Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

SLAVA , לי היו את האופניים האלה גם ..



מסתבר שגם בוויסטלר (יש לי מכר שהוא מכונאי אופניים שביקר שם כמה פעמים) מאוד אוהבים את הדגם הזה של האנדורו ומשפרים אותו ללא היכר.

אני השארתי אותם עם הסטאפ המקורי מלבד החלפת כסא (לWTB), דוושות עם קליטים (שימאנו 647) ושיפטרים של X9 (במקום הX7 שהיו לי) .

מאוד אהבתי אותם, אופניים שעושים הכל ועוד קצת , אבל ב16 קילו לא באו לי טוב - למרות שהם עפו לא רע:

dscn0487e.jpg

 

בשלב מסויים היה מצב להשתדרג אז השלתי קילו וחצי וכיום אני עם 14 וחצי קילו של אנדורו SL אקספרט 2008 (כולל חומר בגלגלים ודוושות והכל..) -

dscf1699.jpg

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשלב מסויים היה מצב להשתדרג אז השלתי קילו וחצי וכיום אני עם 14 וחצי קילו של אנדורו SL אקספרט 2008 (כולל חומר בגלגלים ודוושות והכל..) -



 

 

לא יותר זול לעשות דיאטה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עשיתי דיאטה לאופניים וגם לכיס ביחד - אני מוצלח או לא ?

:lol:

 

זו היתה בחירה טבעית,

מי שאוהב לרכב אול מאונטין ונהנה ממסלולים המשלבים כושר עם טכניות יעיד שהאנדורו של ספשלייזד (והטרק רמדי והטראנס איקס של ג'יאנט - קצת מאחור) הם אופניים שיידעו לעשות את העבודה.

 

הזוג הנוכחי שלי הם האנדורו מספר 3 ברזומה -

היעד:

2 זוגות:

ספשלייזד סטאמפג'אמפר פרו לרכיבות הנפח\כושר + אופני דאון-היל\פארקים לרכיבות טימטום , בשביל זה צריך להרוויח כסף.. :wink: הרבה כסף ..

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

חיפשתי אופניים יד שניה ומצאתי כמה, ולכן

שאלה למומחים:

איזה מאופניים הנ"ל נחשב הכי טוב:

1) Mongoose Otero Comp

2) GT avalanche

3) Mongoose Wing Comp

4) GT Idrive Expert

 

אלו הולכים להיות אופניים ראשונים שלי,

אשמח לשמוע המלצות. אני לא סגור על עצמי כי All Mountain זה מה שאני רוצה לכיף אבל אני גם רוצה (וככל הנראה יותר ריאלי) קרוס קאנטרי לרכיבות מהירות.

שוב פעם, אני לא סגור על עצמי ופתוח להצעות מנקודת מבט של אנשים שרוכבים זמן רב.

לילה טוב.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
אני קניתי את הטרק בחנות אפניים קטנה ליד הבית, מאלה שקיימות 50 שנה ואני מקבל שם אחלה שירות. (הטרדתי אותם הרבה פעמים עם שאלות ושטויות)

בינתיים כל מה שהלך לי זה אחד הפדלים שהתחיל להרעיש בסיבוב והחליפו בחדש בלי ויכוח. [מצד שני אני לא נוסע יותר מ30-40 ק"מ בשבוע, אני לא יודע כמה אתה נוסע] גם ביצעתי כיוון הילוכים אחרי 3 חודשים בערך שזה הליך שעושים בכל זוג חדש.

 

1700 כולל חומר בשני הצדדים ,קסדה ובקבוק זה מחיר בסדר גמור.

 

אני לא יודע איך אתה רוכב על הכסא המקורי, אני אחרי רכיבה אחת טסתי לחנות (עם הרכב, אפילו לא רכבתי על האופניים) וקניתי אוכף של VELO , ליגה אחרת לחלוטין. וזה שלא שהוא מרופד ביחס למקורי אלא הוא בנוי בצורה ארגונומית יותר.

 

הכסא עלה לי בTREK משהו כמו 150 ש"ח. הם הציעו לזכות אותי 50-60 ש"ח על המקורי אבל העדפתי לשמור אותו ספייר.

הכסא המקורי לא רק מרסק את הביצים אלא גם שובר את התחת. מהכסא הזה אני יורד אחרי 30 ק"מ נסיעה, כמו חדש.

 

אגב, איזה חומר מומלץ לשימון ? לא יצא לי עדיין לשמן את האופניים . עברתי בחנות מספר פעמים והם אמרו שאין צורך אז המשכתי לדרכי (עוד יתרון - החנות נמצאת על המסלול בין הבית שלי לפארק)

 

נשמע כאילו אתה לקוח שלי , אני עובד אצל דהרי .

לשימון שרשרת יש לנו שני ספריים לחורף ולקיץ 50 ש"ח למיכל די גדול, הסבר על שימוש תקבל כמובן במקום ללא שום בעיה.

אני בדרך כלל עובד בימי שלישי ושישי , אני בטוח שתקבל אחלה שירות גם בלעדי.

 

לגבי שאר השאלות כאן ככל שאני עובד יותר אני נזהר יותר בעצות... ממליץ בכל דבר לשאול אנשים שעברו כמה וכמה זוגות וטיפלו לבד , יש יותר מידי חומר בתחום הזה (כל יום עבודה הבוס מלמד אותי עוד משהו ).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ה-GT avalanche יהיו נחמדים כזוג ראשון ,



השאלה היא איזו גרסה שלהם ?

יש כמה רמות איבזור שם ... תוכל לפרט יותר ? מה המחיר שמבקשים ?

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

את הכל מצאתי ב - rosen&meents.

הנה לינקים:

Mongoose Otero Comp

GT Idrive Expert

GT Avalanche 3.0

MONGOOSE WING COMP

 

המחירים הם עד 2200 ש"ח לאופניים. יש גם GT Avalanche גרסאות 1.0 ו2.0 זולות יותר אבל כל עוד ה3.0 נכנסים בתקציב אין בעיה :-D

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

הרשה לי לתקן, גירסאות 1.0 ו-2.0 יקרות יותר - כחדשות.



💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אם כך,

אז יש גם גרסאות 1.0 ו-2.0 , עדיף?

אשמח להמלצות. מחר אני אסע לחנות כדי לראות אותן..

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אם אתה גר באיזור הצפון, מעבר לקפיצה לרוזן תן קפיצה גם למצמן את מרוץ באיזור התעשיה בקרית ביאליק, תעיף מבט על מה שיש להם להציע כחדש\משומש.



אם בא לך להרחיק מעט לאיזור מת"ם בחיפה - יש שם חנות של סלאלום, חבר'ה שנותנים שירות מדהים, לא פחות, אם כי לא יודע מה הם יכולים להציע לך במחירים האלה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

16 קילו??

אתם חיים טוב:D

 

האנדורו 2008 שלי שקלו 17 קילו [אל תשאלו מה עשיתי להן]

 

ה SX TRAIL הנוכחיות שוקלות 18.02 קילו

והשלדה הסודית שיש לי בבית שוקלת קרוב ל19.5 קילו :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מרגיז אותי - האופניים של החברה 15 קילו ושלי 18!

שתיהן זנב קשיח

 

ההבדלים הם בברקסים דיסק מכני אצלי ואצלה מעצורים רגילים, בגודל השלדה-נדמה לי שאצלי זה 19.

המכלולים די דומים בגדול - אצלה שימנו אסרה ואצלי טורניי.

 

איך אני יודע מה מהלך הבולם שלי?

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

ירון,



דיסקי מכניים מעלים את משקל האופניים וכך גם גודל השלדה השונה, בעניין המעבירים זה לא חשוב, בטח לא ברמות שציינת (אם כי "יבבני משקל" שרוכבים על מכונות קרבון מחליפים מעבירים, פדאלים, צמיגים והכל על מנת לגלח עוד כמה גרמים).

לגבי מהלך המזלג - תרשום איזה מזלג זה ואיזה דגם מדוייק - תקבל צ'יק צ'ק תשובה.

 

 

אליקו, לפי החישובים שלי ,

או שיש לך שלדה של סנטה קרוז V10 בארון,

או שיש לך שילדה של טרנר DHR בארון ...

 

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

שאל רצינית, באמא שלי.

אני מבין שלהוריד משקל בגלגלים זה יותר משמעותי מאשר בשלדה/מכלולים (משקל מוקפץ וכו'). ברור.

אבל האם להוריד ק"ג בשלדה לא שווה ללהוריד אותו מהבטן?

 

אני רואה בפארק הירקון כל מיני רוכבים מאובזרים מכף רגל ועד ראש, רוכבים על אופני שיכוך מלא יקרות, וסוחבים, ליתר ביטחון\ עוד שני טאיירים מסביב לבטן (כולל פנימיות וחומר מילוי), ואני לא יכול לא לחשוב שהם קצת מפספסים את הפואנטה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה בדיוק כמו שמגיעים לערד ויש סביבך ים מכוניות עם 200 כ"ס פלוס וגם הרבה יותר, אבל במסלול עם היאריס החלושה אני מהיר מהם ב-10 שניות בלי למצמץ.

 

תמיד יש כאלו שישקיעו יותר ב"מה" מאשר ב"איך"...

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|


×
×
  • תוכן חדש...