Jump to content

yoavdro

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

הנקודות של yoavdro

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. שלום מישהו פה מכיר את RN19 מהפורום ? יש לכם אולי את הטל' שלו ? תודה , יואב.
  2. עוד לא השוותי....... כתבתי שיש לפלקן אחלה אחיזה, מן הסתם ה-F1 יותר איכותיים , השאלה אם זה שווה את המחיר וההתפשרות על צמיג ישן. הדגם דרך אגב הוא ZIEX ZE512
  3. איבי, החלפתי צמיגים לפני פחות מחודש, חקרתי וחפרתי... את ה -F1 קשה מאוד מאוד להשיג והמחיר גבוה במיוחד לצמיג ישן יחסית וזה חשוב... היו לי P ZERO , אחלה צמיג אבל מתייבש מאוד מאוד מאוד מהר אז לדעתי תחסוך (ממש לא מתאים לאקלים בארץ). בסופו של דבר, לאחר המלצות חמות מחברים ששמו ומהפנצ'ר מכר שלי (שהוא כבר חבר ואני סומך עליו) שמתי רביעייה של FALKEN ב-1520 (380 לצמיג). אחלה אחיזה ! בקיצור אני ממליץ בחום, אם תרצה פנה אלי בפרטי אני אארגן לך מחיר. יואב.
  4. השמן לא היה ממש מנחה, הוא היה סתם איזה סוחר רכב שנתן טיפים לקניה טובה (כביכול..) (הם פנו ללוי יצחק אבל הוא סירב כי אין לו מבטא.........) אני ממש מקווה שהמונד יחזור...
  5. מה שחשוב ב-10/10 (ובכלל...) זה לנהוג כחוק . הרי ידוע לכולנו שבמידה ויתפסו רכבים לא "תקינים" או נהגים שישתוללו הדבר לא יתרום לקידום הספורט וההפגנה. ניפגש בערד !
  6. את הנקודות השחורות או הג'ינג'יות באמת אפשר להוריד עם פלסטלינה. ניתן להשיג את זה בחנויות לחלקי חילוף, אולי גם ברשתות עשה זאת בעצמך (כמו שנכתב) בדגש על אוטו דיפו. יש צבעים לפלסטלינה , אם אני לא טועה הם מציינים איכויות. יצא לי להשתמש באדומה שהיתה ממש איכותית ובצהובה שהיתה ממש גרועה. שטוף את האוטו טוב לפני, אל תייבש, בעזרת ספוג תרטיב שוב את הרכב עם מים וסבון ותתחיל לשפשף עם הפלסטלינה בעיגולים, שטוף שוב עם מים, ייבש, ואל תשכח לעשות וקס מאחר ואחרי פלסטלינה הרכב שלך בעצם "חשוף". אח"כ תעשה מסג' טוב לידיים כי זה יגמור אותך....... בהצלחה, יואב.
  7. אחת התגובות הכי מצחיקות שקראתי.... ולנושא : כן, ברוב המקרים דברים שנראים כשריטה קלה הם צבע של רכב אחר ולכן לאחר שנתלשת לך היד מהמקום הם יורדים. פוליש לפני היה מקל על העבודה אבל לא על הכיס...
  8. סה"כ רכב נחמד. לא הייתי ממליץ על האוט' - בעיות גיר מטורפות.
  9. סיאט איביזה : אין מתקן כוסות. יש משהו מאפן כשפותחים את תא הכפפות אבל לך תסתכן בזה בנסיעה בכבישים "החלקים" בארצנו. רדיו טייפ בילד אין. דגש על ה-טייפ ולא CD ברכב שנת 01. וזה כבר משהו שהגרמנים עשו בשביל שכל אחד ישקיע ויקנה את הצ'יינג'ר המקורי לרכב שרק הוא נשלט ע"י המערכת. מיצובישי לנסר החדשות : אין תאורה על ידית ההילוכים. התאורה נמצאת בלוח השעונים. לדעתי (ורוב האנשים שדיברו איתי על זה) הרבה יותר נוח לראות את ההילוכים על גבי הידית עצמה.
  10. הנושא כבר עלה, אפילו היום אם אני לא טועה. נסה להוריד עם וקס. במידה ולא תצליח פנה לפחח. לא מומלץ לעשות תיקונים חלקיים כי זה אף פעם לא יראה אחיד. יואב.
  11. זה ידוע " כמחלה" של הואגים. היה לי את זה בפולו GTI. אני לא יכול להסביר לך בדיוק איך לפרק את הפנל של הדלת כי אני לא זוכר, תעקוב אחרי ברגים, חפש אותם טוב הם דיי מוסתרים, למטה, מאחורי הידית... אחרי שפתחת את כל הברגים תתחיל למשוך בזהירות בכדי לשחרר את הקליפסים. זהו את ההמשך כבר הסבירו לך בקשר להדבקה. אם לא תרצה להדביק לבד... פרק לבד וקח את זה לרפד. בהצלחה, יואב.
  12. ראשון היה נכנס קצת קשה.
  13. משהו שיכול אולי לעזור ולא יפגע בכיס כ"כ זה שמן גיר "מטפס" שמן צמיגי יותר מהשמן הרגיל ולכן הוא "מחליק" יותר את העברת ההילוכים. לי הוא ריכך את העברה. יואב.
  14. הברקסים מצפצפים גם בלחיצה על הדוושה
  15. אני לא בטוח שכדאי לך לעשות תיקונים כי לא משנה מה, תמיד יראו הבדל צבע. אולי פוליש וקס, נדיר שזה עוזר במקרים קשים אבל אולי שווה לנסות. אני יכול להמליץ לך על מוסך " מתי " ברח' הירקון בבני ברק. (פנה אלי בפרטי במידה ותרצה) יואב.
×
×
  • תוכן חדש...