום אחר ואני לא בטוח לגבי המבחר שיהיה להם להציא אבל

כל העניין שווה בדיקה אני יעשה לשם סיבוב מחר.

 

אני בטוח שיש מקומות רציניים יותר באיזור רק שאני לא ממש יודע איפה :-D

 

תודה

טל.

פורסם

לא הייתי בעבודה כמה ימים אז אני לא יודע אם המבצע ממשיך, אבל אם כן, המבצע הוא שכרגע ג'נטים 14, אינץ עולים 1200 ש"ח, ועוד אתה יכול להוריד 5 אחוז אם יש לך כרטיס מועדון, ככה שמאוד שווה.

 

המבחר הוא כמו המבחר ברוב הפנצ'ריות, כל הג'אנטים של מ.י.ח.

פורסם
אתה מדבר על אוטודיפו? זה בכל הרשת שלהם, לא רק סניף?

וכל ג'נט 14 שאני רואה בקטלוג מהאתר של מ.י.ח אפשר לקנות ב1200₪?? גם כאלה שהם לא סינים?

 

מתצרף לשאלות ראיתי בקטלוג אחלה ג'נטים !

פורסם

אז ככה הייתי באוטו דיפו ובעוד שתי מקומות אחד בנשר (אוטו קיט) ובקרית חיים (עולם הצמיגים) ואני חייב לציין

שהמבחר שיש ל 14 הוא פשוט בדיחה !

לכל מקום יש איזה 5 דגמים לבחירה כשכל אחד שונה מהשני לגמרה.

 

המחיר באוטו דיפו הוא הזול ביותר 1200 שקל והכי יקר שראיתי היה 1400.

אין לי בעיה לשלם עד 1500 למשהו טוב רק שלא מצאתי מקום שיש לו ממש מלאי גדול....

מישהו מכיר מקום טוב באיזור חיפה והקריות ?

 

תודה

טל.

×
×
  • תוכן חדש...