Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכשתי RSI לפני כמה ימים ורציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף לה את הדשבורד לזה של הקליאו B למשל...

 

כן, זה אפשרי בהחלט וגם נעשה ע"י חברנו booly.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
רכשתי RSI לפני כמה ימים ורציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף לה את הדשבורד לזה של הקליאו B למשל...

 

כן, זה אפשרי בהחלט וגם נעשה ע"י חברנו booly.

 

עמית

 

אתה רציני????

פורסם

לא, לא ושוב לא.

BOOLY לא החליף את הדש-בורד לזה של הקליאוB , אלא החליף את הדש-בורד של הRSI 95' שלו לכזה שדומה לדש של הRSI 97 (כמו שהייתה לי...)

ההבדל ביניהם הוא שהדש של ה97 ארוך יותר ומכיל עוד מספר מחוונים (לחץ שמן, חום שמן, גובה שמן בתחילת נסיעה)

את הדש השונה אפשר למצוא בקליאו הרגילות משנת 96 אם אני לא טועה.... בדגם RT. (אבל אל תתפסו אותי במילה)

 

לגבי החלפה לדש של קליאוB - אני בספק ענק אם ניתן לעשות את זה.

:-)

פורסם
לא, לא ושוב לא.

BOOLY לא החליף את הדש-בורד לזה של הקליאוB , אלא החליף את הדש-בורד של הRSI 95' שלו לכזה שדומה לדש של הRSI 97 (כמו שהייתה לי...)

ההבדל ביניהם הוא שהדש של ה97 ארוך יותר ומכיל עוד מספר מחוונים (לחץ שמן, חום שמן, גובה שמן בתחילת נסיעה)

את הדש השונה אפשר למצוא בקליאו הרגילות משנת 96 אם אני לא טועה.... בדגם RT. (אבל אל תתפסו אותי במילה)

 

לגבי החלפה לדש של קליאוB - אני בספק ענק אם ניתן לעשות את זה.

 

אריאל,

בתור אחד שתווך בהשגת הדש, אני "קצת" זוכר מה הבאתי.

אך מאחר והויכוח הוא סרק כרגע, נמתין לביקורו של booly.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לא, לא ושוב לא.

BOOLY לא החליף את הדש-בורד לזה של הקליאוB , אלא החליף את הדש-בורד של הRSI 95' שלו לכזה שדומה לדש של הRSI 97 (כמו שהייתה לי...)

ההבדל ביניהם הוא שהדש של ה97 ארוך יותר ומכיל עוד מספר מחוונים (לחץ שמן, חום שמן, גובה שמן בתחילת נסיעה)

את הדש השונה אפשר למצוא בקליאו הרגילות משנת 96 אם אני לא טועה.... בדגם RT. (אבל אל תתפסו אותי במילה)

 

לגבי החלפה לדש של קליאוB - אני בספק ענק אם ניתן לעשות את זה.

אריאל,

בתור אחד שתווך בהשגת הדש, אני "קצת" זוכר מה הבאתי.

אך מאחר והויכוח הוא סרק כרגע, נמתין לביקורו של booly.

עמית

עמית, הדש שBOOLY הרכיב ברכב הוא דש זהה לזהה שהיה לי בRSI... :)

קצת קרדיט :wink:

:-)

×
×
  • תוכן חדש...