הלכתי לSOUNDFX איזה יום לעשות התקנה לקומפוננט חדש ברכב יחד עם אחי (יום לפני שהם סגרו לפי מה שהבנתי).
אף אחד לא אמר לי שהם מתכוונים לסגור אף אחד לא רמז לי, לא כלום..
רציתי להתקין סט של פייז באוטו אבל הם לא התאימו לגודל של הדלת שלי אז קניתי מהם את הסט של סאונד סטרים הסדרה הבינונית, התקינו לי אותו, הוא נשמע סבבה
אחרי כמה ימים ששמעתי על ווליום לא גבוהה עם הסט אפ שלהם לא נגעתי בכלום פתאום הקומפוננט התחיל לחרחר.
עכשיו אין לי בכלל מיד באס מהקומפוננט והטוויטר גם קצת צורם !
למי אפשר לפנות שיתקן לי את הרמקולים ? אייל אמר לי שהוא דיבר עם רועי, ורועי אמר ש"אם יהיה לו זמן הוא יתקשר" לפני שבוע, הוא עדיין לא התקשר .. ממש לא יפה גם התקנתי יום לפני שהם סגרו וגם הוא לא מתקשר לראות אם הוא יכול לעזור אפילו.
אני מבין שאין מה לעשות איתם ועכשיו אף אחד מהם לא יבוא ויעזור לי, השאלה שלי היא מי בכל זאת בודק רמקולים / מתקן ?
תודה.