Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אהלן מדובר על לומינה 3800 אוטומאטית, הרכב לא מאבד מים/שמן.

 

אבל לאחר נסיעה של קצת קיקים ומשיכות הילוכים,יוצא קצת עשן לבן מתא המנוע.

 

לאחר כ 2 דקות מפסיק לצאת עשן - וקשה מאוד לתאר מאיפה זה מגיע.

 

זה כמובן מופיע בו זמנית עם ריח של "שרוף".

 

תודה.

 

נ.ב

הרכב לא מתחמם כלל וכלל!

פורסם

באמת אולי,כי אכן הייתה ירידה בבלימה.

 

ממש יוצא עשן מהחורים שבין הכנף למכסה מנוע ככה שיכול להיות שזה הגיוני.

פורסם

תחפש נזיזלת שמן מהאטם מכסה שסתומים, הרבה פעמים השמן שנוזל משם פוגע בסעפת פליטה ואז מתאדה וכך נוצר העשן הלבן עם הריח המחריד.

 

בגדול תחפש מעל סעפת הפליטה דברים שיכולים לנזול.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אכן יש הזעה מסביב לאטם... האם מסוכן ללחוץ עם הרכב במצב כזה?

 

רטיבות מסביב למזרקים? מה הקשר? אשמח להסבר.

 

תודה.

פורסם

הכוונה שתבדוק אם מסביב למזרקים יש רטיבות של דלק כי לפעמים מזרק אחד נסדק ודרכו נוזל דלק, אבל זה נפוץ יותר בקוואלייר.

 

אם ההזעה היא מהאטם של מכסה השסתומים, אז משם מגיע העשן כי השמן מטפטף על הסעפת פליטה.

 

פעם נסעתי ברכב עם הזעה ולא קרה כלום, אני לא יכול להבטיח לך שזה בטיחותי, אבל לדעתי יום אחד השמן עלול להידלק לא בטוח בכך רק צריך להיזהר.

פורסם

אם מזרק היה דולף היית מריח ריח של דלק חריף, תלוי איזה ריח יש לעשן.

 

יכול להיות נזילת דלק, שמן או נוזל קירור או אפילו שקית שנדבקה לאגזוז.

פורסם

תודה,אבל לא נראה לי שזה העניין.

 

ככל הנראה זה משמן באטם.. אבל עדיין לא התברר לי העניין.

 

אשמח לעוד רעיונות.

פורסם

זה דווקא נשמע בדיוק זה.

כמו שכתבת אחרי הרבה קיקים ונסיעה מאומצת מה שאומר שאתה בטח גם לחצת הרבה על הברקס ובחוזקה ולאחר מכן יצא העשן- בדיוק מה שמדובר עליו בכתבה.

Renault clio RT 1994

פורסם

אם בזמן שאתה מוסיף שמן למנוע נשפך לך קצת מסביב, השמן מתאדה בחום ויוצר עשן וריח.או זה או הזעה של שמן עם אותה תוצאה. שטוף מנוע ובדוק נזילות על איזורים חמים.

פורסם

לא נשפך לי בכלל ,הרכב אחריי טיפול.

 

מה שכן אכן,יש הזעה מסביב לאטם.

 

פשוט טעיתי אם אכן יש טעם להבהל כל פעם שזה קורה... ( כמובן שלא בזלזול).

×
×
  • תוכן חדש...