Jump to content

G.Z.A.3

  • הודעות

    159
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    jerusalem
  • תחביבים
    sport
  • מקצוע
    pc
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.kaktos.co.il

הנקודות של G.Z.A.3

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. אני מאמין שאיזה כבל התנתק מה וזהו... בטח איזה RCA... תבדוק במגברים שהכל מחובר ולא שמשהו התנתק. אבי.
  2. או לנסוע מאילון צפון ולרדת במחלף רוקח לכיוון ימינה עד גני התערוכה ובצומת הראשונה אחרי גני התערוכה ימינה וברמזור הגדול שוב ימינה ואוז שוב ימינה ואתם במפגש אם האוטו היה ברשותי הייתי מגיע
  3. או קיי אין טויטרים טובים בתקציב נורמלי? אתם אמרים פה שהם חלומיים... אני לא מחפש את ה the best אלה את הטוב מהרמות הבינוניות מינוס. כמובן שגם הכל פונקציה של מחיר... בוא נגיד שטויטרים של 800 אמורים להספיק. ולגבי וופרים אני ממש לא מתמצה השיט בשוק החופשי. אם אפשר לקבל כמה מהרמות הבינוניות מינוס גם המלצות מה עובד טוב וגם מחירים שלהם. תודה
  4. טוב נו כניראה שאני לא הייתי ברור... אני רוצה להכיר קצת את השוק - מחירים וחברות ברמה הבינונית. לגבי הקומפונט, כשיהיה לי תקציב לסט באמת טוב הסט הקיים יעבור לאחור אבל אין לי את הכסף לזה כרגע. חוץ מזה שאני מאוד מרוצה ממנו
  5. אני מחפש משהו ברמת הביינים. כניראה שנשרף לי טויטר מסט של קומפונט של זטק מסדרת ה X שלהם ואני מחפש טויטרים באותה רמה ומעלה. ושתי אופרים שיתנו לי טווח צלילים טוב בין מיד באס לסאב SPL לא משהו מטורף ולא משהו פשוט מידי... בבקשה אל תגידו לי לתת תקציב כי אני לא מכיר את שוק הטויטרים והאופרים כל כך :\
  6. משומש במצב חדש לגמרי. אפשרי גם צמיגים של דנלופ במצב טוב. תמונות מצורפים. 5 ג'אנטים (אחד גם לספאר) עם סט נעילה. מידות: 195/65R15 H19 המחיר המבוקש: 3500 ש"ח. למי שמעוניין: 050-4445077
  7. אחריות יבואן שנתים, הדגם החדש של הסאב, חדש בנליון. מחיר: 5 וחצי אלף. 050-4445077 אבי
  8. ההבדל בין STI ל STI DCCD הוא רק במחשב ניהול 4*4 שאפשר לשנות תוך כדי נסיעה את הכוח מצד אחד לשני ויש בארץ רק אחת שהיא DCCD וגם הוא (הבעלים מבית שמש) לא יודע להשתמש באפשרות הזאת או לפחות לא משתמש בא. בעקרון ה STI הרבה יותר חזקה מה WRX אבל במה בידיוק אני לא יכול להגיד לך אני יכול להגיד לך רק שהטורבו הוא גודש בבערך 0.2 בר יותר והקרנף הזאת שקונסת את האויר במכסה מונע גדולה יותר ובטח עוד כל מיני ציפים ושמיצים ניראה לי גם שהמנוע ב STI הוא 2.5 לאומת 2.2 או 2.0 של WRX (כל זה שמעתי מחבר שלי שחולה על אימפרזות טורבו למינהם)
  9. G.Z.A.3

    התרשמות מהפאסאט בהשקה

    אתה לא יודע כמה שאתה צודק... בתור אחד שיש לו כבר שנה וחודשים (בידיוק כמו הזמן מאז שניגמר לו המלווה) פאסאט 98 (אומנם דיזל) אם היה לי כסף לאוטו חדש הייתי קונה עכשיו רק אבל רק רק פאסאט החדשה כמובן שהיא היית או V5 או V6 וכמובן שישר הייתי שולח אותה לשיפצור של מערכת האודיו + מחשב משהו מהסרטים. חלום חיי לקנות פאסאט חדשה ולא משנה מה אני יודע שזאת הבחירה הכי טובה שאפשר ברמת התקציב של הפאסאט ותאמין לי שמידי יום ביומו אני רואה עד כמה המכונית שלי מתקדמת בכמה רמות מעל כל מכונית אחרת במודל שלה וגם מעל כל יפנית אפילו מהחדשות חדשות ! אוטו אמיתי וב"זול" זה רק VW (גרמנים נאצים *****) וכן כל דבר בשבילו נחשב זול פאסאט = 200 אלף שקל = משתווה ל B4 , 6 , אקורד , מונדאו וכל גאנ' אחר והיא באותו מחירים כמו שלהם והרבה הרבה יותר טובה !
  10. שלום אני רוצה לדעת מה המחירים של שתי המגברים האלו: אחד זה Human Reign http://www.soundstream.com/sub/products_amps_human_i.html השני הוא המונו שלהם ה XXX Series http://www.soundstream.com/sub/products_amps_XXX_i.html תודה מראש
  11. OMG ועוד אני חשבתי שמה שיש בפיק מאי רייד זה טרוף
  12. יש חנות אחת בשם סאונד FX יש לה שתי סניפים ואני אוהב מאוד את הכיוונים של הצמד עופר ויוסי מהחנות בראשון. הכיוונים אמורים לעלות שם 300 שקל אבל זה שווה את זה כי זה לא כיוונים רק מהפאנל והמגברים אלה דברים הרבה יותר מושקעיםכמו להזיז פיזית את הרמקוליםולשנות מקומות לטויטרים. מומלץ בחום.
  13. או קיי, אצל כל חשמלאי רכב יהיה את זה ?
  14. הבעיה היא שהמצבר חדש. הלכתי בזמנו לד.ש שיבדקו לי את הבעיה והם אמרו שהבעיה שלי היא בכבל פלוס של מהאלטרנטור למצבר והם העבירו לי עוד כבל פלוס גדול - בפועל זה עזר מאוד אבל לא במאה אחוז ובמקום שהמגבר יכנס להשהייה כל עשר דקות הוא ניכנס כל רבע שעה עד חצי שעה. תוכל לפרט לי קצת יותר מה אני צריך לבדוק?
×
×
  • תוכן חדש...