Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זילבר מתגורר בשטח מדינת ישראל (נרשם בקנייה בטאבו) והאזור נקרא גוש עציון.

להיות חרד שומר מצוות ולהתגורר בהתיישבות ותיקה כמו אזור גוש עציון זה כבוד גדול ומגיעה לו הערכה על כך.

ניתן בנקל לרשום גוש עציון גם ללא מרחאות

 

קבל ח"ח ( חיזוק חיובי )

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם
גם הזמר המבצע החביב הפך אספנות

 

הכוונה שגם אצלו לא כל הברגים מחוזקים?

אני מאוד אוהב אותו אבל קשה לי עם הקיצוניות.

בכל מקרה ובהמשך לשירשור, אני מוצא את עצמי חורש על יוטיוב בעיקר בגלל קליפים כאלה,

שמראים את המדינה 20-30 שנה אחורה. צובט ומרגש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
הכוונה שגם אצלו לא כל הברגים מחוזקים?

אני מאוד אוהב אותו אבל קשה לי עם הקיצוניות.

בכל מקרה ובהמשך לשירשור, אני מוצא את עצמי חורש על יוטיוב בעיקר בגלל קליפים כאלה,

שמראים את המדינה 20-30 שנה אחורה. צובט ומרגש.

 

גם לי קשה עם הקיצוניות,עם אביב גפן למשל

פורסם

YYY

לקחתם את זה קשה, לא התכוונתי להכנס פה לדיון פוליטי, וגם לא מתכוון , השריטה אצל זילבר כבר הרבה לפני ,

כוונתי היתה שהקיצוניות הפוליטית שלו היא המשך ישיר/טבעי להתנהגותו הקיצונית כלפי הסביבה ,

החל בחברי הלהקה , הקהל בהופעות , המשיך בלקוחות בית קפה הסמוך ואח"כ רוב העם.

ללא קשר מי צודק כרגע ומה דעתך או דעתי בנושא הפוליטי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
האוודי והטאונוס מתחילת השבעים

 

הקדט E התחילה ב84

 

הקבינה הכפולה מ68

 

הרקורד מ70 והלאה אולי לפני

 

כבר לא זוכר מה עוד היה שם

 

הרקורד 66-71 , דגם אחרי זה כבר החלונות האחוריים כולם בקו ישר.

HYUNDAI GETS 1400 2008

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום ראיתי עוד פעם את הקליפ וראיתי משהו מעניין

מישהו מזהה את המסחרית הקטנה האדומה שמופיע ב2 דקות ו2 שניות?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

הגרסה המסחרית של הסובארו 600/ רקס/ עכברון כמו שיש לגינאדי

האמא של הסובארית

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

קליפ השיר של אריאל זילבר שנכתב אי שם בתחילת ה80, אבל מאוד רלוונטי

והמכוניות של ת"א....

הוי כמה רכבים יפים מפעם!

http://www.youtube.com/watch?v=DOzk8oYNsUs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בתקווה לימים יפים יותר

תיקון העולם פרושו תיקון החינוך

מיני אוסטין HLE 83

פורסם

אני אוהב את הקליפ הזה.. מלא מכוניות שכבר נשכחו

 

את הקליפ אגב, אחד החברים כבר העלה לפני שנתיים-שלוש לפורום. וכולם זיהו את המכוניות בקליפ, אחד אחד..

HYUNDAI GETS 1400 2008

פורסם

מה זה הב.מ.וו הצהובה רכב לימוד נהיגה??

 

ושימו לב המסחרית של איווקו הרבה שנים שלא ראיתי דבר כזה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
מה זה הב.מ.וו הצהובה רכב לימוד נהיגה??

 

ושימו לב המסחרית של איווקו הרבה שנים שלא ראיתי דבר כזה!

 

לפני שנה ראיתי אחת כזאת שהוסבה לקראוון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שימו לב שרובן המוחלט של המוניות המצולמות בקליפים היו מרצדס W123, אז עדיין לא היה תקן מחייב לצבע אחיד - לבן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...