Jump to content

Robin hood

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Robin hood

  1. זאת אומרת שאם הרכב נראה יפה והקילומטראז' שלו נמוך אז אתה אומר שיכול להיות שהרכב סביר להניח קיבל בומבה באיזו תאונה? כי המנוע לא מעניין -הוא עדיין תחת אחריות יצרן... בכל מקרה כמה מורידים על רכב מליסינג כזה? תודה
  2. אני מתעניין ברכב מסוג מזדה 323F שנת 2003 שראיתי אצל סוחר .נאמר לי על ידו שהרכב היה מליסינג של חברת ניו-קופל.(הוא לא העביר את הרכב על שמו ולכן הרכב יד ראשונה עם כ-60000 ק"מ) האם הגיוני שרכב שהיה בליסינג תפעולי 3 שנים עשה כ-20000 ק"מ בשנה?(נראה לי מעט...) האם מנסיונכם כדאי ללכת לבדוק בכלל את הרכב הזה או שכדאי להתרחק כמו מאש? בהנחה ואלך לבדוק את הרכב הנ"ל,כמה אני אמור להוריד בגלל שהוא היה בליסינג תפעולי? תודה
  3. מחפש את הכתובת/טל' של הגוף שבודק עיקולים/שיעבודים/והגבלות שיש לרכב לפני קניה..על מנת להיות בראש שקט.... תודה
  4. האם מישהו יכול לומר לי בערך באיזה טווח מחרים מדובר נגיד לטויוטה יאריס ..ג'ינטים מגנזיום לא יקרים... חשבתי על מחיר של משהו כמו 1500 ש"ח...האם אני רחוק? האם מישהו יודע על אתר של חנות בארץ שיש לה אתר עם קטלוג? תודה
  5. לאחר שמצאתי יאריס שנת 2003 שהייתה לשביעות רצוני נאמר לי ע"י בעל הרכב כי בזמן קניית הרכב מהסוכנות על ידו הוא קיבל את המיסים של הרכב חזרה על סך 20000 ש"ח מאחר והוא היה עולה חדש. עכשיו הוא עוזב את הארץ והמדינה רוצה חזרה את אותם 20000 ש"ח ...לדבריו לפני שהוא משלם את אותם 20000 ש"ח הוא אינו יכול להעביר את הרכב לבעלותי... האם זה נכון שהמדינה לא יכולה לחכות עד שימכור את הרכב ואז יחזיר את החוב..או שהוא לא מדייק?? הוא אמר שאפשר שאתן לו על החשבון את אותם 20000 ש"ח וכך יהיה לו היתר להעביר בעלות את הרכב...תהליך שלוקחת יומיים בערך... קצת נראה לי תמוה העניין של לתת 20000 ש"ח על החשבון ולחתום על זכרון דברים...אולי מחר הוא יעלם....? מישהו יודע איזה גוף מטפל בתשלום הזה של החזרת המיסים כדי שאוכל לברר האם באמת צריך לשלם לפני שמעבירים בעלות?? תודה
  6. מחפש חוות דעת על הרכב באופ כלליביחס ליאריס... האם נכון שהביטוח שלה יקר להחריד יחסית לקטנות אחרות מכיוון שהיא מוגדרת כמיניואן במחירון של יצחק לוי??? תודה
  7. תקנה CBR או R1 הם בדיוק האופנוע בשבילך..הם אמינים מאוד ומהירים מאווווד...אל תשכח שכשאתה עולה עליו פעם ראשונה תן פתיחה מלאה ותטוס לנו מהעיניים...
  8. האם זה נכון שלקראת כניסת דגמי 2006 מחירי הרכבים המשומשים יורדים? למשל יאריס שעולה 80000 ש"ח לדגם 2003...אמורה לרדת? אני חושב על קניה ואני רוצה לדעת אם לקחת את זה בחשבון...את כניסת דגם 2006...כי הרי נראה לי הגיוני שבגלל שיש עכשיו יש 3 דגמים חדשים יותר...2004 2005 2006... האם במקרה ויש טסט רק לחודש וחצי (1000 וקצת) וטיפול (500 ש"ח) יש להוריד על זה? האם הגיוני לשלם עבור יאריס מעל המחירון למרות הטסט והטיפול שצריך לעשות? (בהנחה שכל הדברים האחרים מעולים..) תודה
  9. ניתן ליצור קשר ב- 050-6432188
  10. אני מעוניין לקנות ואין לי מושג לגבי אמינות, מחירי חלפים, צריכת דלק,נוחות,ביצועים..... הבנתי שהיא מגיע עם SUNROOF ועם ג'נטים מגנזיום מקוריים.... אם למישהו יש נסיון או ששמע מחבר...אשמח לשמוע... תודה
  11. שלום, ברצוני לרכוש רכב יפני משומש וברצוני לקבל המלצות על מכוני בדיקה ישרים וקפדניים שבודקים עד הפרטים הכי קטנים שאפשר...באזור המרכז ... תודה
  12. שנת 2002 מנוע 1800 ו-2000. ראיתי 2 רכבים מהסוג הנ"ל...אחת עם נפח מנוע 2000 ואחת נפח מנוע 1800..שניהם זהות לחלוטין חיצונית...ושניהן משנת 2002. האם מישהו מכם יכול לפרט יתרונות\חסרונות\המלצות מנסיון אישי או מחבר קרוב אם כדאי בכלל ללכת על דגם זה. שמעתי שחווית הנסיעה בדגם ה-4 דלתות היא איומה...האם זה נכון גם לדגם ה-5 דלתות? (כי מהישיבה בפנים שמתי לב בשוני מסויים) הרכב עם נפח מנוע 1800 עשה 90000 ק"מ - האם זה לא מוגזם יחסית? האם החלפת שרשרת הטיימינג קרובה? (אולי ב-100000 ק"מ??)אם כן קרובה אז כמה זה אמור לעלות בערך? אשמח לקבל פה הערות\הארות... תודה מראש
  13. אני זוכר שיש מזדה 323 דגם "ישן"..הקטן יותר... האם כשאומרים מזדה 323 שנת 200 זה הלנטיס? או שעדיין זה הדגם "הישן" יותר?
  14. ברצוני לרכוש סוזוקי איגניס לאישתי...איך הרכב הזה מבחינת אמינות סחירות טיפוליםזולים/יקרים וכל השאר? אני מדבר על שנת 2001... תודה
  15. ברשותי פלוצפקן פולו שלא מפסיקה לעשות בעיות שנת 2000 דגם 1.4 ליטר אוטו' והיום החליט מיסב האלטרנטור לעשות לי בעיות..עלות התיקון אצל אחד המוסכים המורשים הכי גדולים היא 1200 ש"ח..האם זה מחיר סביר??? תודה
  16. אני עומד בפני רכישת מזדה 3 שנת 2004/ 2005 אשמח לקבל חוות דעת כללית. תודה.
  17. יש למישהו המלצות\הזהרות\חסרונות\יתרונות של כל דגם אחד על מישנהו? תודה
  18. לצורך קניית רכב בטרייד אין....אבל בחברה גדולה...כמו אוטו-דיל
×
×
  • תוכן חדש...