Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שבמספר מערכות אלפיין כשחיפשתי עם אופציית הבלוטות', רשום שבעזרת מתאם ניתן.

אבל לא ראיתי בשום מקום איפה ניתן לקנות את המתאם הזה?

איך הוא נראה?

כמה הוא עולה?

והיכן מתקינים אותו?

כמו כן לא הבנתי האם המתאם הוא על מנת לחבר לדיבורית בלוטות' חיצונית, או שהוא למעשה הופך את המערכת לדיבורית?

אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על השאלות הנ"ל.

תודה רבה ויום טוב.

פורסם

1.אני קניתי את שלי בחנות בצפון. זה נקרא KCE 350 BT

2. מין קופסה מרובעת כזאת טיפה יותר גדולה מקרוסאובר.

3.כ1300 שקל

4.איפה שיש מקום, את שלי ספציפית דחפתי מאחורי התא כפפות, ניתן להדביק את זה עם דבק דו צדדי.

5. ברדיו דיסקים היותר מתקדמים שמוצהרים ככאלה שניתן לחבר להם מתאם BT, הרדיו דיסק הופך לדיבורית, אתה עונה לשיחה מלחיצה על כפתור ספציפי במכשיר, המוזיקה מפסיקה, ושומעים את השיחה מהרמקולים של הרכב.

6. אני שוקל למכור את שלי, דבר איתי אם אתה מעוניין.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

×
×
  • תוכן חדש...