Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן שמעת אותם אצלי.

 

לגבי איזה סט לבחור, זה רק עניין של טעם אישי שלך, ואיזה סט או אופי סאונד אהבת יותר או פחות.

לא יודע אם ההגדרה של שנתת "להתחרות" היא נכונה.

 

אני אישית לא מתחבר לסאונד של מורל, והייתי מעדיף SLX DELUXE או SLG על דוטק אוביישן, וכבר הסברתי למה.

אבל זה הטעם האישי שלי, ויכול להיות שיקומו 10 אנשים אחרים שיגידו שאני מדבר שטויות.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

אין כזה דבר יכול להתחרות.

זה עיניין של טעם.. אני גם שמעתי את הסט הנ"ל אצל מתנאל ואהבתי אותו מאוד מאוד! ככל הנראה אני קונה גם סט של ריינבו.

או שאני אשמע את הפוקאל KRX2 ואלך עליו..

אני לא מתחבר למורל..

 

יכול להיות שאתה כמוני אני אוהב שהטוויטר מדייק בכל צליל כמו לייזר.. הייתי ממליץ לך לשמוע סטים של פוקאל או אולי אינפיניטי..

ב 1000 ש"ח אתה יכול להביא סטים נמוכים של פוקאל או אפילו אינפיניטי רפרנס.. בקיצור הייתי ממליץ לך לחפש ולשמוע כל סט לפני הקניה!

 

הדבר הכי חשוב ששחכנו לשאול איזה מגבר הולך להגביר את הסט שתבחר?

 

עריכה: מתנאל הקדמת אותי בכמה שניות!!!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

שמח שנהינת לשמוע אצלי,

מאחל לך מכל הלב הצלחה בבניית המערכת החדשה אצלך.

עפ"י הרכיבים שאתה מתכנן- הולך להיות מטורף!

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

מהפה שלך, אליו למעלה!

ככל הנראה אם לא אתאהב ב KRX2 של פוקאל אני הולך על ה CS 265 של ריינבו הידוע בשם ואנדיום פלאג..

וכנראה שבוע הבא אני הולך להביא את המגבר של אודיסון..

 

מתנאל תאמין לי אתה בן אדם זהב..

 

עריכה: אני מקווה ואם זה יכנס לי בתקציב ובדלת (כי הבנתי שהמגנט שלהם ענק!!!) אז יכול מאוד להיות שאני אלך גם על CS 275.27 Powe.

אני מקווה שזה יכנס לי בתקציב ובדלת צריך לבדוק:lol:

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

אני מציע לך לשקול את הפרופי פייז פלאג,אמנם לא יצא לי לשמוע את שני הסטים הללו, אבל הבנתי שהפרופי הוא היותר "מוזיקלי" מבינהם.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

בנתיים מגבר KICKER 650 יגביר את הקומפוננט.

 

בפיאט היה איטום ? באיזה מגבר השתמשת ? איך הכול היה מחובר , דרך CROSS ? גם מעניין אותי איזה RCA היו לך ?

 

אני לא רוצה לקנות , בלי לשמוע.... ואני חייב לעשות את זה עד יום חמישי...

 

תודה ,

פורסם

לא יכול להגיד לך במדויק כמה עלתה לי התקנה של קומפוננט- כי עשיתי בנוסף התקנה של עוד כמה דברים כמו התייבה של המגברים, רדיו דיסק וכו'.

לא אין לי בניה בקורות

איטום עלה לי סביב ה900 שקל, אבל סביר להניח שלא תקבל מחיר כזה מאף אחד, פשוט האיטום היה גם חלק מהתקנה של עוד כמה דברים, אז עשו לי מחיר טוב.

STINGER HELIX אמור לעלות באיזור ה200 ומשהו שקל

לא זוכר כמה עולה כבל רמקול, אבל בעקרון כמה עשרות שקלים למטר.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

200 ומשהו שקל לRCA 4 ערוצים (וופרים וטוויטרים) זה סביר בהחלט לדעתי.

איטום 2 שכבות של סקונד סקין

את הטוויטרים שמתי בחלק התחתון של הקורות, אין לי תמונה כרגע.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS


×
×
  • תוכן חדש...