Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם.

הוא במוו 525I שנת 92.

הבעיה היא רעידות חזקות בהגה ובכלל, בעת בלימה מתונה במהירות גבוהה.

מה עשיתי ברכב (ולא עזר בשיט!!!):

1. צלחות + דיסקיות מקוריות של במוו.

2. כשלא עזר, עשינו חריטה לצלחות וכמובן לא עזר.

3. איזון גלגלים.

4. החלפת תפוחי הגה.

הכל התבצע אצל מוסך טארק ביפו, וזאת פעם ראשונה שאני לא מרוצה ממנו. הוא ביקש שאני אשאיר את האוטו לחקירה יותר מעמיקה. משהו אומר לי אני אוסיף לזרוק כסף סתם.

בקיצור חצי אוטו מוחלף והאוטו רועד כמו יצאנית ביום מושלג בבלימה במהירות גבוהה.

הוצאתי המון כסף. אני מוכן לעוד השקעה נוספת אבל שתפתור כבר את הבעיה!!!!!

 

לעזרתכם אודה

W202 C240

פורסם

הואיל והחלפת כל רכיב מכאני שקשור לבלימה ולא הצלחת לפתור את הבעיה, הייתי מנסה לתקוף אותה מזווית אחרת.

הרכב שלך אמור להיות משופע במערכות עזר אלקטרוניות. הוצא את הנתיך האחראי עליהן וצא לבדוק את הבלימה. האם הרעידות ממשיכות?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חופשים במתלים במיוחד במסרק ההגה עלולים להגביר רעידה בזמן בלימה.

במצבים מאוד נדירים, צמיגים עלולים לגרום לכך.

 

שלב ראשון - בדיקת זריקת צלחת עם אינדיקטור ובדיקת עובי צלחת עם מיקורמטר ב 8 נקודות. לא לשכוח לבדוק גם את הבלמים מאחור.

אם נמצא הפרשים מעל המותר לפי היצרן כדאי מאוד לבצע חריטת צלחות על הרכב! זה יפתור את הבעיה.

 

אם אין זריקה או עובי שונה של הצלחות בלימה יש לבדוק את שאר הדברים שצויינו, מתלים וצמיגים.

פורסם

ה-E34 מוכרת בבעיות שנגרמות עקב חופשים במתלה הקדמי המסובך שלה. תבדוק טוב (אולי בעזרת איש מקצוע) את החלקים בציור.



 

e34.pdf

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

דניאל,

 

אצלי קרה המקרה הנדיר!

היו לי ג'אנטים 17" של לנסו וצמיגים חתך נמוך.

שמתי ג'אנטים מקוריים של BMW בגודל 15" עם צמיגים נורמליים והבעיה נפתרה.

לא סגור לחלוטין האם הג'אנט היה בעייתי או הצמיגים אבל שילוב של שניהם גרם לבעיה.

עכשיו הכל פיקס.

 

תודה לכולם אוהב אתכם!

W202 C240

פורסם

יש לי גם E34 אחלה אוטו :)

האם הרעידות נוצרות בבלימה על הברקס או גם שאתה מאיט והמנוע בולם? (אתה לא נוגע בברקס)

בבמוו יש תופעה ידועה של קופלונגים שמייצרים ויברציות ברגע שהם מתחילים להתעייף.

×
×
  • תוכן חדש...