Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליחה על ההתפרצות לשירשור.

יש לי שאלה לגבי אחד הרכבים בתמונות שפרסם דודי ויצמן בתגובה 17.

יש שם רכב עם מס' רכב: 241685. איזה רכב זה? האם שווה להשקיע בשיפוץ? (אהבתי את הצורה. לצבוע אותו מחדש באדום, יכול להיות מעניין...)

פורסם
סליחה על ההתפרצות לשירשור.

יש לי שאלה לגבי אחד הרכבים בתמונות שפרסם דודי ויצמן בתגובה 17.

יש שם רכב עם מס' רכב: 241685. איזה רכב זה? האם שווה להשקיע בשיפוץ? (אהבתי את הצורה. לצבוע אותו מחדש באדום, יכול להיות מעניין...)

סיטרואן עמי 6

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

יש לי המון ספרות ל CX

כולל קטלוג חלפים מקורי

אם אתה מעוניין צור איתי קשר

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
אני יודע שיש לו חלפים במקום .בכל מקרה הגרסה הגדולה יותר של הדגם מוצעת אצלו למכירה.

(הרכב הלבן שמצולם מעל התמונה שציינת)

 

אחרי שאמרו לי מה הדגם של הרכב, הבנתי שהגרסה הגדולה יותר היא ami 8. שכמו שאמרו, מכוערת יותר.

 

 

יש לי המון ספרות ל CX

כולל קטלוג חלפים מקורי

אם אתה מעוניין צור איתי קשר

 

אני לא מעוניין ב- CX אלא ב- ami 6.

משום מה נדלקתי על הצורה. הדברים שמרתיעים אותי, זה שהרכב עם מנוע חלש ושהשיפוץ שלו כנראה יהיה ארוך וקשה...

נראה לי שהכי פשוט שאני אגש לשם ואראה את הרכב ואשאל אם בכלל הוא מוצע למכירה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קטן

הרכב עדיין במוסך לאחר הרבה עיכובים לא ברורים.

בזמן שעבר טופלו ותוקנו רוב המערכות.המערכת ההידראולית תקינה,מנוע תקין ,קרבורטור ,מערכת הקירור תקינה,הבלמים הגיר וכיו"ב.

עיקר העיכוב הוא על מערכת החשמל -מקווה שתוך שבועיים שלושה זה ייגמר.

לצערי אין לי מקום שבו אוכל לעבוד על הרכב לבד -אני מאמין שבזמן שעבר הייתי יכול לבנות חללית אבל כנראה שסיטרואן cx

הוא פרוייקט מורכב יותר....

בכל מקרה מצורפות תמונות.

SANY0506.JPG

SANY0507.JPG

SANY0508.JPG

SANY0509.JPG

SANY0510.JPG

SANY0512.JPG

SANY0513.JPG

פורסם

השאלה מתי הוא יסע.

לא הצלחתי להביו מה קורה עם חלק מבעלי המקצוע בארץ.

אצל בוחבוח עם הוולווו עבודת פחחות נמשכת חודש אצלי הרכב "משתזף" בשמש כבר 4 חודשים.

מה קורה פה???

פורסם

אפשר לשאול למה זה כן קשור?

אני יודע שנדיר למצוא בארץ מכונאי שמבין באמת טוב בסיטרואן הידרו פניאומטיות.

יש אבל לא הרבה.

פורסם
לא מוכנים לשלם.

אי אפשר לצפות שמישהו יעבוד גם טוב וגם מהר במחירים נמוכים .

 

 

אפשר גם אפשר, את הצעת המחיר הראשונית נותן בעל המוסך, ההחלטה לטיפול היא

של בעל הרכב, אבל מה, המוסך נותן בכוונה מחיר נמוך, ובמהלך העבודה, מתגלה

לפתע עוד ועוד טיפולים יקרים, אז מה עושים?

 

בהולנד, כשאתה מגיע עם רכב אספנות לשיפוץ, הרכב נכנס לבדיקה מקיפה, בבדיקה

משתתפים בוחן רכב שמכיר את הדגם, בעל המוסך, "מחסנאי" החלקים, ובעל הרכב.

 

בסיום הבדיקה, מתבצעת הערכת מחיר, הכוללת עלות חלקים להחלפה, כולל משלוח!

הערכת מחיר העבודה, לו"ז. וסעיף נוסף שניקרא "בלתי ידוע" או הפתעות! ואחרון חביב

תזרים מזומנים. במהלך העבודה.

בעל הרכב מקבל מחיר מינימום, שהוא המחיר ללא ההפתעות ומחיר מקסימום שמכסה

גורמים שלא היו ידועים במהלך הבדיקה.

 

המחיר הנמוך מבין השניים מבוצע בדרך כלל על פי סדר עדיפות לטיפול, והמחיר הגבוה

מכסה גם דברים נוספים שהם אקסטרה, ואת התסריט הגרוע ביותר.

כשבעל המוסך מגיע תוך כדי העבודה, למחיר הנמוך, אז על כל שלב נוסף

נדרש אישור של בעל הרכב להמשך העבודה.

 

בעל הרכב מתכונן למחיר הגבוה, ובעל המוסך לנמוך וכל מה שבנהם הוא הפתעה נעימה

לשתי הצדדים. כך בעל המוסך לא יכול להתלוננן שהוא "הפסיד" על העבודה, ובעל הרכב

יכול לתכננן מערך הוצאות מוכר ולהחליט אם להכניס את הרכב לטיפול במוסך הזה.

בכל מקרה כמעט אין הפתעות לא טובות לכאן או לכאן.

 

במוסכים שבקרתי היה דבר נוסף שמאד חסר לי כאן וזו "הגאווה המקצועית"

בעלי המוסכים מתגאים בכך שעמדו בעבודה במחיר נמוך מהערכה הכללית, ובצורה מקצועית!

ויש עבודות שהם לא מוכנים לבצע והייתי עד לכמה כאלה "אני מצטער אדוני, אני לא מבצע תיקון

כזה, רכב שטופל אצלי לא יוצא ככה מהמוסך שלי, אז או תיקון מקצועי בדרך שלי או תחפש מקום אחר!"

 

זמן ההמתנה למוסך הזה היה בין שמונה חודשים לשנה לשיפוץ הרכב, וכמה חודשים מראש לטיפול תקופתי!

 

ובעל המוסך נותן אחריות על העבודה, בפרוט העבודה ובקבלה מצויין סוג החלקים שהוחלפו ומקורם, סוג השמנים

וזמן האחריות של החלק עצמו ואחריות על העבודה בנפרד.

 

בקיצור מקצוענות לשמה! - רן

DSCF6977.jpg

DSCF6982.jpg

DSCF6984.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...