Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצרפתיה עברה טסט בשבוע שעבר.

לקחתי אותה הביתה כדי להתחיל את השיפוץ היסודי שהיא ראויה לו.

למרות המצב הרעוע שלה נוחות הנסיעה הפתיעה אותי כולל ההגה עם מערכת הdiravi

למעשה רכות הנסיעה שלה ותחושת הריחוף הרבה יותר חזקות מה c5 שאני משתמש ביומיום.

כמות הדברים שצריך לסדר ברכב די רצינית ככה שהרמתי כבר טלפון לדוקטור בני ל. כדי לקבוע תור

בינתיים היא סיפקה לי אנקדוטות משעשעות.

כשהורדתי את הכיסוי כדי לצלם שמעתי קולות התפעלות ליד.מסתבר שאיזו משפחה לידי הייתה עסוקה במירוק נמרץ של הקורולה.

האישה ניגשה ושאלה למה הרכב נמוך כל כך -התחלתי להסביר לה על המערכת ההידראולית כשבעלה הסביר לה שזו טכנולוגיה ישנה

וככה פעם היו עושים את הרכבים......

אגב משבוע שעבר אני החבר מספר 802...

וואו! איזה יפיפיה!

אהבתי את הצבע! (גוון) יפה ומיוחד! האם זה הצבע המקורי?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סוף סוך בבית היפיפיה הזאת .

דודי ,מתי אתה מזמין אותי לנסיעת מבחן על החללית שלך ?

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

השילוב רכב-צבע-ג'אנטים פשוט מושלם!!

CX במיטבה!!

יפהפיה.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אז ככה-

אקסל תרים טלפון

בקשר לכל השאר-הרכב צריך לעבור פחחות איכותית.

בנוסף לשיפוץ מכני וסידור מערכת החשמל.

הרכב עבר טיפול כללי בסיסי שכלל החלפת כל הרצועות ,סידור מערכת הבלימה, המערכת ההידראולית כולל החלפת בומבות קדמיות

שיפוץ האלטרנטור ועוד.

אבל הרכב רחוק מלהיות במצב טוב.רשימה חלקית של דברים שצריך לסדר:

משאבה מרכזית של המערכת ההידראולית מתקתקת כנראה קרובה לסוף חייה.

הדבר היחיד שפועל בלוח המחוונים הוא הספידומטר והטאכומטר+פנסים ווינקרים ככה שאפשר לתאר את חווית הנהיגה כ"ריחוף באפלה"

מד דלק לא פועל (אולי המצוף תקוע)

המד של חום המנוע לא פועל (וזה מאוד בעייתי בלשון המעטה)

חוטי ההצתה נראים לי מקוריים משנת 78....

גם מד הנוזל ההידראולי לא פועל

צריך גומיות לחלונות +שיפוץ המנגנונים

הגיר גם די רעוע הצינור בין הפילטר אויר והקרבורטור חסר ועוד .....

למעשה די הופתעתי שהצלחתי לעבור איתה נסיעה בינעירונית בצורה חלקה

אני הולך לתעד את תהליך השיפוץ שאני מקווה שיסתיים תוך מספר חודשים...

אה וכן-הג'אנטים מקוריים והצבע כמעט זהה למקור

פורסם

מדהימה , הצבע עושה לאוטו המדהים הזה רק טוב.

 

בהצלחה עם השיפוץ, לא קל לעבוד על ה CX.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בסופ"ש התפניתי להוציא את מה שחיכה בבגאז'.

בין הדברים שנמצאו היו ערימת דיפונים שלמה במצב תקין,ציריות,ניקלים,גריל קדמי נוסף,מספר פקקים של המיכל עיבוי,עוד משאבה מקורית לוישרים, ועוד...

אני חייב להחליף חוטי הצתה-איפה אפשר בכלל להשיג?

SANY0551.JPG

SANY0552.JPG

SANY0556.JPG

פורסם

האוטו באמת נראה יפה מאד. כל הכבוד!

 

נוחות הנסיעה הפתיעה אותי כולל ההגה עם מערכת הdiravi

למעשה רכות הנסיעה שלה ותחושת הריחוף הרבה יותר חזקות מה c5 שאני משתמש ביומיום.

 

בתור אחד שנסע הרבה גם על GS (שתוכננה ויוצרה בערך באותה תקופה של ה-CX) וגם על "מתקדמות" יותר (BX, C5) זה דווקא לא מפתיע אותי. בתכנון של ה-GS ניכרים מאד כמה מאפיינים שלא קיימים במכוניות המודרניות יותר (ואני מניח שה-CX אותו דבר):

  • ניכר שלמהנדסים באמת ניתנה יד יחסית חופשית לעשות את מה שהם חשבו שנכון מבחינה הנדסית, במיוחד בנושא המתלים שהיה, יש לשער, קרוב במיוחד לליבם. למשל: זרועות המתלים בדגמים האלה ארוכות הרבה יותר מאשר בדגמים המאוחרים. המשמעות היא שהמתלה תופס יותר מקום בגוף המכונית (כי הוא דורש יותר נפח חופשי למהלכו), דבר שבמכוניות של היום לא בא בחשבון, אבל מצד שני מתקבלת גיאומטריית מתלים הרבה יותר טובה. דוגמה נוספת: מתליי עצמות עצה כפולים, לעומת מקפרסון ב"מודרניות", ועוד דוגמה: מיקום הדיסקים הקדמיים בצמוד לדיפרנציאל להקטנת המסה "הבלתי מוקפצת" (אני לא בטוח שהתכונה הזאת קיימת ב-CX).
  • ניכר שהמהנדסים נתנו דגש מוחלט לעניין הנוחיות, תוך "זילזול" בהיבטים ספורטיביים כמו זוויות גילגול. התוצאה היא מכונית נוחה בצורה בלתי רגילה, אבל היא לא הייתה מקבלת ציונים טובים מאף עיתונאי רכב מודרני מפני שמשום מה כל העיתונאים חושבים שכולנו איירטון סנה.
  • ייתכן גם שבתקופה ההיא רמת הכבישים באירופה היתה עדיין נמוכה למדי והצורך במכוניות ש"מגהצות את הכביש" באמת היה משמעותי יותר. היום ברוב כבישי אירופה אפשר לנסוע גם עם מקלות של מטאטא במקום מתלים ולא להרגיש כלום כי הכביש כ"כ חלק ואיכותי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

Ghttp://www.chevronics.co.uk/Pages/trevsextras/chooser.html

 

מקום ייעוד ל GS + CX

תמצא שם הכל.

מייל קצר ותקבל תגובה מהירה + ציטוט מחיר.

פורסם

תודה על העזרה לכולם,

לפחות כאן לא זכיתי לתגובות כמו "אתה מטורף שלקחת כזה רכב" או "אין לך מושג למה אתה נכנס"...

חוץ מזה שאחרי שראיתי את השיפוץ עודד עם הgsa אני מאמין עוד יותר גדול בבלתי אפשרי...

בקשר לחלפים יש גם את האתר הבא http://www.cx-basis.de/ שהוא אתר אמין לחלפים בעיקר לcx

הבעיה היא "החברה הטובים" במשרד התחבורה.

אבל זה יחסית פתיר.

בכל מקרה בשבוע הקרוב אני מטפל במערכת ההצתה דבר ראשון

עדכונים בהמשך...


×
×
  • תוכן חדש...