Jump to content

Robin hood

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Robin hood

  1. איך אתה משווה צרפתיה זבל ליפנית אמינה...? אתה לא קורא קצת עיתונות? בהצלחה בכל מקרה.
  2. הנזק יכול להיות גדול מאוד...זה אוטו ממש לא אמין... היה לחבר שלי אחת כזו והוא קילל את אמא של כל הגרמנים... הוא מכר אותה וחשב שאם יקנה אחת כזו חדשה יהיה בסדר...הוא קנה ואכל לקרדה מהסרטים... בקיצור שומר נפשו ירחק!
  3. אוי ואבוי פיאט פונטו...אתה שונא אותו?
  4. אם אתה מחפש אמינות תתרחק מגולף..במיוחד משנות ה-2000 ואילך ובמיוחד האוטומטיות... אתה מוזמן לעמוד מחוץ למוסך של פליקס בת"א ולראות מה קורה שם..אנשים כל הזמן צועקים גוועלד על המנהלים שם...אבל אחי-הקורסונים שלהם תמיד חמים כדי לקרר את האנשים הרותחים...חחחח רוצה להתרחק ממוסכים קנה יפנית טובה... בהצלחה
  5. התוספות לשנת 200 בדגמי פולו הם תקלות תקלות ועוד תקלות...חבל על הכסף! הייתה לי אחת כזו וכל הזמן רק תקלות במנוע של הוישרים..חלונות נופלים...האוטו כבה... אבל הוא יפה ..אין מה לומר... ברוך שפטרנו!!!
  6. אל תגעי בפונטו...את תקללי כל רגע על קניית רכב במחיר "מפתה" חבל על הכסף... רק יפני במקרה שלך... בהצלחה
  7. כתוב מאחורה גם 4MOTION... נקנתה לפני שנה ומשהו....זו לא הצורה האחרונה... תודה
  8. האם יש איזשהו ציטוט\פסק דין\חוק שאני יכול לראות ברשת\אתר של הממשלה אולי...שמראה שבאמת יש חוק התיישנות של 5 שנים על מנת שאוכל להסתמך על כתוב? תודה
  9. צודק! שכחתי להוסיף את המילה "לא"....לא שילמתי את הדו"ח עדיין. אז למי עליי לפנות? תודה מראש
  10. לפני כחודש קיבלתי בדואר רשום מעטפה ממשרד עו"ד שמבשר שעלי לשלם 300 ומשהו ש"ח על דו"ח חניה שבוצע ב-23.6.1999 בעיר פ"ת.מאחר ולא ידעתי על איזה דו"ח מדובר לא התייחסתי שילמתי וחשבתי שיגיע מכתב המפרט על מה ולמה.... היום בבוקר המתינה לי מעטפה בתיבת הדואר שלי ממשרד עו"ד המבשרת שהרכב שברשותי היום מעוקל בשל דו"ח חניה ללא כרטיס חניה מתאריך 23.6.99 שלא שולם...הדו"ח המקורי כך כתוב הינו 70 ש"ח.סה"כ קנס מצטבר 276 ש"ח+288 הוצאות ופעולות גביה סה"כ:564 ש"ח. אני זוכר שבאמת חניתי שם וקיבלתי קנס....אבל מאז ועד היום לא קיבלתי שום מכתב שום כפל קנס שום תזכורת על אותו דו"ח..וכמובן ששכחתי ממנו...והנה כעבור כמעט 7 שנים הם צצים לי קנס מוגדל של 564 ש"ח!!! מה אומר החוק? האם מותר להם "לנחות" עליי ככה עם קנס גדול פי-8 מהמקור??? כרגע הרכב מעוקל,ואני לא חושב שזה צודק שאשלם כ"כ הרבה כסף בגלל שעיריית פ"ת שכחה 7 שנים את הדו"ח רק בשביל לקבל ריבית....לא קיבלתי שום תיזכורת אפילו לכפל קנס..שום כלום!!! מה עליי לעשות? תודה מראש
  11. צודק...איך שכחתי... אני מר"ג... עשיתי חיפוש ולא מצאתי...
  12. אני לא אמרתי למה לא לגעת בדנלופ...אלה היו כמה מוכרים שאמרו זאת..ואני שאלתי פה אם מישהו יודע למה.. חיפה רחוקה לי... תודה
  13. אני בחיפוש אחר צמיגים טובים להונדה ג'אז במידות סטנדרטיות של 14\65\175 חלק מהמוכרים ממליצים על KLEBER וחלק על מישלין וחלק אומרים לא לגעת בדנלופ... האם באמת להתרחק מדנלופ? איך קלבר\מישלין? יש מומלצים אחרים? ואם יש לכם המלצות על מקום טוב וזול לקנות ממנו אשמח לדעת... תודה
  14. מחפש לעשות סקר צמיגים...יש אתר כזה בארץ? תודה
  15. ואני חשבתי שבגלל צורך הניתוק הבטיחותי לילד הניתוק מתבצע בקלות ע"י פיוז או כפתור... אם זה באמת ע"י חיבור נגד שעלותו כמה שקלים איך הגיעו ל-300 ש"ח???
  16. לפי מיטב ידיעתי ביטול כרית אויר מתבצע ע"י ניתוק הפיוז המיועד או ע"י כפתור המיועד לכך... יכול להיות שבסוזוקי איגניס 2002 צריך להכניס את הרכב למוסך היבואן ולשלם כ-300 ש"ח כדי להרכיב חלק מיוחד שמבטל את כרית האויר??? תודה
  17. מי מבעלי הונדה יכול להמליץ על מוסך מורשה הונדה טוב ומחירים הוגנים? הונדה מכוניות...
  18. רכב מנהלים מצויין...העיצוב רדוד לדעתי-אבל זה עניין של טעם...
  19. הכי כדאי שתרד מכל ארבעת הגורטאות הלא אמינות האלה...מי הביא לך את הרעיון הגרוע הזה של לבזבז את מיטב כספך על רכבים כאלה.... בהצלחה
  20. ב- 1994 הוצאתי RSI חדשה מקראסו- בתוך חודשיים מהקניה קיללתי את הרגע שנולדתי ושקניתי את הרכב - בעיות חשמל היו צצות כל שבוע, המזגן היה נוזל בתוך האוטו על בסיס קבוע,הממיר הקטליטי הוחלף פעמיים עד שלבסוף הורדתי אותו, המצבר קרס אחרי חצי שנה ללא סיבה נראית לעין, מחשב המזגן הוחלף, והיו עוד הרבה תקלות שאת רוב רובם אני לא זוכר... באחת הפעמים שביקרתי אצל זאב ממחלקת החשמל בקראסו פגשתי בחורה עם אותו רכב ותקלות כמעט זהות, תוסיף לזה שירות "חרא" של היבואן והנה לך מכונית ספורטיבית שממש לא כדאי לגעת... את כל התקלות האלה חוויתי בתוך שנה וחצי מקניית הרכב אז מה דינו של רכב כזה בן 10 שנים? בקיצור אל תיגע!!! מעבר לזה בתחום הדינמי ביצועים לא רעים, התנהגות כיפית גיר נחמד מאוד כיף של אוטו בתנאי שהוא במצב מכני טוב!!! (אם יש כזה)
  21. צרכים: מכונית שתתאים למשפחה - לא חשוב מנהלים, קומפקטית או משפחתית, מהנה לנהיגה (לא קופסאת פח יפנית ) בתקציב שלי זה מה שנראה לי מתאים, חשבתי גם על גולף - אבל עלויות אחזקה גבוהות והספקים צנועים "הורידו" אותי מזה. בקיצור מה שמתאים לי זה שני אלו... מאחר ואני קצת חושש מעלויות אחזקה + דלק גבוהות אני קצת נרתע מהמונדאו למרות שללא ספק אני מעדיף אותה כי בתור אחד שנהג בעבר על 106 GTI אני יודע שה- 307 זו לא אותה פיז'ו ... אז לאור נתונים אלו אשמח לקבל חוות דעת לגבי עלויות אחזקה + צריכת דלק של המונדאו ובנוסף האם זה נכון שלפיז'ו 307 יש בעיות אמינות?
  22. אני לא מנסה להשוות בין הרכבים...זה מה שמתאים לי בתקציב של 80000 ש"ח עם דגש על אירופאית...
  23. צריכת דלק,בעיות כלשהן,התנהגות,סחירות.... אשמח לקבל מאנשים שיש להם או היה להם ניסיון עם הרכבים הנ"ל...או ששמעו מקרובים... המונדאו נפח מנוע 2000 סמ"ק פיג'ו 307 1600/2000 סמ"ק תודה
  24. חלק אומרים לי שזה לא שסי וחלק אומרים שכן... מה דעתכם? תודה
  25. לא אמרתי סתם......בדקתי ויש לו עדיין אחריות חברה\יצרן.
×
×
  • תוכן חדש...