Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחיל מלהחליט אילו רמקולים אתה רוצה, אח"כ איך אתה רוצה להגביר אותם, ובסוף אילו פונקציות אתה צריך מהרדיודיסק.

 

ברגע שתגיד :"אני רוצה את הסט רמקולים הזה:__" יהיה לך הרבה יותר קל להמשיך.

מתחדשת*

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מה המהומה ?

 

אפשר להרים אחלה סטאפ בתקציב שלך:

 

CAR PC רציני - 4000 ש"ח (כולל טלוויזיה, GPS, חיבור ל OBD, ו FLACים עד שימאס לך..)

 

מגבר ZED שישה ערוצים - 3500 ש"ח בלי להתמקח.

 

מגבר קטנטן נוסף לטוויטרים - 500 ש"ח משומש גג.

 

סט 3 WAY קידמי - 5000 ש"ח והלכתי רחוק.. (על הפייבוריט שלי - DYNAUDIO SYSTEM 362)

 

עד פה אתה ב 13 אלפיות (אמרת שהתקציב לא כולל סאב) משמע קיבלת מערכת איכותית מאוד. אתה יכול גם לקחת מונו במקום המגברון לטוויטרים אבל נראה לי אוברקיל רציני לתת 150 וואט CLASS D לטוויטרים..

...CASKA for life

פורסם

נימי - לא הייתי שובר את ההגברה של הZED על הסט הקדמי אם הוא הולך על סט 3WAY

 

הייתי מוסיף עוד מונו לחגיגה.

 

אבל הבנתי שהוא הולך על סט 2WAY ולכן הZED לבדו יכול להרים לו את כל המערכת.

 

מעבר לכך - סט 3WAY דורש הוצאה נוספת של בניות והעלות של זה, אם הוא לא בונה לבדו, מאוד מאוד תכביד על הפרוייקט ותנגוס לו קרוב לשליש מהתקציב ביחד עם ההתקנה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בקיצור נראה ש 3WAY מקדימה לא יכנס בתקציב הזה. הדבר הכי טוב שאני כול לעשות זה לקחת את ה-ZED להוסיף מונו ובעתיד שיהיה כסף לפרוססור ולהתקנה להוסיף את המידים. (שזה כבר אני בספק אם יקרה).

 

בקשר ל-CARPC נראה לי שזה יצא 'קצת' יותר יקר מ- 4000 שקל.

 

תודה לכל העוזרים, אם יש עוד רעיונות אני אשמח לשמוע.

under construction...

פורסם

ניתן להרכיב מערכת שלושה חלקים ב15K בלי לחרוג , חלוקת התקציב לפי דעתי צריכה להיות כזאת , כמובן שהציוד מיד שנייה.

 

יחידת ראש + פרוססור - 2500 ש"ח

סט קומפוננט שלושה חלקים - 3000 ש"ח

מגבר 6 ערוצים - 3500 ש"ח

מונובלוק - 2000 ש"ח

התקנה,איטום,בניות וחיווט - 4000 ש"ח 

 

שכחתי משהו?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

ניקח לדוגמא ציוד של HAT ביד שנייה

 

Clarus midbass - 1000

L4\L3 - 1100\1200

L1v2 - 450 \ L1PRO -900

 

אלפיין 9855 \ קלריון 785 \ P880RS + פרוססור H701

 

2500- 2600 ש"ח

 

 

סבבה?

 

וזה עוד להגברה אקטיבית מלאה...

אם הוא הולך על חצי אקטיבי כמו שאצלי עכשיו הוא סוגר עניין עם מכשיר כמו 9855 + קרוס פסיבי של קלארוס ללא צורך בפרוססור וחוסך לו 1600 ש"ח

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

תודה שגיא.

 

נראה לי אחלה רעיון ואחלה חלוקה של התקציב. וזה אחלה רכיבים. כנראה שזה מה שאני אעשה כשאקבל את הכסף, אחפש מציאות ביד 2, ככה אוכל להביא רכיבים איכותיים יותר בפחות מחיר ובאמת להרכיב מערכת ברמה גבוהה.

under construction...

פורסם

בבקשה.

 

ד"א יש הרבה אפשרויות מה שנתתי זאת רק דוגמא , אתה יכול להוזיל את העיניין משמעותית בצורה הזאת

 

יחידת ראש - קלריון 785 יד שנייה ב800 ש"ח

מגבר 4 ערוצים - 1200-1500 ש"ח ניקח לדוגמא נקאמיצ'י P4100

סט קומפוננט - סט קלארוס + L3 ב2000-2100 ש"ח

מונובלוק - סאנדאון 1500D ב 1700-1800 ש"ח

התקנה בניות איטום וחיווט - 4000 ש"ח

 

והופל'ה יש לך מערכת 3 חלקים מעולה ב10K.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

כן אתה צודק, יש הרבה מאד אופציות. רק צריך לדעת איך להשקיע את הכסף בחכמה, ולחלק אותו נכון לכל הדברים. אני אחכה לחודש הבא שאקבל את הכסף ביד ואז אתחיל לקנות את הדברים מיד 2. סה"כ יהיה אפשר להרכיב משהו ברמה גבוהה יחסית בתקציב הזה. וגם תמיד אפשר להשתדרג אח"כ.

 

שוב תודה שגיא.

under construction...

פורסם
תודה שגיא.

 

נראה לי אחלה רעיון ואחלה חלוקה של התקציב. וזה אחלה רכיבים. כנראה שזה מה שאני אעשה כשאקבל את הכסף, אחפש מציאות ביד 2, ככה אוכל להביא רכיבים איכותיים יותר בפחות מחיר ובאמת להרכיב מערכת ברמה גבוהה.

 

 

רוצה מציאות.?

תתקשר לבחור הזה ,ותגיד לו שאתה רוצה את כול המערכת שלו קומפלט.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=297795

פורסם

אני הייתי מחלק רת התקציב "קצת" אחרת

HU: עד 4000 ש"ח (מקינטוש MX406)

http://www.woofersetc.com/p3752/MX406--McIntosh-AM-FM-CD-Player-With-Aux-Input.htm

סט קומפ' מורל אליט או משהו בסיגנון - 3500 ש"ח

מגבר לקומפוננט: GENESIS DUAL-MONO 2CH EXTREM יד שניה ב- 3000-4000 ש"ח

סאב ברמה טובה שיתאים לסט הקידמי נגיד מורל אולטימו SC לא יותר מ- 3000 ש"ח

מונו נחמד מארה"ב עד 1500 ש"ח

נגיד: http://www.woofersetc.com/p4224/LRX-1400---Audison-1-Ch-900-Watt-Amplifier.htm

 

14K-15K הרכיבים

חיווט ואיטום 1000-1500 ש"ח?

ותצטרך להתאמץ קצת יותר לבד עם ההתקנה [=

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

זאת האפשרות הפסיבית

 

ד"א המקינטוש קורא MP3? יש לו חיבור USB? ניתן בכלל להריץ שיר אחורה או קדימה ?! אני מניח שלא :)

 

אפשר להוריד אותו מהפרק לא נראה לי שזה מה שהבחור מחפש.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

זה שאפשר "לדחוף" 3WAY בתקציב זה לא אומר שזו האופציה הטובה או הנכונה ביותר.

 

קובי- היית אתמול במפגש, היה סט שהתחברת אליו יותר מכל השאר ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שמעתי את המילה.. לטעמי היו חסרים לו גבוהים אבל זה עניין של כיוון, המיד באס היה קצת אנמי אבל זה היה בסט של 3WAY עם מיד וסאב של מילה קיצור ברכב של רוני.

 

היתה השמעה חפוזה של סופרימו שלא הספקתי לגבש עליו הדעה מה םג שהיה מוגבר עם איה ג'י בי אלברמה נמוכה.

היה גם דוטק, שיותר רם זרם לי המילה בצלילים גבוהים. אני מחכה למפגש הבא בכדיי לשמוע עוד סטים.

 

אבל ההבדל בין 3WAY ל2WAY ממש משמעותי גם ב SQ וגם ב-SPL והדרישה שלי מהמערכת זה SQL.

ככה שנראה לי עדיף בתקציב שלי גם אם זה יד 2 ללכת על 3WAY.

under construction...


×
×
  • תוכן חדש...