Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המשקל מוקפץ לא חשוב באופניים כמו משקל מתגלגל.

כל גרם שאתה מוריד מהגלגלים שווה בערך ל 4 גרם שהורדת מהשלדה, זה מתבטא בתאוצה, פידול, בלימה ו"משחק" של האופניים. אתה רוצה שתהיה כמו שפחות אינרציה.

 

להוריד מהשלדה משקל זה גם נכון אבל עד גבול מסויים - אם אתה בנאדם כבד או גבוה במיוחד כדאי לחשוב על רכיבים יחסית מאסיביים, כי אתה יוצא עומסים משוגעים על חלקים שונים בשלדה, מרכב כובד שונה וכו'.

 

תומר - איזה V10 אתה מכיר שהם פחות מ 20 ק"ג :)

DHR יש לחבר, גם מעל 20 קילו :p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נשמע כאילו אתה לקוח שלי , אני עובד אצל דהרי .

לשימון שרשרת יש לנו שני ספריים לחורף ולקיץ 50 ש"ח למיכל די גדול, הסבר על שימוש תקבל כמובן במקום ללא שום בעיה.

אני בדרך כלל עובד בימי שלישי ושישי , אני בטוח שתקבל אחלה שירות גם בלעדי.

 

לגבי שאר השאלות כאן ככל שאני עובד יותר אני נזהר יותר בעצות... ממליץ בכל דבר לשאול אנשים שעברו כמה וכמה זוגות וטיפלו לבד , יש יותר מידי חומר בתחום הזה (כל יום עבודה הבוס מלמד אותי עוד משהו ).

 

כן, אני לקוח שלך כנראה :)

עם זאת, לא נראה לי שפגשתי אותך אישית. בדרך כלל התנהלתי מול אהוד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בהקשר להודעות האחרונות אני אעזור לבאר את עניין המשקל בנוסף למה שאמר אליקו,



אני למשל מטר שמונים ושוקל 89 קילו, אין עליי יותר מידי משקל מיותר, אני פשוט איש גדול יחסית לגובה שלי,

אם אני ארכב על אופניים תחרותיים עם מהלך של 120 מ"מ מקדימה , בקפיצה הטכנית הראשונה אני מעקם משהו ואם לא אז , זה יקרה בקפיצה השלישית או הרביעית, אם אני שוקל עם ציוד ומים 92/3 ק"ג - אני צריך אופניים (עם שלדה בגודל המתאים כמובן) שתהיה לי האפשרות לכוון את השקיעה הראשונית שלהם (של הבולם הקידמי והאחורי - במיוחד אחורי) למשהו כמו 25% שקיעה בישיבה ללא פידול (בדאון-היל 30%), ועדיין שהבולם לא יהיה מפוצץ באויר (או במילים אחרות שלא יהיה עם PSI גבוה במיוחד) כדי לשמור על עבודה טובה של הבולם ורכות ספיגה ורכיבה.

כל אלה מצריכים אופניים מסוג מסויים, ברגע שאתה עובר מזנב קשיח (שם בולם קידמי משובח יעשה לך את החיים קלים ויפתור לך את רוב הבעיות) אל אופני שיכוך מלא , עליך לבחור את מה שיתאים לך מבחינת סגנון הרכיבה כולל המימדים שלך,

אם אתה רוכב שבילים בגובה מטר שמונים וחמש ששוקל 95-98 קילו (לפני ציוד) ייתכן שאופני אול-מאונטיין אגרסיביים יותר יהיו בשבילך , אם אתה רוכב רק קרוס קאנטרי ורוצה אופניים קלים - תשאף לשלדות בעלות פיצ'רים מסויימים (כמו הפול-פלואטר בשלדות של טרק) כך אתה תוכל לרכב ולהינות מרכיבה נוחה ומפנקת למרות משקל\גודל האופניים.

אם יש לך את הממון - תקנה אופניים אגרסיביים באופיים - עם שילדת קרבון , תהיה יותר מהיר, עם שילדה קשיחה וטובה ותהנה יותר מרוב הרוכבים על השביל שלך.

 

אליקו, אחרי שראיתי על איזו שלדה מדובר , אני אומר לך רישמית מעל דפי הפורום:

אתה לא שפוי ויש לך משאלת מוות - אבל אני מבין לליבך, יש לי מספיק חברים כאלה וגם אני עברתי את השלב הזה (אם כי לא בקיצוניות כמוך...) :lol:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
כן, אני לקוח שלך כנראה :)

עם זאת, לא נראה לי שפגשתי אותך אישית. בדרך כלל התנהלתי מול אהוד.

כן אני לא שם הרבה, אם אתה רואה אחד שהוא לא אהוד לא אבא שלו , ולא קרח (אח שלו ) אז זה כנראה אני.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

עכשיו ברצינות, אולי נוכל לארגן מפגש טיול על האש קטן באחד המקומות בארץ?:)

 

אולי אפשר אפילו לזמן את עזמי להקפצות:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אלי, נראה לי שכבר היה נסיון ארגון של דבר כזה, לא יצא לפועל.

אבל תרשום אותי לרשימה הקרובה :-P

מתחדשת*


×
×
  • תוכן חדש...