את הנקודות השחורות או הג'ינג'יות באמת אפשר להוריד עם פלסטלינה.
ניתן להשיג את זה בחנויות לחלקי חילוף, אולי גם ברשתות עשה זאת בעצמך (כמו שנכתב) בדגש על אוטו דיפו.
יש צבעים לפלסטלינה , אם אני לא טועה הם מציינים איכויות. יצא לי להשתמש באדומה שהיתה ממש איכותית ובצהובה שהיתה ממש גרועה.
שטוף את האוטו טוב לפני, אל תייבש, בעזרת ספוג תרטיב שוב את הרכב עם מים וסבון ותתחיל לשפשף עם הפלסטלינה בעיגולים, שטוף שוב עם מים, ייבש, ואל תשכח לעשות וקס מאחר ואחרי פלסטלינה הרכב שלך בעצם "חשוף".
אח"כ תעשה מסג' טוב לידיים כי זה יגמור אותך.......
בהצלחה, יואב.