Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תשאל את השאלה הזאת בפורום אופניים,

תקבל מן הסתם אלפי תשובות שונות, בערך כמו שאלה כאן על שמן מנוע.

 

לפני שגנבו לי את הזוג הרביעי השתמשתי ב"ספריי טפלון".

תכל'ס, קח מה שיציעו לך בחנויות. כשהייתי קטן היינו מסתפקים

בשמן-מכונות-תפירה, אבל היום יש שמנים טובים יותר (דקים יותר?),

שלא סופחים לכלוך ובוץ באותה אינטנסיביות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמן של BIKE-TOOL זה שמן שדוחה לכלוך 50-60 ש"ח בקבוק 100 מ"ל, יקר בטרוף כמו כל חלק באופניים תגלה זאת בקרוב במיוחד אם תתעלל בהם :twisted:.

לפני כל טיפטוף, קח סמרטוט טבול אותו באלכוהול או מה שיש ליד היד (וויסקי בן 20 שנה) ,תעבור על השרשרת עד שהיא תבריק , טפטף כמה טיפות מהשמן וסובב את הפדלים .

אל תזניח את השרשרת :) היא תתנקם בך .

אם אתה רוכב הרבה בשטח אז פעם בשבוע-שבועיים תעשה את הטיפול ,כביש אז גם פעם בחודשיים יהיה מספיק .

תקנה גם מברשת לצביעת שער עם סיבים קשיחים 5 ש"ח או מיוחדת לאופניים (ממש לא זולה כמו כל כלי לאופניים) יעזור לך לנקות לכלוך מכל מיני מקומות בעלי נגישות נמוכה (קסטה וכו') .

"אופניים זה החבר שלך אז שמור עליהם ":lol:.

כמו כל חובב מכניקה ,יום אחד תחליט לפרק חלק ולא תדע איך להרכיב אותו ,תשבור איזה פין או ידית ,אל תדאג כולם עושים זאת.

לא פעם הזמנתי חלקים מחו"ל הרבה יותר זול ,ביגוד ואפילו אופניים ,תשלם רק מע"מ על חלקים 16.5% ,ביגוד 36% מע"מ + מס .

מהמוכר תבקש שירשום "חלקים לאופניים" שלא יחשבו שזה אופנוע ותרוץ מפה לשם .

www.harim.co.il - אתר מומלץ ,יש גם חנות אינטראקטיבית בפנים , וגם יד שנייה .

www.beyondbikes.com משלוחה לארץ כ 17 דולר ,כמובן תלוי בגודל החבילה ,אנשים נחמדים יבואו תמיד לקראתך ותמיד יש מבצעים - כל מיני קודים במיוחד בחג מולד ,כדאי לדבר עם סוכן מכירות בטלפון או מייל ,גם הוא יציע הנחת עובד משמעותית .

www.chainreactioncycles.com - עוד אתר נחמד גם הוא שולח לארץ .

זהו כעיקרון, תהנה.

break a leg:lol:

עריכה :

פנימיות ולוקטייט - החלקים/הכלים הכי שימושיים באופנים .

פורסם

תודה,אני מכיר היטב את הנושא של הזמנות מחו"ל. המחירים זולים במאות אחוזים מהארץ.

 

דווקא הזמנתי המון (ואני מתכוון לעשרות פריטים) דברים לאופניים ואף פעם לא שילמתי שום תשלום נוסף.

אפילו ביגוד רכיבה של נייק (DRI FIT ) עבר חלק .

 

אני ממליץ גם על אולר שכולל בערך 25-30 כלים שונים כולל חולץ שרשרת. לדעתי אסור לצאת לרכיבה בלעדיו . הציל אותי כמה פעמים (הסתבכו לי דברים בשרשרת, התפרק לי הכסא בנסיעה וכו')

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איך אתם עושים לי חשק לחזור לרכב... :-D

ה-Specialized שלי היו אוכלות הכל, אבל ממש הכל.

הן עברו יותר מ-15,000 ק"מ ועבדו כמו שעון שויצרי!

ועכשיו הן שוכבות להן מאובקות ומפונצ'רות כבר קרוב לחצי-שנה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

קניתי ספריים ברוזן מינץ -שמן ב45 ודגריזר ב45 שקל.

אני שוטף את כל האופניים פעם בשבועיים כי אני רוכב שטח .

תקנה שמן נוזלי של JOE'S(משהו כזה) על בסיס טפלון ושיהיה יבש. זה השמן הכי טוב שיש ולא יקר מאוד.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
קניתי ספריים ברוזן מינץ -שמן ב45 ודגריזר ב45 שקל.

אני שוטף את כל האופניים פעם בשבועיים כי אני רוכב שטח .

תקנה שמן נוזלי של JOE'S(משהו כזה) על בסיס טפלון ושיהיה יבש. זה השמן הכי טוב שיש ולא יקר מאוד.

 

 

אם אפשר לתת עצה -

אני בנאדם שרוכב מעל שנה בתנאים קיצוניים בשטח די אגרסיבי [דאונהיל\פרירייד]

ואני רוכב בכל מזג אויר כמעט, בוץ, יובש, אלוהים יודע מה.

 

עשה למיסבים שלך טובה ואל תשטוף את האופניים.

 

המיסבים האטומים הקטנים שיש באופניים נבחרו במיוחד כדי לדחות חול בוץ ולכלוך כדי שלא יהרסו את הכדוריות מיסב.

האטמים האלה מגורזים קלות והם מה ששומרים על פעולה תקינה של המיסבים במתלה, בהדסט, בנאבות ובBB.

 

אם אתה משתמש בדיגריזר או אפילו בסבון פשוט אתה מפרק את הצורה של האטמים האלה ומתיר כניסת לכלוך למיסבים.

כשמשפריצים או אפילו שופכים מים בלי לחץ על האופניים אתה בעצם גורם לזליגה של החול למיסבים וכאשר החול או אבק מתקשה [אי אפשר לנקות הכל ב 100 אחוז] הוא מתחיל לעבוד כמעט כמו נייר זכוכית על חלקי האופניים.

 

אלא אם כן אתה עושה FULL BUILD UP לאופניים גם מבחינת מיסבים פעם בכמה חודשים אז זה בסדר גמור.

 

כמובן שיש מצבים קיצוניים שחייבים בהם לשטוף את האופניים כמו שקרה לי בחורף מדי כמה ימים שפשוט לא רואים בכלל על איזה אופניים הייתי רוכב מרוב בוץ - אז כן, זה דורש שטיפה, אבל גם זה במינימום של המינימום.

 

אם כבר אתה שוטף, תקנה גריז טפלון טוב ותגרז מדי פעם את כל החלקים שהזכרתי למעלה.

 

האופניים עדיין מחזיקות:)

 

picture.php?albumid=31&pictureid=148

 

 

ולמי שהזכיר את ה WD40 , אל, פשוט אל!

זה יפרק את האופניים לחתיכות:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מתעלק על השירשור

 

אני מעוניין לקנות את הTREK 3700 יש לכם מקומות טובים וזולים להמליץ באזור חולון ,תל אביב?

 

תודה לעונים וחג שמח,גיל

פורסם

אני מעוניין לקנות את הTREK 3700 יש לכם מקומות טובים וזולים להמליץ באזור חולון ,תל אביב?

 

עודפם...

 

קנה מחנות שקרובה אליך, כי השירות הוא דבר חשוב באופניים שעושים בהם שימוש תכוף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מתעלק על השירשור

 

אני מעוניין לקנות את הTREK 3700 יש לכם מקומות טובים וזולים להמליץ באזור חולון ,תל אביב?

 

תודה לעונים וחג שמח,גיל

 

חפש חנות קטנה, שכונתית וותיקה כמה שיותר קרוב לבית .

בשביל נסיעות מבחן וכאלה לפני הקניה יש את TREK הראשי ברחוב החשמונאים בת"א.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סליחה על ההתעוררות המאוחרת,

 

מזה מספר חודשים אני רוכב על מרידה SUB40 שעברו בזמן האחרון מספר הסבות לכביש.

משמשים אותי לרכיבות כושר אגרסיביות על שטח סלול, עברו ממזמן את ה1000 ק"מ ללא שום בעיה. אין רעשים, אין צקצוקים הכול עובד ומרגיש כמו חדש.

האופניים מאוד נוחים לרכיבות ממושכות, המכלולים שלהם (דאור) עולים על כל טראק כמעט ברמת כניסה

אה, וגם המחיר הרבה יותר טוב. :)

 

כל המכורים של טרק ימשיכו להשמיץ את מרידה ואח"כ יקבלו בראש :D

אייל, הטראק 4400, עולות מעל 2500 שקל, המרידה SUB40 שבאותה רמת אבזור עולות לפחות 700 שקל פחות.

גם ברמת אופני כביש מרידה ממש לא נופלים מטרק..

 

אגב, את השירות אני מקבל מרוזן מינץ ליד עזריאלי ואני מאוד מרוצה מהחנות ובמיוחד מהמנהל שלה.

 

רכיבות באיזור המרכז?

אני זורם8)

 

ירון,

איזה אופניים רכשת שאתה לא מרוצה מהם ?

24147_388784229679_531604679_5028734_3566215_n.jpg

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

דוגמה טריה מהיום:(חבל שלא ראיתי את התגובה של אלי לפני..

ביום ראשון עברתי עם דגריזר על החלקים באופנים ,אחרי שהכל נקי שימנתי ונחשו מה ?

התחילו רעשים חזקים של מייסבים גמורים מהנאבה האחורית..

כמובן שהלכתי לטרק והיום לקחתי את האופנים ,לא שילמתי שקל ,הם לא רצו להגיד מה הם עשו רק בסוף אמרו שהיה הרבה לכלוך ועכשיו זה בסדר.

עכשיו האופנים שקטות מאוד לא שומעים את הפריילוף\הקסטה בכלל!

תקנה ממקום מומלץ .

אני אוכל הרבה חרא עם האופנים האלה אבל מסתבר שזה משימוש לא נכון בחומרי ניקוי ושימון...(לצערי עלה לי כבר 300 שקל חלקים עד עכשיו)

הכי חשוב זה זה שיהיה יחס חם ולא ינסו לנפנף אותך בבעיה הראשונה שתיהיה.(זה מה שהמוכר עשה לי והגעתי למנכל טרק בגלל החוצפה שלהם)

 

אלי איך אתה מנקה את האופנים אחרי רכיבה בחול \בוץ? איך אתה משמן? בנתיים עשיתי מה שאמרו לי בחנות ומה שראיתי בהדרכת מצמן את המרוץ ואני רק הורס אותם..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מיישר,

מבחינת מפרט יבש על הנייר יחסית למחיר- המרידה מובילות על הטרק.

בפועל בכל מה שקשור ל"שילדה" ,נוחות רכיבה ותחושת רכיבה, הטרק לא רואות את הסאב40 וגם לא את הסאב 60 ממטר. הייתי משווה אותן לנהיגה בדיהטסו סיריון של סוף שנות ה90.

ותאמין לי שמאוד מאוד רציתי לקנות אחד מהדגמים הללו של מרידה ,לשלם פחות ולקבל מפרט עם מכלולים שנחשבים ליותר טובים.

 

שי, מזל שלא הקשבתי להמלצות שלך :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...