Jump to content

Robin hood

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Robin hood

  1. החל מהשבוע נראה לי שהמצבר התחיל להתעייף אז עשיתי בדיקת טעינה בבית והתוצאות הן: שעה אחרי שהגעתי הביתה מדדתי מתח על המצבר כשהרכב היה כבוי :12.01 וולט. הנעתי את הרכב ובסיבובי סרק : 12.96 וולט. בלחיצה קבועה על המצערת המתח הגיע ל: 13.05 וולט. האם הטעינה תקינה או שהאלטרנטור עייף? מדובר על סובארו ג'סטי 1200 שנת 93 גיר רגיל.
  2. הדגם הנ"ל מגיע עם כניסת USB בלבד....לא חושב שניתן לעשות עם זה משהו... אין לו פנל נופל מכיוון שהזנת הדיסק גלויה ולכן אין צורך בפנל נופל. חוץ מזה אתה מרוצה?
  3. טסות המגיעות עם הרכב בדגם 2010. חדשות לחלוטין-לא נסעו ק"מ אחד. בחברה עולות 1970 ש"ח מחיר נדרש 800 ש"ח. 050-6432188
  4. האם חוקי? האם יעבור טסט? האם רואים את זה בכלל בטסט שנתי? OFF SET בעובי 1.5 ס"מ. תודה.
  5. ראיתי באחת החנויות רדיו-דיסק של JVC KD-R800 עם כניסת USB קידמית ואחורית ו-BLUETOOTH מובנה. למישהו יש חוות דעת כללית על המכשיר? האם הדיבורית שלו טובה?(פרמטש חשוב לאישה ) כמו כן ראיתי מכשיר של SONY עם אותן תכונות(ואותו מחיר)...האם יש עדיפות לאחד מהם או ש"הכל אותו חרא"?
  6. קצת חדש בתחום..מה זה ה-HU המדובר? אני מתעניין באלפיין CDE103BT עם דיבורית PAROT....איך הוא למיטב ידיעתך?
  7. אחד אומר שזה גאוני ואחד אומר צרות צרורות... איך האלפיין עם הדיבורית הפנימית של פארוט?
  8. גם אני מתעניין באלפיין...ראיתי היום באחת החנויות במרכז את דגם BT 103 שמגיע עם כניסת USB ועם דיבורית BT של פארוט. בעל החנות אמר לי שזו הדיבורית הכי טובה שיש במערכות היום. האם נכון הדבר? איך המכשיר הנ"ל בכללי? האם תמורת 1300 ש"ח כולל התקנה אפשר לקנות משהו יותר טוב ..פיוניר לדוגמה....? האם המחיר טוב או שניתן להשיג מחיר יותר טוב? כמו כן המוכר אמר שזה דגם חדש יחסית...זה נכון?
  9. מאזור המרכז....ת"א\גבעתיים\ר"ג\פ"ת
  10. קודנית וגלאי רוורס.... יש מישהו מומלץ שעושה עבודה טובה? איך גיל-קאר..מישהו שמע עליהם?
  11. קניתי טריוס שנת 2010 ורציתי לדעת אם המחיר שקיבלתי סביר. 1200 ש"ח כולל 2 שלטים לנעילה מרכזית ומרימי שמשות וקודנית. כמובן שכולל מע"מ והתקנה. האם סביר?
  12. עם כל הכבוד הבחור לא שאל אם כדאי לו לרכוש....כנראה שיש ממון בכיסו והוא יכול להרשות לעצמו--שיהיה לו לבריאות
  13. הפורסטר שאני מדבר אליה הוא מהדגם החדש ואילו הויטרה הוא עם מנוע ה-2000.(שניהם שנת 2008 יד שניה) ביטוח מקיף לויטרה לכל נהג מעל גיל 30 עולה 3200 ש"ח וחובה 1320 ש"ח. לא ביררתי עבור הפורסטר-אעשה את זה דבר ראשון מחר בבוקר-אולי זה יטה את הכף. אין לי שום כוונה לשלם מחירי ביטוח כ"כ גבוהים. תודה על האינפורמציה.
  14. כן...הפורסטר היא מהדגם החדש. הונדה תמיד מצטיינים במנועים חסכוניים--אך היא יקרה עבורי לצערי.
  15. ה-CRV יקר מאוד...גם כשהוא 2007.
  16. מתלבט בין 2 הרכבים האלה ממודל 2008...שניהם מנועי בנזין 2000 סמ"ק. הדברים החשובים לי: 1.שקט בתא הנוסעים. 2.איכות נסיעה בכביש. 3.תא מטען. 4.עלות אחזקה. 5.מי בניהם זולל פחות דלק (או ששניהם אותו הדבר) אולי אולי נטעם טיפה שבילים. *ידוע לי שיש רכבים טובים יותר לייעוד שלי - אך מאוד בא לי עליהם *ידוע לי שהגרנד ויטרה החדשה עם מנוע 2400 סמ"ק עדיפה -אך היא לא בתקציב.
  17. תודה על התשובה.. אבל אתה בטוח שרכב שעולה חדש 190K ש"ח יהיה טוב במיוחד לנסיעות עירוניות???? שים לב שאני מדבר על הגרנד ויטרה ולא על הויטרה...
  18. וואלה??? פעם ראשונה שאני קורא על תלונות כאלה...יש פה עוד מישהו ששמע דברים לא טובים על הרכב הנ"ל?
  19. הוחלט לקנות את הרכב הנ"ל שנתון 2007 או 2008 5 דלתות. מאחר ואף פעם לא היה ברשותינו רכב כזה יקר (בסביבות 130K ש"ח) היתי רוצה לדעת כמה עלות אגרת הטסט וכמה עלות ביטוח המקיף והחובה (אני יודע שהוא אינדבידואלי אך הייתי רוצה לדעת איפה המחירים "מסתובבים") תודה מראש.
  20. תודה רבה על המידע המועיל. מחר אבדוק בפ"ת...מקווה שלא תהיה בעיה במלאי.
  21. מאז שקניתי את ג'סטין היו לי רעשים של מתכת מתחת לרכב...מבדיקה שעשיתי גיליתי תושבת שמחוברת למוט מייצב (זה מוט המייצב בכלל?) גמורה..ללא גומי בכלל! פירקתי אותה ועכשיו צריך לקנות חדשה...3 שאלות: 1. איפה ניתן להשיג כזו תושבת באזור מרכז רבתי? 2.האם מסוכן לנהוג ככה? האם היא קריטית מאוד? אני צריך לנהוג 5 ק"מ לכל כיוון...יש חשש? 3.מישהו יודע מה תפקידה? *מצורפת תמונה.
  22. רכשתי ג'נטים מיד שניה שעמדו זמן רב וברצוני לנקות אותם....האם יש המלצות לגבי חומר טוב שיכול להבריק אותם? ממה כדאי להיזהר? תמונה מצורפת. תודה!
  23. תודה על ההצעה..אבל אני מהמרכז הכיסוי האמצעי בגלגל ההגה של הג'סטי הוא הצופר ואין שם איזשהו בורג..הוא אמור להישלף במשיכה?
  24. כאשר אני נוסע ישר גלגל הגה בג'סטי שקניתי לא מזמן אינו ממורכז...אבל ממש לא ממורכז. ניתן לנהוג ככה אבל אני בכל זאת רוצה למרכז אותו... האם מישהו עשה את זה? אני יודע שהדבר נעשה מתא הנהג..השאלה אם מישהו פעם פירק את גלגל ההגה ויכול לתת טיפים לפירוק הגלגל...
×
×
  • תוכן חדש...