ב- 1994 הוצאתי RSI חדשה מקראסו- בתוך חודשיים מהקניה קיללתי את הרגע שנולדתי ושקניתי את הרכב - בעיות חשמל היו צצות כל שבוע, המזגן היה נוזל בתוך האוטו על בסיס קבוע,הממיר הקטליטי הוחלף פעמיים עד שלבסוף הורדתי אותו, המצבר קרס אחרי חצי שנה ללא סיבה נראית לעין, מחשב המזגן הוחלף, והיו עוד הרבה תקלות שאת רוב רובם אני לא זוכר...
באחת הפעמים שביקרתי אצל זאב ממחלקת החשמל בקראסו פגשתי בחורה עם אותו רכב ותקלות כמעט זהות, תוסיף לזה שירות "חרא" של היבואן והנה לך מכונית ספורטיבית שממש לא כדאי לגעת...
את כל התקלות האלה חוויתי בתוך שנה וחצי מקניית הרכב אז מה דינו של רכב כזה בן 10 שנים?
בקיצור אל תיגע!!!
מעבר לזה בתחום הדינמי ביצועים לא רעים, התנהגות כיפית גיר נחמד מאוד כיף של אוטו בתנאי שהוא במצב מכני טוב!!! (אם יש כזה)