Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החל מהשבוע נראה לי שהמצבר התחיל להתעייף אז עשיתי בדיקת טעינה בבית והתוצאות הן:

 

שעה אחרי שהגעתי הביתה מדדתי מתח על המצבר כשהרכב היה כבוי :12.01 וולט.

הנעתי את הרכב ובסיבובי סרק : 12.96 וולט.

בלחיצה קבועה על המצערת המתח הגיע ל: 13.05 וולט.

 

 

האם הטעינה תקינה או שהאלטרנטור עייף?

 

מדובר על סובארו ג'סטי 1200 שנת 93 גיר רגיל.

פורסם

בכדי לבדוק נכון שמתח המוצא וזרם הטעינה תקינים עלייך תחילה להטעין את המצבר למתח קטבים שבין 12.5-12.7 וולט ולאחר מכן לבצע את הבדיקות שביצעת.

במידה והמצבר מרוקן קרי מתח קטבים של 12.1 הזרם שהמצבר יצרוך בסל"ד סרק הינו גבוה ולכן המתח יורד לרמה נמוכה כפי שציינת.

 

מתח טעינה מקובל הינו בין 13.8-14.2 וולט.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק אם האלטרנטור משמיע שריקה והטעינה חלשה 13.2-13.8 זה מצביע על בעיית פחמים?

כי בעת הפעלת מפשיר אדים קידמי המנורת טעינה דולקת חלש בסרק ומתחזקת ככל שמעלים סל"ד.

יש לי גישה לחלק שעליו יושבים הפחמים האם אני יכול לפרק אותם מבלי לפרק את האלטרנטור?

תודה!

האלטרנטור של בוש כנראה מקורי של המרצדס.

230מרצדס 1983 מנוע 2300

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

היום החלפתי פחמים והם היו באורך של בקושי ס"מ ,החלפתי בנתיים לפחמים באורך 4 ס"מ בערך מאלטרנטור זהה אך תקול ,עד שאני יקנה פחמים חדשים.

אחרי ההחלפה נורת הטעינה לא נדלקת כלל בעומס (לפני זה נדלקה בעומס) והטעינה עומדת על 13.75 קבוע ובעומס 13.50 ואני כמעט בטוח שאם פחמים חדשים הטעינה תיהיה על לפחות 13.80.

מה האורך של פחמים תקינים?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...