Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את ה CX הכחולה הזאת כשתיקנתי את ה XM שלי אצלו

ניראת טוב

ברוך הבא למשפחה :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכולם

בינתיים אני מעלה תמונות של רכבים נוספים שמחכים לישועה במוסך לביא....

הds השחורה הגיע באותו יום שבו לקחתי את ה cx לתיקון וכשצילמתי את התמונות שבוע שעבר היא עדיין הייתה שם.

אגב אקסל כמעט הלכתי על הצעה לשתי אקס אמים במצב מעולה במחיר מגוחך בגליל אבל עד כמה שאני זוכר יוצרו בסה"כ

300000 רכבים מהדגם וזמינות החלקים קשה.

תיהנו בינתיים.

 

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

SANY0079.JPG

SANY0080.JPG

פורסם

עם כל האהבה הגדולה שלי לסיטרואן זה נראה כמו גרוטאות לפירוק.

מעניין איך לא חבל לו על המקום שהן תופסות.

ברחוב סרלין בחולון עמדה במשך יותר משנה XM ירוקה 3 ליטר עם מושבי עור ומגנזיום מקוריים -דגם EXCLUSIVE .

הועמדה במצב שלם ולאט לאט נשברו חלקים -חלון /פנס עד שהיא נעלמה.

ברכב שבתמונה כל החלונות/פנסים שבורים והוא גם נראה שרוף ואחרי תאונה.

לא נראה לי שמישהו ישלם כסף ויקנה רכב כזה שגם המצב המכני שלו גרוע עקב העמידה הממושכת והפנים הרוס מהגשם שנכנס חופשי פנימה.

אפשר עדיין פה ושם למצוא XM שלמות לחלוטין במחירים של כמעט חינם וכאן זה פשוט רכב הרוס שמקסימום יכול לשמש בתור תורם איברים.

לDS -ים אולי עוד יש סיכוי.

פורסם

דודי ,אתה מדבר על השתיים בכפר תבור ?

ראיתי אותם הבעיה שהם 2 ליטר ושלי היא 3 ליטר

מכל הבחינות הם לא מתאימות לי גם מנוע גם מערכת הידרופנאומטית .

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

כן אני מדבר על השתיים בכפר תבור.

מה שעצוב הוא שהאקס אם האפורה שבאחת התמונות עם החלונות המנופצים עובדת אבל כל שאר הרכבים יכולים לשמש דעתי רק לחלפים.

מקווה שמישהו יציל לפחות את הדי אסים.

פורסם
עם כל האהבה הגדולה שלי לסיטרואן זה נראה כמו גרוטאות לפירוק.

מעניין איך לא חבל לו על המקום שהן תופסות.

ברחוב סרלין בחולון עמדה במשך יותר משנה XM ירוקה 3 ליטר עם מושבי עור ומגנזיום מקוריים -דגם EXCLUSIVE .

הועמדה במצב שלם ולאט לאט נשברו חלקים -חלון /פנס עד שהיא נעלמה.

ברכב שבתמונה כל החלונות/פנסים שבורים והוא גם נראה שרוף ואחרי תאונה.

לא נראה לי שמישהו ישלם כסף ויקנה רכב כזה שגם המצב המכני שלו גרוע עקב העמידה הממושכת והפנים הרוס מהגשם שנכנס חופשי פנימה.

אפשר עדיין פה ושם למצוא XM שלמות לחלוטין במחירים של כמעט חינם וכאן זה פשוט רכב הרוס שמקסימום יכול לשמש בתור תורם איברים.

לDS -ים אולי עוד יש סיכוי.

 

ההיא, מחולון, הייתה 3 ליטר?! -לא שמתי לב! שיט.... אתה יודע, לאן נעלמה במיקרה?:roll:

 

ולפותח שרשור- תתחדש, אחלה פרוייקט!

גם אני לא לקחתי את אלה מכפר תבור בגלל, שהם 2 ליטר... אחרי, שעשיתי סיבוב בזה של אקסל- לא מוכן לרדת מ-3!:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני לא בטוח שהיא הייתה 3 ליטר אבל סיכוי גדול בגלל המושבי עור,ג'אנטים, סאנרוף.

ה 2 ליטר טורבו לא הגיעו כסטנדרט עם האבזור הזה של האקסקלוסיב.

אני בכל אופן הייתי מעדיף 605 בגלל אחזקה הרבה יותר פשוטה וזולה כי אין הידראוליקה.

פורסם

chebu אתה טועה הגיעו 2 ליטר (לא טורבו ) דור ראשון עם מושבי עור סאנרוף ובקרת אקלים דיגיטלית .

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

הרכב שהיה בחולון בצבע ירוק היה שנת 97 או 98.

אז זה דור שני.

בכל אופן רוב ההוצאה זה לא הקנייה אלא התיקונים.

פורסם

כשהייתי בשוויץ נסעתי לי פעם בפאס של סנט-גוטהארדט. הרכב היה דה-שבו טנדר, בעל ארגז של פח גלי.

הוא קצת התקשה לעלות בגלל הכפור שכיסה את הכביש (הנעה קדמית).

הפתרון היה לפתוח דלתות ארגז אחוריות ולנסוע את הדרך ברוורס...

לאחר מכן נסעתי ב- CX סטיישן של דוד שלי ושמורה לי פינה חמה מאד בלב לסיטרואן.

פורסם

כמה חבל לראות את הרכבים המדהימים הללו במצב הזה.

לפני מספר חודשים בדקתי אפשרות יבוא מצרפת של DS , מצאתי כמה במצב טוב מאוד במחיר של כ 4500 אירו , אבל אז החליטה האישה שעם כל הכבוד , הבית החדש חשוב יותר...

 

בקיצור עלה והצלח , יש לי פינה חמה בלב ל CX כמו שבוודאי הבחנת, ולמשך זמן קצר מדי לצערי הייתה גם אחת ברשותי ממודל 87 , ברגע של חולשה היא נמכרה ולצערי היא הוזנחה לרמת גרוטאה..

 

אל תשכח לעדכן בהרבה תמונות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

דודי....

לטובתך אני מקווה שהרכב עדיין במוסך :lol::lol::lol:

אני הראשון שאמור לעלות על הרכב לסיבוב אתה זוכר....

ותדע לך שאני כועס שעם כל התמונות שצילמת שם באותו היום לא צילמת את הקסנטיה הפצועה שלי על הליפט :-D

יאללה, תעדכן על כל שלב בדרך - שהולכת להיות לא קלה - מחכים לראות את המדהימה הזו על כבישי ארצינו

אשר


×
×
  • תוכן חדש...