Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה להביא HU מארה"ב,אז את ECLIPSE 7200 מאוד כדאי להביא משם

sonicelectronix.com

 

הרץ MILLE על אודיסון LRX זהו שילוב מאוד מוצלח!

אבל,עדיף שתשמע לפני הקניה

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני בודק את העניין בקשר ל-AUDISON שהמלצת ומאד מודה על ההמלצה :) בהחלט נראה משהו שיחסוך לי המון כאב ראש בהתקנה וגם כמה גרושים.

 

בקשר לזד אודיו, עפ"י מה שהבנתי הוא מגבר D-CLASS שלם, לא רוצה להגביר את הבמה הקדמית ב-D-CLASS.

 

 

אני לא אומר לך לעשות משהו שאתה לא מאמין בו - אבל תצא מהסטיגמה הזו

 

ZED אודיו עשו סדרה חדשה ומעולה - אני מאוד ממליץ לך לשמוע את המערכת ברכב שלי לפני שאתה שולל את המגבר הזה בגלל שהוא קלאס D

 

אתה תהיה מופתע מאוד לטובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אם אתה רוצה להביא HU מארה"ב,אז את ECLIPSE 7200 מאוד כדאי להביא משם

sonicelectronix.com

 

הרץ MILLE על אודיסון LRX זהו שילוב מאוד מוצלח!

אבל,עדיף שתשמע לפני הקניה

 

 

דבר ראשון אני מאד מודה לך על הלינק לאתר, זה המחיר הכי זול שמצאתי (הכי יקר הוא פי 2 מזה). נראה לי שאני אלך על ה-HU הזה בגלל ההמלצות, ובגלל הפונקציות הרבות שפותחות בפניי המון אפשרויות לשידרוגים.

 

אני מקווה לשמוע אותם במפגש דרום הקרוב.

 

נ.ב: עכשיו שמתי לב שגם להם אין אותו במלאי כמו ל WOOFERSETC.COM

 

אני לא אומר לך לעשות משהו שאתה לא מאמין בו - אבל תצא מהסטיגמה הזו

 

ZED אודיו עשו סדרה חדשה ומעולה - אני מאוד ממליץ לך לשמוע את המערכת ברכב שלי לפני שאתה שולל את המגבר הזה בגלל שהוא קלאס D

 

אתה תהיה מופתע מאוד לטובה.

 

אני אשמח לשמוע, מקווה שאתה מגיע למפגש דרום הקרוב בכדי שאוכל להתרשם.

אני לא שללתי את האופציה הזו על הסף, אני גם פתוח ליד 2, אבל בתקציב כזה אני מאמין שאפשר להשיג AB קלאס ברמה גבוהה.

under construction...

פורסם

למפגש דרום הקרוב לא ייצא לי להגיע - אני חי בסרט של בתי חולים בזמן האחרון ורק אתמול הייתי בלוויה של רחוקת משפחה...

 

בקיצור - לא זורם לכוון טוב ואני גם עובד ביום של המפגש.

 

אבל למפגש מרכז הקרוב אני מקווה מאוד להגיע - השמעה בשמחה.

 

ואפרופו - יש לך כאן אחד שהוא ביד 2 אבל הוא חדש לגמרי. או שאתה יכול לרכוש כמו שאני ויבגני רכשנו את המגבר - ישירות ממפעל הייצור בPAYPAL ואימיילים לסטפן מנץ\זד אודיו.

 

במחיר שאתה תשיג מגבר קלאס A/B טוב באותה הרמה הוא בשום פנים ואופן לא יהיה חמישה או שישה ערוצים בגלל זה אני מנסה לחסוך לך כאן עלויות על הגברה מבלי שתרד ברמה של ההגברה אבל שישאר לך כסף בכיס לסט קומפוננט הרבה הרבה יותר טוב מהתקציב שיש לך כרגע.

 

אני בעצם מוריד לך את הצורך לרכוש מונובלוק.

 

אבל באמת - מגבר חמישה ערוצים טוב עד ה4K אם קיים כזה דבר זה עדיין משאיר אותך עם 3K לרמקולים ויש כאן מה לעשות.

 

השאלה עכשיו היא כזאת - אתה לא מוכן לפרט על הסאב שאתה מתכוון לרכוש - אבל לפחות אתה יכול להעריך כמה וואט הגברה יספיקו לו?

אולי אין לך צורך במונובלוק רציני ואז מגבר חמישה ערוצים בהחלט יכול להיות הפתרון הכי טוב בשבילך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אם אתה רוצה להביא HU מארה"ב,אז את ECLIPSE 7200 מאוד כדאי להביא משם

sonicelectronix.com

 

הרץ MILLE על אודיסון LRX זהו שילוב מאוד מוצלח!

אבל,עדיף שתשמע לפני הקניה

 

לגבי האתר הנ"ל,

חשוב לדעת מה סוד המחיר ולמה אין להם את המכשיר במלאי.

הרי לא יתכן שמכשיר ימכר בכל העולם סביב 700$ ואתר אחד או שנים ימכרו אותו במחיר מופקע של 400$ (ב 57% יותר יקר!)

אז גם אני שאלתי את אותם השאלות ומסתבר שניתן לקנות את הHU רפרביש (לא הלקוח אך היבואן / חנות / ספק) ואז העלויות קטנות.

ולכן גם אין להם אותו במלאי, מפני שזהו מלאי מאוד מאוד מצומצם.

 

לא הייתי רוכש מכישר כזה מחנות כזו[יותר נוכן מהחנות הזו] (ישנו בחור מהפורום שרכש מהם וסבל, ע"ע ג'ובני)

 

כך שלדעתי שווה לבדוק טוב מהיכן קונים (מה שזול מידי, מריח לא טוב.)

אם זה במעט יותר זול אז זה שווה אך לא בפער של 57%.

 

 

 

אבל באמת - מגבר חמישה ערוצים טוב עד ה4K אם קיים כזה דבר זה עדיין משאיר אותך עם 3K לרמקולים ויש כאן מה לעשות.

 

השאלה עכשיו היא כזאת - אתה לא מוכן לפרט על הסאב שאתה מתכוון לרכוש - אבל לפחות אתה יכול להעריך כמה וואט הגברה יספיקו לו?

אולי אין לך צורך במונובלוק רציני ואז מגבר חמישה ערוצים בהחלט יכול להיות הפתרון הכי טוב בשבילך.

 

אדי,

מדובר על סאב JBL 700 RMS ב 3 אום (שני סלילים של 6 אום) - יש קישור בתחילת השירשור.

 

 

אחלה יום לכולם.

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
לגבי האתר הנ"ל,

חשוב לדעת מה סוד המחיר ולמה אין להם את המכשיר במלאי.

הרי לא יתכן שמכשיר ימכר בכל העולם סביב 700$ ואתר אחד או שנים ימכרו אותו במחיר מופקע של 400$ (ב 57% יותר יקר!)

אז גם אני שאלתי את אותם השאלות ומסתבר שניתן לקנות את הHU רפרביש (לא הלקוח אך היבואן / חנות / ספק) ואז העלויות קטנות.

ולכן גם אין להם אותו במלאי, מפני שזהו מלאי מאוד מאוד מצומצם.

 

לא הייתי רוכש מכישר כזה מחנות כזו[יותר נוכן מהחנות הזו] (ישנו בחור מהפורום שרכש מהם וסבל, ע"ע ג'ובני)

 

כך שלדעתי שווה לבדוק טוב מהיכן קונים (מה שזול מידי, מריח לא טוב.)

אם זה במעט יותר זול אז זה שווה אך לא בפער של 57%.

 

רוני נ.

 

רוני,מאיפה המידע הזה על המוצרים שהם רפרביש? אני קניתי משם מכשיר שלי,ב400$,חדש באריזה סגורה הרמטית

לא אחרי תיקון,לא שהוחזר,לא מתצוגה,חדש לגמרי!

נכון,כשהזמנתי,לא היה להם במלאי,כי הם לא מחזיקים את המחשירים האלו במלאי.

ובקשר למחיר-האתר הזה הוא בין הזולים ביותר בארה"ב,לא יודע למה,וגם לא ממש מעניו אותי,אבל המחיר שלהם הוא לא כזה זול כמו שאתה אומר-לדוגמה,כאן המכשיר הנ"ל נימכר ב 470$

אבל,חשוב לציין,שמי שקונה בארץ את המכשיר,מקבל 3 שנים אחריות מהיבואן,שלהרבה אנשים זה קריטי.

לכן כל אחד והשיקולים שלו.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

המחיר של אקליפס 7200 חדש בחו"ל נע בסביבות 430-480$ , ממש לא 700$

 

עריכה: מאוד יתכן וחנויות שמוכרות מוצרים של אקליפס הקפיצו מחירים עקב סגירת החברה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

סוניק אלקטרוניקס אכן, מוכרים ציוד רפבריש ולכן הוא זול יותר דרכם.

 

אבל הם נותנים לך אחריות מלאה על הציוד שאתה קונה מהם, הם נותנים חווית שירות יוצאת מן הכלל והם סופר אמינים.

 

לא הייתי חושש לקנות מהם,

 

אני לא חושש לקנות מהם - כי קניתי מהם - פרוססור 3sixty.1 למען האמת והם הצהירו שהוא רפבריש והכל בסדר.

 

אבל כן - סבירות גבוהה מאוד (כל עוד לא מדובר ברמקולים) שתקנה ציוד שהוא רפבריש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפני כ4-5 חודשים ביצעתי הזמנה לאקליפס דרך האתר הזה.המכשיר עלה 400 דולר ח-ד-ש!

החנות ציינה שאין לה במלאי אבל המוצר יגיע בתוך תקופה קצרה.לאחר כחודש הודיעו שאינם יכולים לספק את המוצר .

DEMANDRED-אם אכן קנית מחנות זו-זכית.

פורסם

מה ההבדל בין ה-7200 ל-8445 חוץ מזה שבאחרון הפאנל לא נשלף? BT? USB?

 

קשה לי למצוא חומר על הרדיו-דיסקים האלו.

under construction...

פורסם

אחרי מפגש דרום אני בהתלבטות אם אפשר לעלות ל-3WAY מקדימה בתקציב שלי או במתיחה קלה נגיד של 2K.

יש הצעות?

 

*פתוח ליד 2 בכל הרכיבים*

under construction...

פורסם

בתקציב של 2K עדיף 2WAY איכותי,מאשר 3WAY שיהיה פחות איכותי

תתחיל עם סט 2 חלקים,אחרי זה בעתיד תמיד תוכל להישתדרג.

3WAY אקטיבי זה לא כזה זול-6 ערוצי הגברה לסט קידמי+ ערוץ לסאב

קרוסאובר 3WAY אקטיבי-או פרוססור

בניות למידים

 

זה הרבה מאוד כסף!

אם זה היה כזה פשות,רוב האנשים היו מזמן עם סט 3 חלקים מקדימה!

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אפשר לשחק עם התקציב...

התקציב הכולל הוא 15K, לא כולל סאב ותיבה, ובשביל 3WAY מקדימה אני מוכן למתוח אותו ל-17K.

 

חשבתי לקנות את ה-Zed Audio Leviathan, וזה פותר לי את הבעיה של ההגברה האקטיבית (וחוסך גם שדרוג מער' חשמל ברכב) ועוד מונו לסאב.

 

בקשר ל-HU חשבתי על ה- ECLIPSE 7200, ויכול להיות מאד שמישהו יביא לי אותו מארה"ב מה שחוסך לי דמי משלוח ואולי גם מכס (אם הוא ירצה להצהיר על זה אז אין לי ברירה).

 

עכשיו סט של 3WAY זה כבר יותר בעייתי כי כמובן שזה יקר יותר וצריך להשאיר תקציב גם להתקנה מקצועית ובניות.

חשבתי על ה-היי אנרג'י XL בתוספת המיד של אותה סידרה (שמעתי היום את המילה מוגברים עם אודיסון, ממש אהבתי) ואני יודע מראש שזה לא יהיה אותה רמה אבל אני חושב שזו תהיה גם כן רמה מאד גבוהה שאני אסתפק בה.

 

כמובן שאני אצטרך גם פרוססור נראה לי שאני אלך על ה- BIT 1 בגלל שאין לי מקום לדאבל דין ברכב.

 

בקיצור אם יהיה אפשר לסגור את הסיפור הזה על 17K, ויש לכם הצעות ורעיונות אני אשמח לשמוע.

under construction...


×
×
  • תוכן חדש...