Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא רשם לך שהוא מגביר את הסט אקטיבי על מגבר של אודעסון LRX 4.5

ואצל מתנאל יש התקנה לא לא סטנדרטית משהו קצת יותר גרנדיוזי :wink: אני בטוח שהוא שפך שם חבילה לא קטנה והתוצאות מדברות בעצמם {כל מי ששמע אצלו אהב את התוצאה}

::FEEL THE {XS} power::

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא זוכר איזה דגם של RAINBOW שמעתי.

 

אולי אתם יודעים.בחור היה ב FIAT PUNTO לבנה...

 

אני עושה התקנה הכי רצינית שאפשר.כולל איטום,עץ לרמקול,החלפת כבלים,וגם קורות...

 

הדבר היחיד שנשאר , שה לבחור את הרמקולים....

 

אולי יש מישהו באזור שלי , בת-ים שיש לו MOREL DOTECH OVATION ??

 

תודה

 

אצלי ברכב מותקנים דוטק אוביישין

אתה מוזמן לשמוע

פורסם
audio king- תרשה לי שלא להסכים עם הדעה שלך, ובכלל דעה רווחת כאן בפורום ש"ב1000 שקל הכי משתלם דוטק אוביישן"

ומדוע?- זה המון המון עניין של טעם אישי, והאם אתה מתחבר לאופי סאונד של הסט וכד'.

דבר נוסף- חברת מורל מצהירים בעצמם שהסטים מדוטק ומעלה עדיף שינגנו לתוך תייבה, וקשה לי להאמין שמישהו שקונה סט של 1000 שקל יבנה תייבות שיקרות פי כמה. הדוטק לא בנוי לנגן לנפח של דלת.

מצד שני הסדרות הנמוכות של ריינבו, בנויים לנגן לנפח של הדלת.

ואני אישית הייתי בוחר בסט שאולי נחשב סדרה נמוכה יותר, שניתן להוציא ממנו יותר בתנאים הללו, מאשר סט שעל הנייר נחשב כסדרה יותר גבוהה, אבל בפועל הוא צריך התקנה מיוחדת שלא כל אחד יבצע.

 

מתנאל.

 

זה נכון, מה שקובע הוא לא המלצה כזאת או אחרת אלא הטעם האישי.

 

מצד שני, מה שכתבת על נושא התיבות הוא שטות גמורה ואתה סתם מטעה את האנשים.

 

מורל מעולם לא הצהירו על אף סט, שהוא לא מתאים לנפח של דלת, למעט הסופרימו ששם זה הסט היחידי- שזה כתוב במפורש.

מנסיון ארוך שנים עם הסטים של מורל, אני יכול גם לציין שהאילייט גם הוא זקוק לנפח קטן יותר, ויש אפילו נפח מדוייק לעבודה שלו.

אבל ההייבריד אוביישן והדוטק מנגנים נפלא בתוך נפח של דלת, ואינן מיועדים מראש לתיבות אטומות קטנות.

 

את זה אני אומר לך בוודאות עם נסיון של שנתיים עם כל סט כזה ברכב שלי אישית.

ועם נסיון של עשרות סטים ברכבים שונים ומגוונים על שלל נפחים שונים של דלתות, למשך שנים רבות.

 

יתרה מכך,גם בדלתות עם נפח גדול יחסית כמו רכבים מסחריים, רכבי קופה ועוד, הדוטק עובד נהדר.

 

וכיום, במחיר שלו- אין לו תחרות.

ובגלל הסיבה שהוא נפוץ, ובגלל המחיר והתוצאה ביחס למחיר- קיימות המלצות כלכך חמות עליו.

אתה צודק לגבי הטעם האישי, ואני מחזק את ההמלצה על לשמוע ולהתחבר לסט ורק לאחר מכן לקנות אותו.

 

אבל חד משמעית, הסטים היחידים של מורל שדורשים תיבה זה הסופרימו והאילייט.

הסט היחידי שמורל הצהירו עליו שחובה תיבה זה רק הסופרימו.

אז רק המנע מלהטעות.

under construction..

פורסם

גרין מנסטר, אני הבנתי כמעט בודאות שמורל ממליצים על תייבה לסטים מדוטק והלאה.

אבל אם אתה יודע בוודאות אחרת, אז אני אתן לך את הקרדיט..

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
האילייט LE מוצהר כדורש 4L אטומה או 6.5 פורטד.

 

לא שמעתי את הLE אבל משמיעה של כמה וכמה סטאפים שונים של הייבריד ואילייט בנפח דלת זה היה נפלא..:lol:

 

נכון,

הוא פרח מזכרוני שכתבתי את ההודעה שלי.

under construction..

פורסם

בטח.

במבט חטוף על ה QTS ניתן לראות את זה (נותן הערכה ראשונית ומהירה).

 

כמו כן מאיר מרדכי בכבודו ובעצמו ציין זאת ברעיון לכתב עת לרכב.

פורסם

מניסיון ארוך עם הסטים , גם הדוטק , גם הייבריד וגם האילייט (חוץ מה LE שאין לי ניסיון רב איתו) כולם יתנו תוצאות טובות מאוד גם בנפח דלת רגיל . יתכן שבתיבה הם יתנו תפוקה טובה יותר אבל חד משמעית אפשר להגיד שהדבר לא חובה ואפשר לקבל תוצאות טובות מאוד בנפח דלת בלי להיכנס להוצאות גדולות מאוד בדרך כלל של בנית תיבה בנפח מסוים למידבאסים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

עופר, הרי רכב אם יחס דחיסה גבוה לא הית מתדלק בדלק עם אוקטן נמוך, נכון? ברור שהרכב יסע אבל ממש לא יהיה קרוב לביצועים המקסימליים שלו.

פורסם

כמו שאמרתי קודם , אפשר לקבל תוצאות טובות מאוד גם בנפח דלת רגיל , אכן יתכן שאפשר לקבל תוצאות טובות עוד יותר בנפח מוגבל אבל ההבדל בין המקרים מתוך ניסיון ממש לא מצדיק את המחיר וההשקעה שכרוכה בכך. ההערכה שלך לגבי "ממש לא יהיה קרוב לביצועים המקסימליים שלו" רחוקה מאוד מהניסיון שיש לי עם הסטים האלו בתיבות או ללא תיבות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...