Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים, יש לי שאלה לגבי מגבר מסויים, תנו דעתכם בקשה

 

http://www.p1000.co.il/hot_sale_product/z_16749.jpg

 

ואגב, כן! אני מחפש מגבר זול - הוא קיים כדי לדחוף סאב, הכי רחוק שמצאתי במחיר הזה...אם אתם מכירים מגבר אחר שידחוף 305C של פיוניר יותר רחוק או אולי יותר איכותי אני מוכן לשמוע

 

אני גפ פתוח ליד שניה בה"פ

פורסם

תחשוב טוב אם אתה רוצה לקנות משהו פשוט בשביל הסאב שלך

אל תשכח שאתה גם צריך להחליף תיבה, אתה בעצמך שמעת איך הסאב נשמע עם התיבה שיש לך כרגע דרך המגבר שלי.

 

עדיף שתקנה משהו יותר איכותי שמוציא בין 200 ל250 וואט מאשר משהו לא איכותי שמסוגל לספק יותר וואט, תחפש בכל מיני חנויות אפשר למצוא משהו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

שמע, איכות אני לא מחפש...אחרי הכל זה סאב ותפקידו להיות סאב SPL, כי ככה אני אוהב לשמוע אותו...

 

מגבר איכותי אני לא מחפש

 

מה שאני כן מחפש זה מגבר חזק...250 זה לא מספיק ואפילו עוד לא החלטתי אם 300 כמו המגבר הזה זה מספיק...

פורסם

ידידי - 200 דולר זה בערך 900 שקל ולא 600... ומה אתה כבר תביא ב-900 שקל מחו"ל (אלא אם כן מישהו טס ומביא לך שאז אולי) אם את מתכנן דרך MUSTOP כך בחשבון שרק עלויות שילוח ומכס על מגבר פשוט מקפיצות לך את המחיר....

פורסם

אני חוזר ואומר, אני מחפש משהו שיהיה חזק, לא איכותי, יש שם אולי 25 דגמים שונים של מגברים שעולים מעל ל400 RMS שזה מה שאני צריך בדיוק...ורובם, כמעט כולם, אינם עוברים את מחיר המאה דולר, וכמובן לקחתי עוד מאה בחשבון לפי המחשבון של מסטופ...

 

אין לי בעיה שזה יהיה מגבר של פרוסאונד, רק שיתן 400 RMS ושלא יודיא לי DC ישר כי יהיה לי עצוב אז :?

פורסם

אחי ב600 שקל לך על פלטינום אודיו הוא מוציא בין 180-200 RMS בברידג' הוא ירים לך את הסאב..

 

והוא אחד הטובים בין סידרת ה"זבל סיני"

פורסם

לא מספיק...

 

זה חצי ממה שאני צריך, התפשרתי אחרי הרבה זמן שאני מחפש על 300...גם זה בחסד..

 

אני פתוח להצעות אחרות או אם יש למישהו משהו יד שניה.

 

אלון.

פורסם
לא מספיק...

 

זה חצי ממה שאני צריך, התפשרתי אחרי הרבה זמן שאני מחפש על 300...גם זה בחסד..

 

אני פתוח להצעות אחרות או אם יש למישהו משהו יד שניה.

 

אלון.

 

אני לא בטוח שהמגבר שהצגת בהתחלה ה - XSPLOSION נותן 300RMS...

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם
גג 600 ש"ח, יותר מזה אני כבר מתקרב למאתיים דולר שבמחיר כזה אני יכול להזמין מחו"ל

 

אחי אתה מחפש מגבר שמוציא 300RMS בברידג' ב600 שקל?? :shock::shock:

 

בהצלחה!

פורסם

יש משהו חזק ! בדקתי אותו אחלה מגבר הוא טוב לסאבים.

במחיר שלך

sb-6200_big.jpg

 

הוא מגבר גם יותר גדול פיזית מהמגבר ה600 הירוק שלך... שגם אותו ראיתי.

הSABA למחיר הזה הכי חזק.

 

http://www.sakal.co.il/jsp/pg/Product.jsp?sec=3&prod=64981&saleNo=243275&comp=1

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
תמיר המגבר שיש לי של קליפורניה 1200 כמה הוא מוציא בברדיג אצלי ???

כי זה מוזר לי משהו אמר שהפלטניום מוציא 180 וואט בברידג

 

זה לא מוזר זה נכון. שלך מוציא בין 200 ל 250 בלחץ אם לא מופעל על הערוצים השניים רמקולים. והמתח באוטו על 14.4V

 

המגבר הסאבה הוא מוציא הספק בין 200-250 = ככה אני משאר לפי מראה של המעגל.

אני לא בדקתי אותו אף פעם.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...