Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע התחלתי לשמוע חריקות מהגלגל השמאלי הקדמי,חריקות שנשמעות לאחר מספר קילומטרים של נסיעה.יש לציין שהרעש הוא לפרקים.בנסיעה איטית הוא פוחת ונשמע חלש יותר ובנסיעה בעלייה נשמע מעט מאוד. הייתי במוסך היום המוסכניק אמר שזה 90 אחוז הלכה הציריה.הוא יהיה בטוח ב-100 אחוז בפירוק של הציריה.העלות הכוללת שהוא אמר היא בין 800-950 ש"ח זה תלוי אם צריך להחליף שמן גיר.רק הציריה הוא אמר עולה 450 ש"ח.האם המחיר בסדר? או שבכלל זה לא ציריה וזה מיסב מה שחשבתי בהתחלה?

פורסם

ערב טוב.

 

היתה לי 205, אך לפני הרבה זמן.

המחיר עדיין נשמע לי מוגזם.

ולפי מה שאני יודע רעש בציריה לא נשמע בנסיעה ישר, אלה אתה אמור לשמוע תיקתוקים בפניות.

ואם אתה אומר ציריה שמאלית, אז הרעש ישמע בפניות שמאלה.

אתה יכול להתכופף מתחת לרכב לתפוס את הציריה ולנסות להזיז אותה, לא אמור להיות תנועה שלה בכלל.

 

עם אתה מאזור חולון, אז יש מוסכניק מאוד אבל מאוד מומלץ לצרפתיות מאוד אמין וטוב(גם חבר הפורום), שמו אורן מאורן שירותי רכב.

אם תרצה טלפון פנה אלי בפרטי.

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם
ערב טוב.

 

היתה לי 205, אך לפני הרבה זמן.

המחיר עדיין נשמע לי מוגזם.

ולפי מה שאני יודע רעש בציריה לא נשמע בנסיעה ישר, אלה אתה אמור לשמוע תיקתוקים בפניות.

ואם אתה אומר ציריה שמאלית, אז הרעש ישמע בפניות שמאלה.

אתה יכול להתכופף מתחת לרכב לתפוס את הציריה ולנסות להזיז אותה, לא אמור להיות תנועה שלה בכלל.

 

עם אתה מאזור חולון, אז יש מוסכניק מאוד אבל מאוד מומלץ לצרפתיות מאוד אמין וטוב(גם חבר הפורום), שמו אורן מאורן שירותי רכב.

אם תרצה טלפון פנה אלי בפרטי.

 

בברכה טל

 

אני לא שומע תיקתוקים בפניות אלא רק את החריקות שנשמעות בנסיעה ישר...אז מה זה יכול להיות?

פורסם

שלום,

יכול להיות מספר דברים:

  • בזמן שאתה שומע את הרעש לחץ ממש בעדינות על הבלם, אם הרעש נעלם - בעיה בברקסים
  • בזמן שאתה שומע את הרעש לחץ עד דוושת המצמד, אם הרעש נעלם - גיר / מצמד

האם הרעש מתגבר ככל שאתה מגביר את המהירות?

האם הרעש קיים בהילוך מסויים?

אם אתה מפסיק להאיץ (למשל בבלימת מנוע) האם הרעש מפסיק?

 

שווה לבדוק ויזואלית אם משהו מתחכך בגלגל / ציריה / דיסקת בלם וכו'

 

אלעד.

פורסם

לפני כמה חודשים קניתי שתי ציריות ל205 שלי , משופצות של דיסקל . הארוכה והקצרה ב450 ש"ח.

 

החלפתי לבד.

HONDA CIVIC LS

פורסם

אז ככה הלכתי למוסך אחר ברמלה בעל המוסך עשה איתי סיבוב שמע את הרעשים מיד אמר לי גומיה של הצרייה קרועה ויש להחליפה כך גם היה אין יותר רעשים ועלות הגומיה כולל עבודה 160 ש"ח כולל מע"מ. יותר אני לא מתקרב למוסכים בבית שמש.

×
×
  • תוכן חדש...