Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, אז עד עכשיו הוחלפו רצועות ,הוחלפו מספר צינורות הדראוליים, בומבות, האלטרנטור והסטרטר שופצו,"למרבה הפלא" גיליתי

שבמקום LHM שמו שמן 20/50 וברדיאטור היו מי ברז מה שבוודאי "מאריך" את חיי הראש מנוע העשוי מאלומיניום

כך שכמובן החלפתי את כל הנוזלים ,הבעיה שאין להשיג בארץ הידרו פלאש (נוזל ניקוי למערכת ההידראולית) אז כנראה

שאביא מחו"ל. הקרבורטור עבר שיפוץ וכמובן שהחלפתי צמיגים,בנוסף חיברתי שעון חום מנוע מקורי.שמתי חוטי הצתה חדשים

וכמובן פלגים.

בנוסף הייתה בעיה בגיר החצי אוטומט -הcmatic שהיה נתקע על הילוך-ניקוי יסודי של המגעים החשמליים ומילוי נוסף של שמן פתר את הבעיה.

אתמול לקחתי נשימה עמוקה נכנסתי לנבלה ולקחתי אותה בפעם הראשונה לנתיבי איילון בזמן שהתנועה זורמת.

בנוסף סחבתי חבר חובב אלפות לנסיעת מבחן-סיקרנה אותי חוות דעת של מישהו ששונא צרפתיות.

הרכב נסע מצויין! מדובר בחצי חוויה פסיכדלית -ההגה עם מערכת הdiravi בכלל לא מורגש ולמעשה הוא כמעט חסר התנגדות

גם בחנייה כך שהתחושה היא שיש לך ג'ויסטיק בחללית במשחק מחשב ישן.

המערכת ההידראולית וההגה נותנת תחושה של נסיעה על גומי.

סה"כ הגרוטאה נסעה יפה מאוד . המנוע לא מתחמם הגיר מתפקד יפה ולמרות ההאצה הקצת איטית (בכל זאת אניה כבדה מ78)לא מורגש מחסור בכח.

כעת ניתן לגשת להמשך השיפוץ כי פנים הרכב נראה כמו ערימת סחבות ,רוב המערכות בדשבורד לא מתפקדות ותא המנוע

נראה עם כל חוטי החשמל המפוזרים והג'יפה כמו תאונת עבודה של פעיל חמאס.

נשאר לי רק לסדר את הצ'וק (קשה להתניע כשהמנוע קר) ואז תושלם המכניקה .

המסקנה בינתיים היא שאכן מדובר בחוויה יחודית.

הרכב הזה הזוי מדי לתעשיית הרכב היום וספק אם דבר דומה היה יוצא היום וחבל.

אני יכול לדמיין עתונאי רכב שמלהג על כך שכיום עם בקרת היציבות הabs וההגה המתוגבר חווית הנהיגה ניטלה באכזריות מהנהג

ואז לתת לו לנהוג על אחת כזו עם הגה שבלשון המעטה לא מתקשר ומערכת הידראולית שמנתקת חלק ניכר מתנאי הדרך.

מבחינת פרוייקט לשיפוץ אם השלווה הנפשית חשובה לכם קחו חיפושית.....

אה כן -ואם יש עוד איזה xm עם מנוע 3000 תודיעו לי.

פורסם

הי דודי.

1. כל הכבוד עלהנחישות,המשך כך. תוכל לחוש בהבדלים, לאחר כל שיפוץ או חידוש של חלק.

2. הכל בחיים הוא יחסי. על אחת כמה וכמה בענייני שיפוץ - נראה לי שיש סיטרואנים יותר מורכבות לשיפוץ מה CX .

3. ברור שלאחר ה CX תהיה בשל לשיפוץ של סיטרואן מורכבת יותר.

4. להבדיל מ C5 / C6 בהן אין לך אפשרות, אלא להיות תלוי במוסכים, כאן חלק גדול מאוד אתה יכול לעשות במו ידיך.

5. אנא העלה תמונות. העם סקרן.

 

אילן

פורסם

אני רואה שהתקדמת ,יפה מאוד דודי :-D:-D:-D

שים כמה תמונות שנוכל להזיל ריר :wink:

742894[1].gif

alexoflyon[1].gif

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

מענג לקרוא.

 

בהצלחה.

 

רכב מ ד ה י ם

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...